18 . Bölüm : Deli çocuklar

231 28 23
                                    

" Ben hiç karar alamadım, karar alanların ardından baktım " diyordu umut sarıkaya . Onun tam tersine ben hep karar alan taraftım ya da karar almak zorunda bırakılan . Kalbimin parçalanışını izlediğimde hep bekledim, bekledim. sıkılırlar da giderler diye. onlar illa kovulmak istediler, ben hep rica ettim .
Yalnızım . hiç olmadığım kadar yalnızım şu ara. Ne arkasına sığınabilceğim bir ailem var nede güvenebilceğim bir insan . Zamansızlıktan, mekansızlıktan, sevmediğimizden değil birbirimizi hep bu hayat koşturmacasından ... dağılıyorum , dağılıyoruz. Her şeyi büyük bir metanetle karşılamak yalnızlığıma çare olmuyor ve olgunluğum yüzünden kimse beni ödüllendirmiyor. Oysaki ben daha 18 yaşındayım olgun olmam gerekmiyor .

Seni çok özlüyorum. Her zaman olduğu gibi deniz . Senden sonra değişmedim ben. senleyken değişmişim meğersem . Şimdi yine kendime döndüm. şimdi yine bencilim, huysuzum, bazen lanet bazen naletim. Kiminle nerede olduğumun bir önemi kalmadı, günler geçse yetiyor bana . Seni son görüşümün üzerinden yaklaşık 4 ay geçmiş . Ne tuhaf şimdi gelsen daha dün ayrılmışız gibi sarılırım boynuna . Ama gelemesin değilmi ? Sen şuan çok uzaklardasın değilmi ? Oysaki yanımda olsan bir çırpıda anlatırım başımdan geçenleri, kalbime oturanları , bana yaptıklarını , neler çektiğimi .  Sonra güleriz çok güleriz ve birlikte ağlarız bu sefer ağladığımıza güleriz . Senin konuşmana fırsat bırakmadan Sarılırım sana sımsıkı . Çok severim . Oysa beni bilirsin her zaman dik başlıydım, her zaman atarlıydım. şimdilerde ise suskunum sadece nefes alabiliyorum bana ne derlerse onu yapıyorum.

Sanki Kapı aralığından dünyayı görecek kadar büyüdüm. Çok büyüdüm . Beni çabuk büyüttüler. şimdi yaşlandığımı söylüyorsam şu 4 ayda , abartmıyorum, hissediyorum. Elimden sevdiklerimi alıyorlar. Oyuncaklarımı almadılar zaten onları çoktan babam almıştı ya .  Şimdi ise sevdiklerimi alıyorlar ve ben durup sadece izliyorum. Sesimi çıkarmamakla ünlüyüm . Şaşırır mısın, görsen? muhakkak. Belki de tüm sorun bir daha beni göremeyecek olmandır. Şuan senin katilinle seni öldürdüğü için kaçıyorum . Eğer beni görüyorsan bana kızma olurmu? Bana ne derlerse ben onu yapıyorum çünkü bir tek senin ve benim katilim olan adam var artk hayatımda . Ne bir anne nede bir baba . Deniz geri gelsen olmazmı ki ?

Arabada 1 saate yakın süren sesizlikten sonra atlasın telefonu çaldı .

" Efendim abi ? "

" Atlas siz eskişehirdeki ordaki küçük eve geçin . Havalimanında uçak sizi bekliyor olacak . Gizli kalkıcaksınız kimsenin haberi olmıycak . Bir iki gün sonra yanınıza Cesurla Kıtayıda yolayacağım . Burdaki işler tamamen bitince bende gelicem tamamı abim ?"

Bir cesurla kıta eksikti zaten . Atlas sıkıntıyla ofladı .

" Abi ben kaçmak istemiyorum . "

" o zaman bir polis öldürmeseydin atlas . Şuan darhan yiğiter resmen bütün istanbulu ve karsı seni bulmak için emir veriyor . "

" ama ... "

" tamam yeter . Seninle tartışamıycam ne diyorsam yap . "

Ve telefon kapandı . Atlas bir elini serçe direksiyona vurdu . Ona bakmaya devam etim . Kahverengi koyu 3 numara saçları , buğday teni solmuş yeşil gözleri donuk bakıyordu . O gerçekten yorulmuştu . Gözlerimi ondan çekip camı az birşey açtım . Vuran rüzgarla saçlarım artık uçuşmuyordu . Bu bir anda kalbime oturmuştu .  Atlasın sesini duyduğumda kendime geldim .

" cesur ve kıta ' da gelicekmiş . "

Aklıma takılan soruyla ona döndüm .

" cesurla nerden tanışıyorsunuz ? "

Atlas bi süre cevap vermedi ardından sıkılmış olmalı ki cevapladı .

" Lise sondayken tanışmıştık . Aslında iyi bir tanışma değildi .  Bir gün kıta için kavga etmiştik . Oda benim çocukluk arkadaşımdı hata bebeklik bile diyebilirim . Lisenin ilk günüydü kıtayı sınıfta bırakıp kantine inmiştim . İşte birşeyler aldım sonra tekrar sınıfa döndüm . Bir baktım kıta cesura bağıyordu . Ee bende dururmuyum hemen daldım çocuğa anlamadan dinlemeden . Ben bir güzel haşat etikten sonra cesura bir baktım kıkır kıkır gülüyor . Bu gülünce ben daha çok sinirlendim daha çok vurdum . En sonunda yorulduğumda cesur hala gülüyordu . Zar zor nefes alırken konuştu ' ilk defa bir kız bana yürüdü diye dayak yedim . Hadi hayırlısı . ' İşte o zaman herşey anlaşılmıştı . O gün bu gündür hiç ayrılamadık . "

Atlasın yüzüne baktığımda sırıtıyordu . Gülmek bir adama anca bu kadar yakışırdı . Kalın dudakları birbirinden ayrılmış iki yana kıvrılmıştı , bembeyaz güzel dişleri ortadaydı ve gözleri parıl parıldı . Kısa bir an bana baktı sonra gülümsemesi silindi . Beni görünce bütün duyguları gidiyordu . Yerine öfke , nefret , kin ve benzeri şeyler geliyordıu .

" çok güzel bir arkadaşlığın var ne güzel . Benim hiç arkadaşım yoktu .  "

" niye yanında bir kız gezdiriyordun o senin arkadaşın değilmiydi ? "

Şaşkınlıkla ona baktım .

" Cansudan mı bahsediyorsun ? Sen onu nerden gördünki ? "

" seninle ilgili herşeyi biliyorum derin . "

" anlamadım nasıl yani ? "

" seni kaçırmadan önce 6 ay takip etim seni . Hata bir gün seni o kitapçının önünde vuruyordum . "

" ne zama ... " dememle hatırladım . Kaçırılmadan 5 ay önce her zaman çalıştığım kitapçının önünündeki masama kurulmuş hem kitap okuyup hemde kahve içiyordum . Tam o sırada yan taraftaki manavda bütün elmalar etrafa dağılmıştı dağıldıktan sonra kapşonlu bir adam hızla uzaklaşmıştı . O zamanlar herkes bir süre tedirgin gezmişti . Demek o atlastı ... Meğersem atlas aylar önce benim hayatıma girmişti .

" neden vurmadın orda beni ? Çok yakındım . "

" o kadar kolay olmamalıydı . Tek bir kurşunla ölmemeliydin . Abine öyle bir acı yaşatmalıydım ki ölmekten beter olmalıydı . "

" benden bu kadarmı nerfet ediyordun atlas ? "

" ediyordun değil hala ediyorum derin . İntikamımı aldım ama neye yarar ki babamı geri getirebiliyormu ? "

Sinirle ona döndüm .

" Şakamısın sen ? O zaman neden abimi öldürdün ! Neden banada bu acıyı yaşatın! "

" benim yaşadıklarımı yaşayın diye . "

" Senin baban öldü ! Benim ise hayatım öldü atlas . Arasında fark var ! "

Atlas arabayı ani bir şekilde fren yaptı , lastikler adeta çığlık atı . Kafam kemerin tokasına çarptı ardından başımdan kanlar süzüldü .

" nerden biliyorsun babamında benim hayatım olmadığını ? Nerden biliyorsun onun benim herşeyim olmadığını ! Annemi gözlerimin önünde öldürmesine rağmen onu hep sevdiğimi nerden biliyorsun ! Babamı kaç kere ipten aldığımı nerden biliyorsun ! Nerden biliyorsun benim hala çocuk olmadığımı ! Sadece sen değil Derin Yiğiter benimde hayatım yok oldu . "

Annemi gözlerimin önünde öldürmesine rağmen onu hep sevdiğimi nerden biliyorsun ! Bu öyle bir kalbime dokunmuştuki beni öyle bir yaralamıştıki ...

" başın kanıyor , iyimisin ? "

Karşımda Dengesiz , ruh hastası , ve çocuk bir katil vardı . Ben ne yapacaktım ? İkimizde deli birer çocuktuk ...

















Son .













Atlastaki RotaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin