EVET ARKADAŞLAR GEÇEN BÖLÜMLE İLGİLİ SORULARI BU BÖLÜM CEVAPLAYACAK. HADİ BALAYALIM.
Kız uyandığında çevresine toplanmış bando takımı gibi bir sürü proxy ve Slemderman'i görünce şaşırdı. Biraz doğruldu. Etrafındaki Cp üyelerine göz gezdirdi. Sonra gözleri sende takıldı. Gözleri doldu. "Ben kötü birisi değilim. Gerçekten değilim. Tehdit etti beni! Babam elinde." Sonra tekrar bayıldı. Nurse Ann konuşmaya başladı. "Kız vazovagal senkop hastası. Yani beyne giden kan akışının bir anda kesilmesi sonucu ani bayılmalar. Bu hastalık doğuştan ya da sonradan gelen travmalar sonucu oluşabilir. Bayılmasının sebebi de bu büyük ihtimalle." Aklında bir sürü soru belirdi. Düştüğü zaman yanında beyaz bir defterle kafasında tüy olan kurşun bir kalem vardı. Bahçeye gittin ve o defteri incelemeye başladın. Dilek defteri gibi bir şeydi bu defter. İçinde sanki anlık gelişmesi gereken şeyler yazılmıştı. Bir anda gözün bir nota kaydı. "Zaman geriye gider, Zalgo gelemez ve bunu kimse hatırlamaz." Sonra altında en az on beş kere yazılmış bir cümle vardır. "S/A'da unutsun!"
Bu notların parti gecesi yazılmış olduğunu anlarsın. Defterin sihirli olduğunu düşünürsün e kalemi eline alıp "Masky bir anda düşsün." yazarsın. Fakat gerçek olmaz. Kız uyanır. Doktor Smiley kız tekrar bayılmadan onu sakinleştirir. "Kimse senin kötü olduğunu düşünmüyor. Şimdi sakin ol. Bize her şeyi anlatabilirsin. Kim seni tehdit etti?" Kız derin bir nefes verir. "Zalgo. Bana sizi takip edip her şeyi ona bildirmemi söyledi. S/A, partiye gelmesinin sebebi bendim. Ona parti olacağını ben söyledim. Sonra her şeyi düzeltmek istedim. Seninle neden uğraştığını bilmiyordum. Benim bir sihrim var. Ne yazarsam gerçek olur. O yüzden yanımda hep bir defter taşırım. Bu satede zamanı geriye alıp Zalgo'nun partiyi unutmasını sağladım. Sizin de Zalgo'yu. Ama sen benden daha güçlü olduğun için sana etki edemedim S/A. Ben annemi hiç tanımadım. Sadece babam var benim. Babamı kaçırdı. Onu kurtarmalıydım. Onu casusu olmak zorunda kaldım. Fakat sen beni görünce baya telaşlandım ve vezovagal senkop hastası olduğum için bayıldım. Yani beyne kan gitm..." Jeff kız konuşmadan araya girdi. "Boşuna nefesini yorma. Nurse Ann anlattı." Kız kafasını sallayıp arkasına yaslandı. Slenderman "İsimini söylemedin." diye kendini ifade etti. "Henüz size kendimi tanıtacak kadar güvenmiyorum. Bana yazar veya gözlüklü diyebilirsiniz. Lakaplarım bunlar. Bu arada 26 nisanda on dört yaşıma gireceğim. Yani cüsseme bakıp yargılamayın."
EVET ARKADAŞLAR. KİTABA GİRİŞ YAPMIŞ BULUNMAKTAYIM. BU ARADA ZALGONUN BABAMI KAÇIRMASI HARİÇ HER ŞEY DOĞRU. HE BİR DE YAZAR DİYE BİR LAKABIM YOK AMA SINIFTA GÖZLÜKLERİ OLAN TEK BEN OLDUĞUM İÇİN GÖZLÜKLÜ DİYE BİR LAKABIM VAR. VAZOVAGAL SENKOP HASTALIĞIM DA VAR. GERÇEKTEN ANNEMİ HİÇ TANIMADIM. DIŞ GÖRÜNÜŞÜM DE AYNI MAALESEF.
KİTAPTA EN SEVDİĞİNİZ KARAKTERİ BURAYA YAZIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)