35 . Bölüm : Ölüme son iki kala

76 8 18
                                    


Eser rüzgar belime kadar gelen saçlarımı uçurdu ve dağıtı . Bir kumsal kenarındaydım ve kucağımda beyazlarla kaplı bir bebek vardı . O kadar küçük ve güzeldiki adeta büyülenmiştim ... Siyah saçları , küçük bir burnu , pembe dudakları , beyaz elbisesi , beyaz eldivenleri ... Karşıdan gelen atlası gördüğümde koskocaman gülümsedim . Gökyüzünü taşıyan ulu atlas ... Yürüyüşü hızlandı ve artık koşmaya başladı . Yanımıza geldiğinde anlıma ve kucağımdaki bebeğe bir öpücük kondurdu .

" baksana ne kadar küçük değilmi ? " Gözlerini bebekten çekip bana baktı .

" evet çok küçük ve güzel . "

" bu bebek bizim atlas ... Bizim bebeğimiz senden ve benden bir parça ."

" senden ve benden bir parça ... Bizim bebeğimiz bizim umudumuz . "

" bizim umudumuz . " parmağımı küçük yüzünde gezdirdim ne kadarda yumuşaktı .

" adını umut koyalım mı ? " gözlerimi tekrar ona çevirdim .

" neden umut ? "

" o bizim umudumuz oldu ... Günahlarla dolu hayatımıza umut getirdi . "

Küçük bebeğin kulağına eğildim ve fısıldadım usulca .

" sen bize umut getirdin hep böyle ol olurmu ? Senin adın umut olsun ... Umut ... Umut ... Umut Uluhan . "

Dalga sesleri kesildi rüzgar durdu umut gitti yerine günahlarla dolu bir hayat geldi .

Gözlerimi korkuyla açtım ve etrafıma baktım . Kumsal yoktu , deniz yoktu , dalgalar yoktu , rüzgar yoktu , atlas yoktu bebek yoktu ve umuta yoktu . Kalbim göğüskafesimi delercesine atıyordu . Elimin tersiyle anlımdaki terleri sildim ve yanıma baktım . Atlas yanımda mışıl mışıl uyuyordu . Uyurken öyle savunmasız öyle korunmasızdıki onu şuan hiç düşünmeden ölürebilirdim  . Belki bende abimin intikamını alırdım Elimi yastığınının altına soktum . Ordaydı herzamanki gibi yastığının altındaydı silahı . Onun ordan çekip aldım ve ağzına mermeyi verdim . Biraz dikleşip tam altının ortasına tutum soğuk namluyu . Yeşil gözleri usulca aralandı ve gözlerimi buldu .

" hisediyormusun soğuk namluyu alnın tam ortasında . Seni şuan hiç düşünmeden öldürebilirim beynini dağıtıp öteki tarafa gönderebilirim . Abimin intikamını alabilirim . "

" bunu bu kadar istiyorsan yap öyleyse . " parmağımı tetiğe getirdim ve yeşil gözlerinin en dibine baktım .

" senin ve benim için bir umut yok Atlas Uluhan . " tetiğe hiç düşünmeden bastım . Ne beklediğim ses çıktı nede beklediğim görüntü .

Atlas silahı elimden alıp ani bir hareketle beni yatırıp üzerime çıktı silahın ağzına tek bir mermi verdi ve anlıma dayadı silahı .

" senin ve benim için hiçbir umut yok . Biz hiçbirzaman biz olamıycaz çünkü ikmizde birer günahkârız . İlk önce Beni değil içindeki o aptal bana tapan kızı öldür . O ölmeden benim ölümümü sen gerçekleştiremesin Derin Yiğiter . "

Üzerimden kalkıp silahını beline koydu ve odadan kapıyı çarpıp çıktı . Benim içimde ona tapan bir kızmı vardı ? Ona hayranlık duyan onun yanında olmak için herşeyi yapan bir kızmı vardı gerçekten ?  Yataktan kalkıp pencereye koştum atlas üzerini bile değiştirmeden arabasına atlayıp gitti . Korkuyla geri çekildim . Ya kendisine birşey yaparsa ? Ya bidaha gelmese ? Hemen dolabımı açıp üzerime bir kaban aldım ardından beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım . Cesur garajın kapısını kapatıyordu .

Atlastaki RotaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin