" derin . "" atlas ? "
" ben sana aşık oldum . "
" ama sen sarhoşsun atlas . "
" insan sarhoşken söyleyemediklerini , dile getiremediklerini söyler . "
Ortaya bilinçsizce bir kahka atım .
" atlas . "
" derin ? "
" senden nefret ediyorum . "
" ama sen sarhoşsun derin . "
" bu senden ölesiye nefret etiğim gerçeğini değiştirmez . "
Evet belki sarhoştum belki yarın bu konuştuklarımızın hiçbirini hatırlamıycaktım. Hatırlasam yada hatırlamasamda ben atlastan nefret ediyordum ve bunu hiçbirşey değiştiremezdi .
" yoruldum ben . "
" daha çok var . "
" şuraya kıvrılsam olmazmı ? "
" sokak burası derin nasıl uyuycaksın ? "
Onu önemsemedim ve geniş kaldırama doğru ilerledim . Tam oturacaktım ki Atlas bileğimi tutup kendisi oturdu ve beni kucağına doğru çekti .Başım onun göğsünde kokusu burnumda sanırım tam burası onun göğsü bütün yataklardan daha güzeldi .
" derin . "
" atlas ? "
" ben sana hala aşığım . "
" geçer atlas . "
" geçmesini istemiyorum . "
" atlas . "
" derin ? "
" ben senden hala nefret ediyorum . "
" geçer derin . "
" geçmesini istemiyorum. "
Ve an bütün sesler kesildi biz orda o sokakta o kaldırımda öylece sızıp kaldık .
Gözlerimi bir kedi miyavlamasıyla açtım . Diğer bir kediyle kavga ediyordu . Bir dakkika ya kedi ne alaka ? Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde burasının karanlık bir sokak arası olduğunu anladım . Ayrıca atlasın kucağındaydım . Düne dair sadece tekele girip bira aldığımızı hatırlıyorum .
" derin ? "
Atlasın sesini duyduğumda ona döndüm .
" atlas bizim burda ne işimiz var ? "
" biz buraya nasıl gelmişiz ya ? "
" hatırlamıyorum ki birşey . "
" al bendenden de o kadar . "
Atlasın kucağından kalktım . Ve o sıra duıdaklarından bir nida koptu .
" siktir bacağın uyuşmuş ."
Elimi uzatıp onu yerinden çektim . Adeta heryerim buz tutmuştu . Kaç saatir bur halde burdaydık biz ? En son sabah dörtdü acaba şimdi kaç olmuştu ?
" derin . "
" hım ? "
" benim cüzdanım ve telefonum yok . "
" hıhh bi bu eksikti atlas . Soyulmuşuz . "
" kerizler saati almamışlar roloxti ." deyip güldü . Ona ters ters bakınca sustu . Atlası susturdum bir tebrik yokmu ?
" yürü hadi eve gidelim . Şuraya bak her yerim uyuşmuş . "
" benimde aynı valla . " dedim yürüyerek .
" hadi ordan . Bulmuşsun benim sımsıcak kucağımı kurulmuşsunda kurulmuşsun." gözlerimi devirip onun suratına baktım .
" sarhoştum atlas ne yaptığımı biliyormuydum ben ? "
" tabi tabi kesin bilmiyordun . "
" atlassss ! " bide benimle dalga geçiyordu uyuz .
" peki sigaramız duruyormu ? "
Atlas ceplerini yokladı ve sigara paketini çıkardı .
" o hala bizimle . " bu dediği bana kahka atırmıştı . Paketen bir dal çıkartıp dudaklarıma yerleştirdi ardından çakmağıyla sigaramı tutuşturdu . İçime derince bir nefes çektim . Şu lanet şeyi içtiğimde nedense üzerime bir dingilik geliyordu . Başım çatlıycak gibi ağrıyordu ama önemsemedim . Bir anda kulağıma bir ses geldi .
" Evinin yollarına
Postersiz duvarlarına
Yağmurlu sokaklarına aşık oldum "Atlasın sesiydi bu , şarkı söylüyordu . Gözümün önüne dün geceden gelen karaler oluştu . Atlas ve ben bağıra çağıra şarkı söyleyerek sokaklarda dolaşıyorduk . Bir anda tüm vücudumu titreticek o sözler çınladı kulağımda " ben sana aşık oldum . " hızla başım atlasa çevirdim onunda bana baktığını fark etim .
" dün geceye dair birşeyler hatırlıyormusun ? "
" hatırlamıyorum . Ya sen ? "
" hatırlamıyorum . "
İkimizde dün geceye dair birşeyler hatırlıyorduk ve ikimizde hatırlamamayı tercih ediyorduk .
Son .
Yeni bir yıl ve yepyeni bir bölüm Yorum ve oy yapmadan gididekmisiniz : /
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlastaki Rota
Ficção GeralBazen çok severken yaralıyor insan sevdiğini . Bilmeden , düşünmeden , Geleceği hesaba katmadan . Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere . Atlas Uluhan bir karanlığın içinde kan kırmızısı bir haya...