ARKADAŞLAR UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMADIM. ÇÜNKÜ DÖRT TANE HESABIM VAR VE HANGİSİNE YAZACAĞIMI ŞAŞIRIYOM.
Mesaja boş boş bakarsın. Ya annen değilse? Ya yalansa? O sırada içeri heyecan içinde Toby girer.
-S/A! S/A! S/A!
+Ne oldu Toby?
-Slendy parti var herkese haber ver dedi.
+Ne partisi?
-Cp partisi! Cp partisi!
+Tamam.
Alışverişe çıkman gerekiyor. Çünkü partilik bir elbisen yok. Tam çıkıcakken içeri Ray dalar.
-Benim eşim olur musun?
+Bir evlilik teklifi etmediğin kalmıştı zaten!?
-Allah korusun. Ben evlenmeye hazır değilim. Parti için demiştim.
-Hee. Bakarız Ray. Başka bir teklif alırsam onu seçerim kesin.
Arkanda mutsuz bir Ray bırakıp Sally ile alışverişe çıkarsın. Bir sürü kıyafet denersiniz. İkinizde aynı giyinmek istersiniz ve biriniz beğense diğeriniz beğenmez. Sonunda ikinizinde beğendiği bir elbise bulursunuz.
Elbise yukarıdadır. İkinizde çok beğenirsiniz. Slenderman'in verdiği parayı kasaya ödersin ve mağazadan çıkarsınız. Bir parka geçip oturursunuz. Birlikte pamuk şeker yersiniz. O sırada içine izlendiğinizle ilgili bir his girer. Sally ile birlikte konağa geçersiniz. Kıyafetlerinizi kimseye göstermezsiniz. Partiye saklarsınız. Siz Sally ile konuşurken içeri Ben d. girer. Sally'ye parti için çift olma teklif eder. Gülmemek için kendini zor tutarsın.
Ben çıkar ve Jeff girer. O da size teklif eder. Kabul edersiniz. Partiye iki saat kalmıştır. Sally odasına hazırlanmaya başlar. Sizde hazırlanmaya başlarsınız. Saçınızı dalgalı yapıp açık bırakırsın. Sade bir makyaj da yaparsın. Aşağıya inersin. Jeff'te simsiyah bir takım elbise giyinmiştir. İçindeki gömlek ve kravatta dahil. Koluna girersiniz. Tüm gözler sizin üzerinizdedir. Parti güzel geçer ama birden ışıklar kapanır. Işıklar tekrar açılır ve herkes bir noktaya bakmaktadır. Slenderman sinirle "ZALGO!?" diye bağırır. O noktaya bakarsınız. Rüyalarınıza giren yaratık orada duruyordur.
EVET UMARIM DEĞMİŞTİR. BAYYSSS.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)