Medyada Doktor Hanım var ...
Tam 2 saat 12 dakkikadır onun o ameliyathaneden çıkmasını bekliyordum . O içeride yaşam mücadelesi veririken benim burda hiçbir şey yapamamam çok saçmaydı . Yanında olmak istiyordum , elini tutup ' geçti ' demek istiyordum . Benim küçük ama güçlü kadınımı çok acıtmışlardı . En az benim kadar hemde . Onu benden başka daha çok kimse acıtamaz diyordum ama yanılmışım . Her ne olursa olsun son anına kadar savaşmıştı . Asi ruhu onu savaşmak için yeniden diriltmişti . Kuvars ölmüştü belki ama cesedine rahat vermiycektim . Hak etiği bir ölüm değildi daha fazlasını hak ediyordu . Belkide bu yüzden bir türlü içim soğumuyordu . Ameliyathanenin kapısı açıldı ve içeriden üstü başı kanlı olan bir doktor çıktı . Kolundan tutup onu kendime çevirdim .
" durumı ne ? Noldu bir anda ? "
" sizde kimsiniz beyfendi ? "
" napıcaksın kim olduğumu allahala ya söylesene sen ! "
Kadın tereddüte kalarak konuştu .
" hastanın hayati tehlikesi var , elimizden geleni yapıyoruz çok kan kaybediyor acilen B Rh ( +) kan lazım ."
" onu kurtarmak zorundasınız . Hayata kalan tek şeyimide kaybedemem anlıyormusunuz ? "
" emin olun elimizden gelenin fazlasını yapıyoruz . Ama dediğim gibi kan gerekli . "
" benim kan gurubum aynı ben verebilirim . "
Kadın gözleri ışıl ışıl oldu bir anda .
" daha önce vermediniz değilmi ? "
" 2 poşet kan vermiştim . "
" o zaman sizden alamayız ki , bu sefer sizin vücudunuz yavaşlar . "
Onun hayata kalması için değil kanımı canım olsa bile verirdim .
" benim için sıkıntı değil ne gerekiyorsa yapın . "
" ahh peki o zaman lütfen benimle gelin , acele etmemiz gerek . "
Birlikte yine ilk gittiğim odaya girdik . Ukala doktorda burdaydı . Onunla şuan gerçekten uğraşamıycaktım .
" stajer , beyfiden 1 poşet daha kan alın . "
Kız kaşlarını çatı ve itiraz etmek istercesine konuştu .
" ama zaten ondan tam 2 poşet kan alındı , daha fazla alırsak bu vücudu için tehlikeli olabilir . "
" sen karışma kan benim beden benim vermek istiyorum . "
Kaşlarını daha çok çatı ve bir elini beline koydu .
" seni düşündüğümden değil , sadece bir doktor olarak olması beklenen şeyleri söylüyorum . "
" işini yap küçük stajer . " ağzını açıp laf söyleyeceken yanımdaki doktor onu uyardı .
" heyy Sena kendine gel . Durumun aciliğininin farkında değilmisin sen ? hadi başla bir an önce ."
Başını eğip kafasnı saladı . Üstlerine saygısı vardı ama içindeki o savaşçı ruhu hisedebilyordum ve bu his hiç hoşuma gitmemişti , derinin bir an önce iyleşip burdan çıkması gerekiyordu . Az önce oturduğum koltuğa tekrar oturdum . Adının sene olduğunu öğrendiğim kız yanıma geldi ve kolumu lastikle olabildiğince sıktı. İğneyi eline aldı ama eli titriyordu , biliyordum sinirden . İğneyi tam sokucaken elinden aldım ve damarımın olduğu yere soktum . Poşet anında dolmaya başladığında geriye yaslandım . O ise yerinden kalktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlastaki Rota
Ficción GeneralBazen çok severken yaralıyor insan sevdiğini . Bilmeden , düşünmeden , Geleceği hesaba katmadan . Herkes kalbinin renginde yaşar hayatı ve herkes kalbinin rengini bulaştırır etrafındakilere . Atlas Uluhan bir karanlığın içinde kan kırmızısı bir haya...