Nerden başlayacağımı nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Sadece çok uzun süredir kafam karışık düşüncelerime anlam veremiyorum. Ağlamak bana göre değil bilirsin ama arkandan kaç gece yorganımı sıka sıka ağladım sayamadım. Gitme diyebilmek ne kadar kolaydı oysa 5 harf 2 hece tek kelime GİTME diyemedim boğazıma dizildi kalman için kurabileceğim her cümle.
Şimdi nefes almamı engelliyor o cümleler. Kimseler dolduramadı yerini hala kabullenemiyorum gidişini. Ve hala zil çaldığında acaba diyebilecek kadar delirdim. Sana benzeyen birini gördüğümde karnıma giren ağrılar, hızlanan kalbim bir anda alnımdan dökülmeye başlayan terler.
Hayatıma giren çıkan insanlar elbette oldu ama ne kadar zordu hepsinde senden bir parça aramak biliyordum isteğim onlar değildi sadece sana benziyorlardı ve bu bana acaba dedirtiyordu. Sesli gülme derdim sana hatırlıyor musun her zaman yanlış olduğunu düşündüğüm için söylediğimi sandın şimdi öğren sadece gülüşüne aşıktım ve sadece ben görmek istiyordum o içten gülüşlerini.
Seninle büyüdüm, sensiz olgunlaştım.
Seni rüyamda gördüğüm sabahlar mutlu uyanıyorum. Çünkü birini rüyanda görürsen seni özlediği anlamına gelirmiş ve çok uzun süredir rüyalarıma girmiyorsun artık seni orada bile göremiyorken söylesene unutulmayanım nasıl sıkmayayım kafama.
Kalbime söz geçiremiyorum yalnız seni istiyor.
Korkuyorum güzelim korkuyorum. Ben fotoğraflarımızı bulamıyorken başkasıyla gülerken ki fotoğraflarına denk gelirsem diye. Beni benden alan anılar neden seni bana geri getirmiyor, şehir bile değiştirdim gidebildiğim kadar gittim uzaklara ama kokun hep yanı başımda kaldı. Bir kokundan birde gözlerimi kapattığımda aklıma gelen gülüşünden kaçıp kurtulamadım.
Hiç arayıp, sormadım diye sende sandın ki hayatımı yaşıyorum ama bilmiyorsun ki benim hayatım sendin. Ağlamak bana göre değil güzelim ama sana yazdığım her kelimede gözümden akan yaşlar yanaklarımı yakıyor düştüğü yerleri ateşe veriyor.
Savaşacak gücüm mü varda yar geleyim yanına.
Ben bile gittim kendimden sen nasıl yaşıyorsun hala düşlerimde. Ben öldürdüm içimdeki beni sen nasıl yaşıyorsun hala kalbimde.
Bazen sözü fazla uzatmanın anlamı yoktur çünkü hep aynı çerçevede döner durursun. Özet olarak madem gidiyorsun beni bana bıraksaydın bari. Bilemedim dünyam bilemedim sen bana Allah'ımdan bir hediye bilemedim değerini ne diye.
Özledim. 5 saniye görsem 5 sene daha severim haberin yok.
Kendine iyi bak Matmazel ben bakamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN YARISI SENSİN
RomanceHer Sayfasında Aşkın Başka Bir Tadına Varacağınız Denemeler.