SonSöz.

22 1 0
                                    

Hayatınızda bir anlık bile olsa sizi boş boş baktıracak insanlar olduysa bazı acılar size büyük gelmiyor. Zaten acının en kralını yaşamış oluyorsunuz yıllar sonra bile tek bir an çok değil tek bir an aklınıza geldiğinde bir çok saniyeniz duvara boş boş bakarak geçiyor.

Yine yazıp yazıp sildiğim zamanlardayım. 

Kırgınlıklarım kelimelerimin önüne geçiyor sana yazmak istediğim her şeyin önüne geçiyor lanetler okuyorum beddualar ediyorum birer birer sıkıyorum sana beslediğim her iyi duygumun kafasına kalbimdeki mezarlıkta yer kalmadı ama bitmiyor sana olan aşkım bitmiyor.

Yaşamanın nefes almak olmadığını kokusunu nefesim bildiğim kadın gittiğinde anladım.

Hatalı olduğunu bildiğim halde her gece yaptıklarının mantıklı bir açıklaması olduğunu kendime anlatıp inanmaya o kadar çalıştım ki artık sana kızamıyorum kendime kızmaktan.

Sen sadece beni değil gülüm benimle birlikte içimdeki senide öldürdün.

Önce boğazım düğümlendi, yutkunamadım. Bir iki damla yaş aktı gözümden bağıra çağıra ağlamak istedim ama boğuldum sessizlik alfabesinin içinde. Canım çok yandı ölmek istedim gözlerime bakmayanların toprağıma bakmasını istedim. 

İÇİMDE HATIRALAR DELİK DEŞİK.

Kim tahmin edebilirdi katilime aşık olup ölümü seveceğim.

O kadar çok sahte güldüm ki ağlamaya gücüm kalmadı.

Yine aklımdasın, gecenin ilerleyen saatlerinde daha fazla yoğunlaşıyor sana olan hasretim, önce ölümü düşünüyorum sonra sensizliği bir şeyler tıkanıyor boğazıma ağlayamıyorum, acaba sensizlik mi yoksa ölüm mü daha korkunç ayırt edemiyorum ikisini, farkları yok birbirlerinden.

Bu Sana Son Sözüm Yeni Bembeyaz Bir Sayfa Açıyorum Kendime Her Satırını Seninle Dolduracağım.


KALBİMİN YARISI SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin