Yanınızda kimse olmasa da yalnız değilsinizdir. Çok fazla düşünce ve konuşabileceğiniz bir kendiniz vardır. Yalnızlık asıl olarak o giderken yanında senide götürdüğünde başlar artık senden bir parça yoktur. Eski sende sana yardımcı olamaz çünkü o onun en güzel yanlarını biliyor neden gittiğini bırak gidebileceğine bile ihtimal vermez evet dostum asıl şimdi yalnızsın, yalnızız artık seni sen bile anlamıyorsun çünkü bir tarafın gerçekle boğuşurken bir tarafın yalanlarda yaşamak istiyor. gerçeklerle boğuşurken sana eşlik edenler sadece acı, sol tarafında gidişinden kaynaklı boşluğun sızısı, beyninde olduğu zamanlardaki mutlu anılarınız, anılar mutlu ama hissettirdiği büyük bir acı var. Mutsuzluk, yaptığın hiç bir şeyden tat alamamak en sevdiğin yemeği bile yerken elin ağzına gitmez o kısacık küçücük olay gerçekleşirken bile araya bir ton ölüm fikri sığdırırsın. Korku, eskiden karanlıktan korkardın belki köpeklerden ama şimdi iki korkundan biri onu sadece fotoğraflarda ve anılarında görebilmek. diğeri ise o fotoğraflarda senden başkasıyla mutluluğunu görmek. İşte acının tatlı tebessümü dediğimiz olay tamda bu mutlu olduğu için şükürler ederiz ama o mutluluk başkasıyla olduğu içinde kendimize lanetler okuruz. Yalnızlık, acı gerçeklerle boğuşabiliriz hatta dövüşebilir gerçeklere yenilebiliriz veya kazanırız ben daha gerçeklerle savaşıp da kazanan görmedim. Çünkü hiç bir acı gerçeği tek başınıza yenemezsiniz size yardımcı olacak benliğinize ihtiyacınız vardır sizi siz yapan mutlu anılarınıza o hayatınızda olmadan önce mutlu olabildiğiniz anılara hatta mutluluktan gözlerinizin parladığı zamanlara ama yapamazsınız bu anılara ulaşamayız çünkü o giderken benliğimizi de götürdü geride sadece artık bize hüzün veren onunla mutlu olan anılarımız ve sadece ona bakarken parlayan gözlerimiz kaldı. Birde yalanlarla yaşayan bir tarafımız var bize hiç ama hiç yardımcı olmayan kendi dünyasında yaşayıp giden. İşte o tarafınız sizi geçmişe hapsedip geçmişinize güneşler açtırırken geleceğinize sadece gecenin karanlığını aşılayacak onu yok etmezseniz , artık kimseye güvenmeyecek ve karşınıza çıkan herkes de onu arayacaksanız onunla yaşadığınız bütün mutlu anıları o kişilerle yaşamaya çalışacaksanız onunla yemekler mi yapardınız yeni kişiyle de yemekler yapmaya çalışacaksınız eğer sevmiyorsa yemek yapmayı geri tepecek kısacası mutlu olmayı sadece onunla yaparken mutlu olduğunuz şeylere bağlı tutacaksınız örneğin son ses müzik dinlemek hoşunuza gidiyorken artık kuytu köşelerde kulaklıkla müzik dinleyecekseniz çünkü son ses müzik dinlemek onunlayken güzeldi. aslına bakarsak hiç yalnız kalmayız fiziksel olarak yalnız kalabilirsiniz bu mümkündür ama gerçekten yalnız olmak dediğimiz olay yoktur fiziksel olarak yalnız olduğunuzda size eşlik eden bir müzik vardır yada beyninizi yiyip bitiren, günlük rutin işlerinizde bile aklınıza geldiğinde size anlık duraksamalar yaratan o düşünceler, asıl olarak siz fiziksel olarak yalnız kaldığınızda sizi yalnız bırakmamak için ortaya çıkarlar yani fiziksel olarak ne kadar yalnız olursanız düşünce olarak o kadar kalabalık olursunuz ve biz bu durumun tam tersini istiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN YARISI SENSİN
RomanceHer Sayfasında Aşkın Başka Bir Tadına Varacağınız Denemeler.