Beni Anladığında Gitmiş Olacağım.

17 2 0
                                    

Beni anlamıyorsun. Sen yokken bağlayamam ki hiçbir şeyi hiçbir şeyle. İnan savaşacak gücüm yok. Savaşı kazanamadım ama kaybetmemek için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Büyük bir orduya karşılık tek başımayım ağır yaralarım var şehrimi ve büyük ihtimalle tüm benliğimi, ülkemi kaybettim son çare kuytu bir evin içinde yaralarımı sarmaya çalışıyorum her yanımda düşman askerleri beni arıyorlar elinde sonunda bulacaklar beni ama son kez görmek istiyorum gülen gözlerini bu savaşı kaybederken beni görmeni istiyorum ve bil ki o zaman beni anlayacaksın  ama ben ölmüş olacağım. Geriye dönmemek üzere sırtımı döneceğim aşkıma, sevgime, değer verdiğim her şeye ve son olarak sana sırtımı döneceğim çünkü biliyorum ki yüzüme bakarken yaralayamazsın beni senin içinde de var seni bana çeken şeyler sadece kendini inandıramıyorsun.

Bir insanın gözlerine ne kadar bakılabilirse iki kat daha fazla bakmak istiyorum gözlerine çünkü senin gözlerinin huzur verici bir dinginliği var. Yıllanmış şarap gibi bir tadı var gülümsemenin şarap bu ne yapar bana ya diyorsun bir iki kadeh sonra hafiften hoşuna gidiyor üç dört beş derken yavaştan kafası geliyor içtikçe gülümsemenden bende tebessüm ediyorum zaten bir gülüşün vardı beni mutlu eden birde dokunduğumda parmak uçlarımı sızlatan yanakların. Ah kokun gelir arada burnuma nefesimde belirli belirsiz daralmalar oysa ne güzelde oksijen sandırmışsın kokunu bana. 

Sende nemi buluyorum ? sen kendini aynalarda veya çekildiğin fotoğraflarda görüyorsun ben ise seni bir hayvanı severken, güneşin sol taraftan yüzüne çarparken bir gözünü kapatıp diğer gözünle bana bakmaya çalışırken, komik bir olaya kendini kasmadan kahkaha atarken, haksızlığın karşısında sert tavrınla, cesaret isteyen durumlarda korkusuzluğunu, ve en çok da ben hariç başkasına verdiğin sevgiyle görüyorum şimdi sen söyle aynalar ve fotoğraflar mı seni daha iyi gösteriyor yoksa benim gözlerim mi?

Dünyanın bir sonu var ama benim sana olan sevgimin sonu yok. Sen aklıma geldiğinde ben var ya yalan olurum, yok olurum canımdan geçer her gün kaybolurum. Gülüşünden alsam bir duman lal olurum. Paylaşamam gizimdesin, çığlığımda, sesimdesin, şiirimde, kalemimdesin sana kurbanlar olurum.

SENİ SEVİYORUM BU BANA YETİYOR KEŞKE SANADA YETSE.    

KALBİMİN YARISI SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin