YENİ PROXY

153 8 11
                                    

EVET ARKADAŞLAR BU GÜN BİR KİŞİ DAHA KATILACAK. KARAKTERİN HESABI Kedikz022 DESTEK ÇIKARSANIZ SEVİNİRİM.

   Toby, Clock'u kapıp Slenderman'in yanına götürdü. Sende Ezgi'nin odasına çıktın. Kapıyı çalmadan içeriye daldın. Ağlıyordu ve sen girince hızlıca göz yaşlarını sildi. Burnunu da uzunca bir çekti. Yanına oturdun. "Neden ağlıyorsun?" Ezgi tekrardan burnunu çekti. "Babamı nasıl kurtaracağımı bilmiyorum. Hepsi benim yüzümden oldu." Yavaşça kıvırcık uzun saçlarını okşadın. "Zalgo'yu yeneceğiz." İçeri birden ışık hızında Toby girdi. "Yuuuhheeeeyyy!" Ezgi ile şaşkınca birbirinize baktınız. "Konağa yeni bir proxy geldi. Aşağıda hadi gelin!" Heyecan içinde ikinizde merdivenlerden adeta uçtunuz.

   Slenderman'in yanında küçük bir kız vardı. Sarışın bir kızdı ve saçlarının uçları kırmızıydı. Gözleri de aynı şekilde biri kırmızı biri sarı renkteydi. Yüzünde de tuhaf bir maske vardı. Size kendini tanıttı.

-Ben Roselda. 12 yaşımdayım ve ailem tarafından satıldım. Üzerimde baya bir deney yapıldı. Görünüşüm değiştirildi ve sonunda kaçmayı başardım. İnsanlardan intikamımı onlara işkence çektirerek alıyorum.

   Kızın hikayesine üzülmüştün. O sırada aklında bir şimşek çaktı. Hiç bir proxy boşuna insan öldürmüyordu. Onların geçmişinde çok büyük acıları vardı. O yüzden insanları öldürüyorlardı. Ezgi seni ve Roselda'yı kollarınızdan tutup yukarı çıkardı. Clock'da Roselda'nın koluna girmişti. Hepiniz yatağa oturdunuz. "Kızlar artıyoooorrr!" Hepiniz birlikte bağırırsınız. Tüm gece de kız partisi verirsiniz ve 12 nisanı kız günü ilan edersiniz:)

BÖLÜM SONU.

YENİ KARAKTERİMİZ KİTABA RENK KATACAK. SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.

 

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin