Sevgi neydi ? biraz düşünmenizi istesem sevgi sizin için neydi anneniz mi ? sevgiliniz ? belki de pizza benim kesinlikle pizza olmalı sevgi dediğimiz eylem aşkın kök halidir evrimleşmemiş bazı zamanlarda da virüsleşmemiş hali yani saf, temiz ve karşılıksız. Fakat aşka dönüştükçe karşılık beklemeye başlar oysa sevgi çok basittir her şeye sevgi duyabiliriz misal bir bebeğe sevgi ile bakabiliriz ama o sizin ve sevdiğiniz insanın meyvesi değilse aşk ile bakamazsınız aşkın en büyük düşmanı ise zaman ve fazla kullanmaktır. Pizzaya aşık olabilirsiniz ama çok tüketirseniz sıkılırsınız bir kitaba aşık olabilirsiniz fakat tekrar tekrar okumak sıkar ne başı değişecektir nede sonu aşık olduğunuz kişide aynıdır karakterine aşık olur gülüşlerine sevdalanır bakışlarında kaybolursunuz ve sonra zaman faktörü girer araya zamanla tanırsınız sevmediğiniz huylarını öğrenirsiniz misal o korku filmlerini seviyordur siz aşk filmlerini ayrımlarınız ortaya çıkar. Zaman aşkın düşmanı olduğu kadar saygıda aşkın dostudur. Pizzaya bile saygı duymak zorundayız sonra yok efendim yaz geliyor kilolarım var diyet yapmam lazım derken asıl saygı duymanız gerekenin pizzanın değil kendiniz olduğunu anlarsınız birine aşık olduğunuzda da aynı kural geçerli onu kırmak onu üzmemek için kendinizi kırıp, üzmeyin sevdiğinizi de kırmayın saygı çerçevesi içerisinde sorunlarınızı belirtin bir hafta sonu korku filmi izlerken bir hafta sonu aşk filmi izleyin zamanla ortaya çıkan sorunları saygıyla çözmeye çalışın. Soru sevgi neydi sen bize aşktan bahsediyorsun diyecek olursanız dediğim gibi aşk sevginin evrimleşmemiş bazı zamanlarda da virüsleşmemiş halidir işte bu yüzden sevgi duymadığınız ve saygı duyulmadığınız kimseye aşık olamazsınız. Aşkın virüs hali ise kopamamaktır yani zamanla ayrımlarınız sorunlarınız ortaya çıkmıştır ama bunları saygı çerçevesinde çözememiş küçük sorunları büyük sorunlar haline getirmişsinizdir bu sorunların içinde kaybolup giderken hem kendinize hem karşınızdakine zarar verirsiniz sürekli tartışır ve tansiyon sürekli en üst noktadır ama hiç bir şekilde kopamazsınız sevginiz çok güçlüdür fakat yıpratırsınız birbirinizi çünkü sadece sevginin yeteceğini düşünürsünüz aşık olabilmek için ama saygı olmadan sevgi tek başına yeterli değildir bu tür sevgilerde zamanla aşkın virüsleşmiş hali oluyor bu tarz aşkların yaraları da eski tebeşirli tahtalar gibidir yazarsınız yazarsınız sonunda yeriniz kalmaz ama silmeye kıyamazsınız ve biri gelir yardımcı olmaya çalışır silmenize yani unutmanıza yardım edecektir. Hiç bir zaman tam olarak silinmez o tahtalar bir harf silinir bir harf kalır bir kelime silinir bir kelime kalır bakan kimse anlam veremez ama siz adınız gibi biliyorsunuzdur orda ne yazdığını. insan oğlu nasıl tek başına yaşarken hep boşluk hissediyorsa sevgide aynıdır dostu saygı olmadan oda hep boşluktur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN YARISI SENSİN
RomanceHer Sayfasında Aşkın Başka Bir Tadına Varacağınız Denemeler.