MERHABALAR. BU BÖLÜM EĞLENCELİ OLACAK. SLENDERMAN'İN BİLDİĞİM ÜÇ KARDEŞİNİ ELE ALARAK YAPTIM. SİZDE BİLDİĞİNİZ KARDEŞLERİ YORUMLARA YAZARSANIZ SEVİNİRİM. İYİ OKUMALAR...
"Kim gelecek söyle artıııığğğğkkk!" Ben Drowned, Slenderman'i dinlerken oyunu kaybetmişti. O yüzden birazcık da sinirliydi. "Offy, Splendy ve Trendy gelecek." Sen onların kim olduğunu bilmediğin için ses çıkartmadın. Ama konaktan "hayır" feryatları yükseliyordu.
-Trenderman yine tüm kıyafetlerimizi mahvedicek.
-Splendorman yanaklarımızı sıkmaktan çürütecek.
-Offy yine bize asılacak.
"Bu konu tartışmaya kapalı. Birazdan gelirler." Slenderman ayağa kalkmıştı ki kapı açıldı ve içeriye Slenderman'e benzeyen üç adam girdi. Ezgi sana dirsek attı. "Bunlar neden Slendy gibi uzun! Çok kısa kaldııığğğmmm!"
Gülmemek için kendini zor tuttun. "Ne bileyim ben?" Gözleri olmadığı halde gözlükleri olan kişi öne çıktı. "Hiiii! O kıyafetler ne öyle gözlerim kanayoooğğğğrr!" Seni tuttu ve havaya kaldırdı. "Özellikle senin kıyafetlerin. Ne kadarsa sade!"
Yüzünde kocaman bir gülümseme ve takım elbisesinde renkli benekler olan şapkalı kişi seni gözlüklünün elinden kurtardı ve kafanı hızlıca okşamaya başladı. "Rahat bırak çocuğu. O böyle çooook tatlı."
Yüzünde sırıtma olan kişi de sana yaklaştı ve dibine girdi. "Ve çok sexy." Kafanı geri çekip elinde bulunduğun kişinin eline sokuldun. Sonra bir uzuv seni alıp kendine çekti. Bu Slenderman'di. "Bırakın kızı." Seni yavaşça yere indirdi.
Roselda ile Ezgi yanına geldi. Ezgi kahkaha atıyordu. "Çok mu komik?" Gülmesini bastırıp kısa ve öz bir cevap verdi. "Evet." Roselda saçlarını düzeltti. "Şu benekli adam yüzünden saçların çok karışmış." Ezgi hala kahkaha atıyordu. Onun bacağına tekme attın ve adamlara döndün. "Biz yeni geldik. Kendinizi tanıtmaya ne dersiniz?" İlk cevabı benekli olan verdi. "Ben Splendorman." Ve saçını tekrar karıştırdı.
Sonra yüzünde sırıtma olan söze girdi. "Bende Offenderman ama sen bana kısaca aşkım diyebilirsin." Yüzünü buruşturdun. "Öyle bir demeyeceğimden emin olabilirsin." Sonra da gözlüklüye döndün.
"Ben de Trenderman." Kafanı tamam anlamında salladın. Hepsinin ismini öğrenmiştin. Splendorman Ben'i kucağına aldı ve yanaklarını sıkmaya başladı. Offenderman Jeff'in peşinde dolanıyordu. Jeff'te Ezgi'nin yanına kaçtı.
Trenderman de seni aldı ve odana çıkardı. Gardırobunda ki tüm kıyafetleri boşalttı. Sen o kıyafetleri nasıl toplayacağını düşünüyordun. Kıyafetlerini parçaladı ve hepsini birbirine dikti. Buna en sevdiğin kıyafetlerin de dahil. Sonunda çok saçma bir kıyafet oluşturup onu giyinmeni söyledi. Sende giyinmek zorunda kaldın. Eserini çok beğenmişti. "Ah S/A! Bana teşekkür etmelisin. Çok güzel oldun."
Aynadan kendine bakınca korkup geri kaçtın. Elbisenin yakasının yarısı V yaka yarısı kapüşonluydu. Bir kolu kelebek kol diğeri uzun kolluydu. Elbise ayaklarına kadar geliyordu ve tüm kıyafetlerin kumaşlarını içeriyordu. Asıl kötü olan ise giyecek başka kıyafetinin kalmamasıydı. "TRENDERMAAANNN!" Senin bağırmanla Trenderman odadan kaçtı. "Benim de işlerim vardı."
BEN BU BÖLÜMÜ YAZARKEN EĞLENDİM. UMARIM SİZDE OKURKEN EĞLENİRSİNİZ. SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.
BİLDİĞİNİZ KARDEŞLERİ BURAYA YAZABİLİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)