Atlas Uluhandan ...Bazı anlar vardır ki herşeyi yakıp yıkmak istersiniz , savaşmak ve kazanmak istersiniz fakat size bir şey engel olur . Adını bilmediğiniz bir his sanki varoluşunuzla alakalı . Hayatım hep yanlışlar üzerine kurulmuştu bense yanlışlarda hep doğruları aramıştım , ama o kadar yanlış vardı ki doğrularımı görememiştim . Derin ... benim derin kızım . Hayatıma öyle bir doğmuştu ki tek doğrum o olmuştu artık . Önüme bir paçavra gibi atıldığında bile bir şey diyemedim anladım ki benim en başından beyri intikam diye tuturuduğum şey babamın intikamı değilmiş derinin ta kendisiymiş . Darhan Yiğiter karşıma geçip ' oğluma karşı kızımı al , ne yaparsan yap ister ölü ister diri umrumda bile değil . ' demişti . Kendi öz kızını bile bile bir katilin kolarına bırakmıştı . ' tamam darhan Yiğiter kabul , oğluna karşılık kızın . Fakat tek bir şartım var . Her ne olursa olsun onun yüzünü bir daha görmeyeceksin ölse dahi başına gelmiyceksin onun bir daha senin yüzünden düşmesine izin vermem .' dediğimde pis bir sırıtışla kafasını salayıp elime 500 milyonla dolu bir çanta tutuşturdu ardından arkasına bakmadan gitti . Ama o sözünü tutmadı . O söylediklerimi hiçe saydı benim derin kızımı yine üzmüştü , yine yaralarını kanatmıştı daha yeni yeni iyleşmişken hemde . Daha kartalın neler yapabilceğini bilmiyordu zamanı geldiğinde bunu ona en acı şekilde göstericektim ! Ben onu ayağa kaldırmaya çalıştıkça yanlışlarımı düzeltmeye çalıştıkça kollarımda yine can veriyordu . Bense hiçbir şey yapamıyordum . Ben yapmasam başkaları üzüyordu onu ben yapsamda başkaları acıtıyordu onu . Artık bitmişti . Kalbimde uçsuz bucaksız bir sevgisi olan bu küçük kızı bir daha hiç üzmeyecektim . En başından beyri hak etmediği şeyler yapmışlardı , yapmıştım. Artık ona hak etiklerinin daha fazlasını vericektim . Onunda kalbinde bahar çiçekleri açtırıcaktım . Tohumları atılmıştı yeşermeyi bekliyordu ...
Sigarımı son kez içime derince çektim ve yere atım ayakkabımın ucuylada ezdikten sonra tekrar hastaneye girdim . Derinin odasının önüne geldiğimde çalmadan içeriye girdim çalmak presiplerime uymuyordu . Tam o sıra derinde üzerini giyiniyordu , hızlıca üzerine kazağını geçirdi . Sinirinden yanakları anında kıpkırmızı olmuştu.
" napıyorsun ya ! Hayvan gibi girdin."
Onu kızdırmak öyle hoşuma gidiyorduki anlatamam . İçimdeki kahkayı bastırdım ve sinirli bir yüz ifadesi takındım .
" demek hayvan , öylemi derin hanım ? " ne dediğini sonradan fark etmiş oluca ki gerildi .
" yani öyle de ... " sustu ve bir süre yüzüme baktı .
" aslında biliyormusun tamda öyle demek istedim , evet . Bazen hayvan gibi davranıyorsun ama seninde doğan bu yapıcak bir şey yok. "
Söyledikleriyle olduğum yerde kala kaldım . Karşımda şu an resmen ilk tanıdığım cesur , kendine güvenen , ayaklarını yere sağlam basan ve delici yemyeşil gözlere sahip o derin vardı . Aşık olduğum kız vardı .
" derin . " aldığım nefesler yetmiyormuş gibi hisediyordum . Büyük bir adım atıp ona yaklaştım ardından kolarımı ona doladım .
" bana aşık olduğum kızı geri verdiğin için teşekkür ederim . Seni seviyorum derin kızım . "
Huzur bulduğum kokusunu içime çektim ve daha çok sarıldım ona . Belimde minik ellerini hisetiğimde irkildim . Bana ... Bana sarılıyordu . Hep hayalerini kurduğum gibi sımsıkı ve dolu dolu sarılıyordu .
" bana aşık olduğun için teşekkürler atlas ... Beni kendine her şeye rahmen aşık etiğin için teşekkürler. "
Bütün savaşlarım bütün yenilgilerim bütün karmaşam işte şimdi son bulmuştu . İşte şimdi yaptığım her şey anlam kazanmıştı . Onun kalbini ben kazanmıştım Derin Yiğiter bana yenilmişti ...
Son.
Derin Yiğiter Atlas Uluhana yenilmişti ...
Aşkolar coronalı bir yazar olarak sizden müsade isteyip dinlenmeye gidiyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlastaki Rota
General FictionBazen çok severken yaralıyor insan sevdiğini . Bilmeden , düşünmeden , Geleceği hesaba katmadan . Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere . Atlas Uluhan bir karanlığın içinde kan kırmızısı bir haya...