58 . Bölüm : Acımasız Geçmiş

50 10 38
                                    


" Merhaba ben Derin Uluhan . "

Babamın yüzünde o anda öyle bir ifade oldu ki sanki bir anda bütün duyguları bütün düşünceleri anında değişmişti hepsini bir arada yaşıyormuş gibiydi . Tek değişmeyen şey bana bakarken gözlerinde oluşan o saf nefreti . Kısa bir anda gözlerimi ondan çektim hemen ardından ise yanağıma doğru gelen elini gördüm . Gözlerimi kapatıp hep yaptığım gibi bana vurmasını bekledim ... 1 - 2 - 3 ne yanağıma inen bir tokat vardı nede bir acı . Gözlerimi açtığımda yanımda atlası gördüm . Bana vurmasına izin vermemişti , beni ondan korumuştu . Babamın bileğini sertçe geriye iti ve gözlerindeki o ölümcül bakışla ona baktı .

" bir daha karıma o elin kalkarsa seni diri diri toprağa gömerim Darhan Yiğiter ! "

Söylediği sözlerle babamın kızaran yüzü dahada kızardı . İkimize öyle bir baktı ki sanki gözleriyle bizi öldürebilecekmiş gibi . Elini atlastan çekip bana bir adım atı ama atlas buna engel olup bana yaklaşmasına izin vermedi . Babam onu geçemeyeceğini anladığında oldu yerde kaldı .

" sen , seni satın alan bir adamla evlendin ? Sen bu kadarmı gurursuzdun ? Yazık ... Sana yazıklar olsun ki abinin katiliyle evlendin . "

Beni yine yeniden yaralamaya çalışıyordu Ama bilmiyordu ki benim yaralarım artık kabuk bağlamıştı iyleşmişti ...

" ne dersen de , beni yaralamaya çalıştıkça ben daha çok güçleniyorum , beni bitirmeye çalıştıkça ben seni bitiriyorum . Bana , bize yaptıklarının bedelini çok ağır ödeyeceksin Darhan Yiğiter . "

" siz bana hiç bir şey yapamasınız ! Siz kimsinizde bana bedel ödetireceksiniz ! Unutmayın benim soyadım var bana hiçbir şey olmaz . " dediği şeye ufak bir kahka atım .

" elinde ne varsa ne yoksa hepsini kaybediceksin çünkü artık sen kaybetmeye mahkûm zavalı bir adamsın . " bana doğru gelmeye çalıştığında atlas sertçe onu göğsünden iti .

" güvenlikk ! Alın çu çöpleri burdan çabuk ! " güvenlikleri çağırmak için kükrediğinde ona öylece baktım . Çünkü bizi burdan hiç kimse çıkaramazdı . Bu sefer sözü atlas aldı .

" burdan bizi çıkartmaya kimse cesaret edemez Yiğiter . Hâla aklına gelmedimi yeni ortakların kim ? " babam bir bana bir atlasa baktı . Ardından geriye doğru adımladı .

" siz ... Siz yoksa güya isviçredeki ortaklarmısınız ? "

" aynen öyle ... Artık şirketin yarısı Uluhanların , artık şirketin bile bana ait ! "

" hayır ... Hayır olamaz ! Ben ... Benim haberim olurdu böyle bir şeyden . "

" o kadar aptalsın ki ufacık bir yalana bile inandın . Hangi salak hiç bilmediği tanımadığı birisine şirketinin yarısını verir ki ? Şirketini kendi ellerinle bana verdin . "

Babam elini kalbine atıp gözlerini yere indirdi . İlk savaşını kaybetmişti bize yenilmişti . Soyadı kirlenmiş yetmemiş yılarca emek verdiği şirketini kaybetmişti . Ama bunlar daha iyi günleriydi bir gün elinde hiç bir şeyi kalmayınca ayaklarıma kapanacaktı affet beni diye . Ben ise o gün geldiğinde ona bir tekme daha atıcaktım .

" Defolun ! Defolun odamdan ! " yine kükreyince yüzümde çarpık bir gülümseme oluştu . Bu çaresiz hâleri ne yapıcağını bilememeler , sadece boşu boşuna bağırması ... İşte istediğim tamda buydu . Atlasın avcuna elimi bırakıp sıkı sıkı tutum onun elini . Ardından arkamıza bakmadan çıktık ordan .

Kalbim deli gibi atıyordu , öylesine heycanlıydım ki yerimde duramıyordum . Atlasın telefonu çaldığında dikkatimi ona verdim . Arayanı görememiştim atlas aramayı yanıtldı .

" efendim kıta ? "

" Haberlere bak . "

" neden ? "

" sadece bak atlas . " Atlas telefonu kapatıp çatık kaşlarla telefonunda bir şeyleri kurcaladı .

" sorun ne ? "

" bilmiyorum kıta haberlere bak dedi ."  Benimde kaşlarım çatılmıştı merakla haberlere girdiğimizde ilk çıkan haberde biz vardık .

" Ünlü iş adamı , avukat Atlas Uluhan ( 25 )  ve Ünlü iş adamı , emekli polis Darhan Yiğiterin Kızı Derin Yiğiter ( 19 ) geçtiğimiz günlerle nikah masasına oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Ünlü iş adamı , avukat Atlas Uluhan ( 25 )  ve Ünlü iş adamı , emekli polis Darhan Yiğiterin Kızı Derin Yiğiter ( 19 ) geçtiğimiz günlerle nikah masasına oturdu .  Bu beklenmeyen evlilik gündemde olay oldu . Atlas Uluhanın geçtiğimiz aylarda Polis Deniz Yiğiteri öldürmek suçuyla göz altına alınmıştı . Bu iddilar uzun bir süre devam edikten sonra aniden ortadan kalkmış ve Atlas Uluhanın suçsuz olduğu ortaya çıkmıştı . Darhan Yiğiter ve Atlas Uluhanın arasında büyük bir husumet vardı . Neticede Ünlü Avukat  Melih Uluhanı Deniz Yiğiter öldürmüştü . Atlas Uluhan bunun karşısında hiç beklenmeyen bir hamle yapıp Babasının katili olan Deniz Yiğiterin Kardeşi Derin Yiğiter ile evlendi .

Tabi bunun yanı sıra YİĞİTER HOLDİNG ' E ortak olmuştu yarı yarıya . İki aileninde arasında neler döndüğü bir sır perdesi gibiydi . "

Haberi okuduğumda bir kere daha neler yaşadığımızı neler atlatığımızı anlamış oldum . Haberde olmayan daha onlarca şey vardı gerçeler vardı ...






Son .




~ Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin çiçek okuycularım ...

~ Diğer kitabımada mutlaka bakın -Umutun rengi -

~ istagram hesabım lra.yk

~ Diğer bölüm sizce ne olucakk teorileri alayım ...

Atlastaki RotaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin