79. Bölüm : Yeşil Peri

45 8 129
                                    


" BEN HAMİLEYİM ! " Bütün gözler anında Kıtaya çevrildi ve bu sefer Cesurda dahil herkesin ağzından tek bir kelime çıktı .

" NE ? "

" HAMİLEYİM BE İŞTE GELMEYİN ÜZERİME ! BAYILIRIM BAK ! " kıta tam yalandan bayılacaken onu belinden tutan Atlas ve sudan çıkan cesurdu .

" LAN CESUR BU KADARINIDA YAPTINMI LAN ! "

Cesur şoku hâla üzerinden atamamışken cümle dahi kuramıyordu beti benzi atmıştı zavalının . Henüz bayılmayan kıta ise bir gözünü açıp Cesura baktı ve atlasın kolarından çıkıp cesurun karnına sert bir tekme geçirdi .

" insan bir tepki verir ! Hamileyim diyorum !"
Atlas gözlerinden çıkan alevlerle önce ayılıp bayılan Kıtaya ardından şoktan ağzı bir karış açılmış Cesura baktı . Ve bizi bu gün yüzüncü şokumuza sokacak bir cümle daha kuruldu .

" yarın düğünümüz var hazırlanın ! " bu cümleden sonra bayılan kıta ve ona eşlik eden müstakbel kocası cesur şoktan neredeyse onlara eşlik edecek ben ve öfkeden kuduran bir adet atlas son olarakta kahkalarla gülen algan   harika bir takım olmuştuk ...

~
23 Aralık 2019 Cesur ve Kıta'nın düğün günü .

Evet evet bir gün öncesi olan hiçbir şey şaka yada rüya değil bütün gerçekliğiyle tam karşımızda duruyordu . Kıta gelin oluyordu üstüne üstelik hamileydi... Atlası bu kararından hiçbir şekilde vazgeçirememiştik . Bütün gece dil dökmüş yalvarmıştık fakat o büyük bir iştahla etlerini yemiş bizi gıcık eden bir yüz ifadesi takınmış , hiç umrunda bile olmamıştık . ' bir şey yaparken sonuçlarınıda düşünmeniz gerek . ' diyede Cesur ve Kıtaya öğüt vermişti . Kıta ağlana sızlana sabahın kör vakti kalkıp düğünün yapılacağı yeri bulmuş , gelinliğini seçmiş herşeyi bir şekilde organize etmişti . Hayatımda hiç bu kadar çabuk hazırlanan bir düğün ve gelin görmemiştim doğrusu . Üstelik her şey tek kelimeyle kusursuz gözüküyordu . Günün ilerleyen saatlerinde düğün vakti yaklaşmış ve ben kendimi son bir ilmekle kıtanın gelinliğinin arkasını kapatırken bulmuştum .

" bittimi , bittimi ? Güzel oldumu derin ? " bu bunu bu gün soruşunun 500 . Seferiydi .

" evet kıta evet ! Harika oldun şimdi gidip aynaya bakabilirsin . " heycanla duvarda asılı olan kocaman aynaya ilerledi ve karşısına geçti . Gözlerini hayranlıkla kendi üzerinde gezdirip eleriyle gelinliğini düzelti . Ardından kocaman bir gülümsemeyle bana döndü .

" gerçektende olmuşmuyum ? "muazzam gözüküyordu .

Kafamı salayıp dolan gözlerim ile onun elinden tutum ve etrafında bir kez döndürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı salayıp dolan gözlerim ile onun elinden tutum ve etrafında bir kez döndürdüm .

" bir gün burada olacağımızı biliyordum kıta . Senin benden daha güzel bir gelin olacağını , Cesur ve senin bir gün buralara kadar geleceğinizi biliyordum . Adeta Birbiriniz için yaratılmışsınız . " Kıtada aynı benim gibi dolan gözleriyle gülümsedi . Eğilip elimi karnına koydum .

Atlastaki RotaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin