18 kasım 2019 Uluhanların yeni bir çağa başlangıç tarihi ...
Atlas Uluhan'dan ...
Baba . Geçmişi ve geleceği yazacak olan o kelime . Ben artık bir babaydım ve bundan sonra geçmişi silip geleceğimi baba olmaya adayacaktım . Hayatımı sadece tek bir kalbe karıma adamışken şimdide onun yanına evladım eklenmişti . Kalbim ve aklım karmakarışıken düşüncelerime onun sesi sızdı . Karnında olan elimin üzerine eline koydu ve fısıldadı dünyanın en güzel cümlelerin söylemek üzere .
" merhaba geçmişiz ve geleceğimiz ... merhaba mucizemiz . Hayatımıza , hayatıma hoşgeldin iyi ki geldin annecim . " o harika bir anne olacaktı . Bunu kalbimin en derininde hissediyordum . Benim derin kızım büyümüş ve anne olmuştu . Bu bir mucize değilse neydi ? Onu ben büyütmüştüm şimdi ise ondan olanı büyütmem gerekiyordu . İki elimlede yanaklarını avuçladım ve anlından öptüm yavaşça . Dudaklarım alnından dudaklarına doğru bütünleşmek istercesine öptüm yavaş ama içli bir şekilde . Onu öpmek sanki çölde bir serap görmüşüm gibiydi , onu öpmek bana bahşedilen en güzel şeydi . Dudaklarından ayrılıp gözlerinin en içine baktım .
" teşekkür ederim . Sana binlerce kez bıkmadan usanmadan teşekkür ederim . " kalemle çizilmiş kadar güzel olan kaşlarını çatı şaşkınlıkla . Yanaklarında duran elerimin üzerine elerini koydu .
" neden teşekkür ediyorsun ? "
" zaten senin kadar eşsiz bir kadına sahipken birde bana en az senin kadar eşsiz bir bebek veriyorsun . Bu dünyada başıma gelen en güzel şeysin Derin Uluhan . " bana hiç bir şey söylemedi onun yerine gözleriyle cevap verdi . Gözleri alacağım bütün cevaplardan daha güzeldi .
" iyi ki atlas ... iyi sen . " sarıldım ona sımsıkı . Kokusu burnuma dolarken hayatımda ilk defa varlığından bir haber olduğum tanrıya seslendim hayatımda ilk defa onun için dua etim tanrıya .
" tanrım eğer varsan ... ne olur o kolarımdan , kalbimden , hayatımdan hiç çıkmasın . Derin hep baktığım her yerde yanı başımda olsun . Ne olur tanrım bu sefer benden en sevdiğimi alma çünkü buna bir kez daha katlanamam . "
Derin Uluhan ' dan ...
Gözlerimi sabahın ilk ışıkları ve onun yüzümün her bir tarafına kondurduğu öpücükleriyle uyandım . Tam karşımda bana paha biçilemez o gülümsemesiyle bakıyordu . Ben eşsiz isem o daha da eşsizdi ... Yeşil gözleri parıl parıl parlıyor , beni alıp bambaşka bir dünyaya götürüyordu .
" günaydın sevgilim . " dedim uyku mahmurluğuyla .
" günaydın sevgili sevgilim . " yüzünden hiç eksik olmayan gülümsemesi bu cümleden sonra banada bulaşmıştı . Yanağıma dünyanın en güzel öpücüğünü bıraktı sonrada yanıma uzandı . Bir eli kafasının altında diğer eli ise karnımdaydı karnımın tam üzerinde , yavrumuzda .
" sen uyurken ben çok sensedim o yüzden artık uyanman gerek diye düşündüm . " ne dediğini anlamadığım için kaşlarım çatıldı şaşkın bir ifade ile .
" nasıl yani ? Sensedim de ne demek ? "
" sanki susamak gibi , hasret kalmak gibi sana demek . " romantik bir kocanız varsa hayat dahada güzeleşiyordu .
" ama zaten yanı başındayım kolarının arasındayım beni nasıl bu kadar özleyebilirsin ki ? " dudaklarına buruk ama güzel bir gülümseme yayıldı .
" sen anla buradan işte derin ... sana o kadar büyük bir sevgi besliyorum ki her saniye yanımda olsan kokun burnuma dolsa bile ben sana yinede doyamıyorum . " herkes böylemi severdi karısını , Bu kadar içten ve sevgi dolu ? Yoksa bir atlasmı bu kadar çok severdi beni , dünyada tek kalmış bir kadın gibi en içten ? Sarıldım ona sımsıkı her şeyi ver herkesi unuturcasına .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlastaki Rota
General FictionBazen çok severken yaralıyor insan sevdiğini . Bilmeden , düşünmeden , Geleceği hesaba katmadan . Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere . Atlas Uluhan bir karanlığın içinde kan kırmızısı bir haya...