YANDIM LAN BEN.

27 12 0
                                    

Ulan anlayacaksın ve bu, öyle kolay olmayacak. Kendi şehrinde kaybolacaksın, hiç bir adresi hiç bir mahalleyi hatırlamayacaksın.  Her köşe başında beni arayacak gözlerin. Yalan sevgilerden kaçıp bana sığınacak kalbin. Tanımadığın bir mahallede, kırık bir sokak lambasının altında, yağan yağmurun soğukluğuyla üşüyen kalbine, aşkımı örtmeye çalışacaksın. Gülüşünde afalladığım ışık yerini karanlığa bırakacak, gözlerinde parlayan mutluluk yerini üzüntüye bırakacak, öpülesi yanaklarının kırmızılığı, yalnızlığın soğukluğuyla moraracak, ve o taştan kalbin ihanet denizinde yosun kaplayacak.

Sahte aşklardan yediğin her darbede, hatırla beni sevdiğim. Senin için nasıl ışıktan vazgeçip karanlığı seçtiğimi, senin için mutluluğu silip sayfalarca göz yaşı yazdığımı, senin için umut dağlarıma kar yağdırıp ümitsizliklerime güneş açtırdığımı hatırla. Ulan yandım ben, sen hissetmedin. Ulan öldüm ben, senin ruhun bile duymadı.

Seni çok seviyorum ama ölen birine yaşa demek kadar anlamsız bu. Seni çok seviyorum ama artık bir uçuruma koşmaktan farksız bu. Seni çok seviyorum ama artık adım dahi atamayacak kadar yorgun bir yürek bu.

Benim bu gece kalbim kırık, babam derdimi sormadı, annem üstümü örtmedi. Sen de yoksun yanımda. Zaten hiç olmadın da.

Aslında hissettiklerim senin tahmin ettiklerinden çok daha fazlaydı. Ben hiç anlatmadım, sende hiç bilmedin. Bazı hikayeler böyle biterdi, bazı hikayeler yaşanmadan biterdi.

Her şeyi bırak kenara şimdi çağırsan. Beynim komut vermeden, koşar ayaklarım sana, karşıdan bir gülümsesen, kurumuş dudaklarım acıya acıya, kanaya kanaya güler sana, bir kere baksan gözlerime bütün karanlıkları siler sana parıldarlar. Ve sevdiğim sana verebileceğim bir sevgim, bir canım var. Sevgimi istemedin geriye kalan son varlığımda canım. Al oda senin olsun.

Ama unutma sevdiğim. Bir gün beyninden kalbine düşecek. Bir Samet vardı diyeceksin bir o sevdi beni gerçekten bir o saf, tertemiz duygular besledi bana ve o bir tek o karşılıksız öldü benim için. 

Özür dilerim sevdiğim sen bana geç kalacaksın. Ben ise sensiz bu dünyama ve sana çok erken veda etmiş olacağım. Eskiden bir adım vardı şimdi ise sadece ölüm tarihim var.


KALBİMİN YARISI SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin