Z kavárny jsem vyšli stejně vesele jako jsme tak z přicházeli. Vlastně to vypadalo jakoby se naprosto nic nestalo jediné co strhovalo pozornost byla moje zavázaná ruka. Ještě když jsme byli v kavárně tak holky byli zásadně proti abych si na ty závody oblékla to co mám na sobě, takže to vypadá že kluci si někde sednou a já budu muset na nákupy. Proč nejsem kluk!
Nákupy, které holky měli v plánu mě naprosto ničili a už když jsme vešli do prvního obchodu jsem chtěla jít pryč. Když jsem byli ve třetím obchodě a já byla už skoro protivná tak to holky vzdali a řekli mi, že se mnou už nikdy nakupovat nepůjdou a že mi radši koupí něco sami. Což byla přijatelná možnost. Dala jsem jim seznam věcí co mi nesmí koupit ten seznam byl jednoduchý hlavně nic v čem bych vypadala jako levná šlapka chci tak vypadat jako závodnice ne holka, která více obdivuje ty lidi než ty dokonalý auta. Holky s touto podmínkou souhlasili a já mohla v klidu zavolat kluků, že se mi povedlo utéct a že bych strašně ráda pokecala o autech, protože co si bude s Liv a Rickem si o tom fakt nepokecám a to nemyslím jen z důvodu toho, že jsou na sobě furt nalepeni. Zjistila jsem že kluci jsou u aut tak jsem vyrazila klidným krokem za nimi. Když jsem šla po ulici několik lidí se na mě otočilo a pak si začali šeptat. Ne že by mě to nějak zajímalo, ale myslím že tady není nic co by mohlo nějak vyvolávat u všech okolo pozornost.
"Ahojte, kluci." vykřikla jsem už z dálky a zamávala. "Ani nevíte jak jsem ráda, že jsem z toho prostředí nákupů vypadla. Co řešíte?" kluci totiž vypadali vážně zadumaně a trošku rozladěně. "Doufám, že neřešíte to co jsi myslím." a ukázala na svojí ruku. Všichni sklopili oči až na Lukase. "Katt, víš nechci lhát, ale poprvé v životě jsem z tebe měl strach. A víš o je ještě nejúžasnější že jsi naše malá bojovnice a já jsem na tebe hrdý." kluci po něm střelili pohledem jako by právě prozradil něco co neměl. Dyl se plácl rukou do čela. "Lukasi asi minutu předtím než přišla jsem si slíbili že jí v tom nebudeme podporovat, ale když už jsi to vytáhl.....Katy jsem na tebe taky hrdý neznám žádnou jinou holku, která by se dokázala podívat do očí někomu kdo jí zmlátit a ještě mu to vrátit. Věř nebo ne ale taky mě docela štve že jsi nepotřebovala naší pomoct, připadal jsem si totiž jako někdo za koho se musí prát jeho mladší sestra." a vtáhl mě do objetí. To co řekli mě skoro až dojalo. "Takže chápu to dobře, že jste uznali že jsem nás ohromila?" řekla jsem trošku arogantně, ale teď jsem si fakt nemohla pomoct. Kluci si vyměnili pohledy a mě bylo jasný že mám pravdu. "bože kluci netušila jsem jak dobrý pocit to je když stihnu za jeden den někoho zmlátit a ještě k tomu tohle. Měla bych se prát častěji." zamyslela jsem se nahlas, ale okamžitě to přerušilo čtyřhlasné. "NE!" chvíli jsme se všichni společně dívali do oči a pak vyprskly smíchy. Najednou mě Dylan vzal do náruče a zamířil k vodě. "No tak to tě musíme pořádně pokřtít vodou." Chvíli jsem se kroutila jako had a pak jsem řekla. "NO dobrá, ale můžu si alespoň sundat tričko a kraťasy?" udělala jsem psí oči. Bráška chvíli přemýšlel a pak mě pustil na zem. "Ale jestli mi utečeš tak jsme 4 proti jedné na to nezapomeň." upřímně jsem byla tak šťastná, že mě ani útěk nenapadl. Ale začala jsem si sundávat tričko a kraťasy. Vím, že bylo zrovna doba kdy bylo na pláži nejvíce lidí, ale to mě netrápilo. Prostě jsem jen ve své sportovní podprsence a kalhotkách skočila do vody. Vynořila jsem se o kus dál a zařvala na svoje chalany "Vy jste srabi. Pojďte!" skoro jsem to ani nedopověděla a kluci už se také začali svlékat. Samozřejmě zase bylo kolem pár holek v mém věku, které začali skoro až slintat, když si všichni čtyři sundali své trička a odhalila jejich pekáče buchet. Co si budeme ten pohled fakt stál za to. Kluci skočili do vody a vypadali jako nějaká reklama na fitness centrum. Chvíli jsme blbi a pak se najednou Lukas zastavil v pohybu. Chvíli jsem se bála že se mu něco stalo, ale on se jen zastavil a díval se na mě. "Halo je někdo doma?" a Justin mu zamával rukou před očima. Lukas se probudil z transu a pošeptal něco jen Justinovi. Najednou se na mě otočil i Justin a přikvýkl. "Jen brácho asi máš pravdu." já ani Dyl a Ben nic nepochopili a dívali se dost nechápavě. "Nechtěli by jste mi prozradit o co tu jde?" řekl Dyl a posunul se až k nim a Ben taky. Justin i Lukas jim něco zašeptali a Dyl vyprskl smíchy a málem se začal topit. "Mohl by jsme mi někdo prozradit o co jde?" začínám se bát že kluci něco kujou a já nemám vědět co to jen, jenže tak z Lukase vypadne věta, která by mě ani nenapadla. "Jen jsme zjistili, že máš o dost větší prsa než když jsi odjížděla." to jsem nemohla už ani já a fakt jsem měla co dělat abych se neutopila. Začala jsem se řechtat jako pominutá a kluci taky. Dokonce se na nás otočilo docela dost lidí, který byli na pláži. Ve vodě jsme se plácali ještě takových pár minut a pak jsem vyšli z vody. Opět holky kolem zalapali po dechu, dokonce se mi zdálo že se i nějací kluci otočili na mě, což jsem rozhodně brala jako lichotku. Jen ve svém spodním prádle jsem vyšla až nahoru k autu a vzala si čisté oblečení. Fakt štěstí že s sebou nosím tolik věcí v tom autě. Převlékla jsem si jen spodní prádlo na toaletě v blízké restauraci a vzala si tričko a kraťasy co jsem měla předtím.(co si budeme když jsem do té restaurace vlezla jen ve spodním prádle nebyla jsem jak to říct slušně oblečená, bylo to docela veselý ale jen jsem se převlékla) Vrátila jsem se k autu a napadlo mě něco naprosto geniálního. "Hej Luku a Jusi mám takový nápad, který by stál za pokus." kluci byli již převlečení "Jestli v tom budu figurovat já ty a Lukas nemám problém zlato." řekl Justin. Vím moc dobře na co narážel a to jsem fakt namysli neměla. "Ne to prasáku, ale bude v tom jakákoliv dívka." což se zdálo, že je zaujalo. "Hele co kdybychom zkusili jak dlouho bude Lukasovi nebo Justinovi trvat sbalit nějakou holku?" šibalské úsměvy na tvářích těch dvou byli jasné. Jdou do toho. "Dylane a Bene každý z Vás bude měřit jednomu z nich na mohli čas trvání jak dlouho to bude trvat. Justine a Lukasi vy máte za úkol co nejdřív sbalit nějakou holku, ale to znamená že tě ta holka musí sama od sebe políbit ne že vy jí jasné?" kývli a pak se na mě otočil Dyl. "A co budeš dělat ty?" šibalsky jsem se usmála. "Já se budu jen bavit." a sedla si na kapotu auta. Všichni zakroutili hlavou, ale nic nenamítali. "Takže pánové připraveni?" zeptala jsem se s nadějí. "Ještě ne počkej." začal Lukas. "a máme si vybrat nějakou náhodou holku nebo nám jí vyberete vy tři?" to mě ani nenapadlo, zajímavá myšlenka. "Pro začátek bude stačit, když si jí vyberete sami. Ale pozor nechci po Vás aby ta holka se tvářila jako by jste jí zlomili srdce. Musíte to udělat nějak tak aby jí bylo jasný že nechcete vážný vztah. Ale myslím že to Justinovi jde skvěle." Vypadal nadmíru spokojeně. "Takže kluci jdeme na to." "3...2...1...start!" a jako na povel což nevím jak udělali si naráz sundali trička a mířili rovnou k houfu lidí na pláži. Začala jsem se neuvěřitelně moc smát, protože sotva kluci vyšli na pláž tak se za každým z nich asi 10 holek podívalo "Myslím, že jsme jim to udělali moc jednoduchý" a koukal se na kluky, který se smáli podobně jako já. Pak jsem sledovala taktiky těch dvou. Rozdělili se hned na začátku a procházeli skrz houf dívek. Justin - ten využil své jedinečné vlastnosti a to že si sedl na okraj jedné z dek co tam měla nějaká docela hezká holka a začal jí vyprávět své napůl vtipné napůl dojemné příběhy jeho života aby ho začala litovat či něco podobného. Lukas - ten využil svého šarmu a sedl si taky k jedné dívce a začal jí nejspíše dívat komplimenty, protože ta se začala červenat a uculovat. Také jí Lukas dal vlasy z obličeje pryč a ona sklopila pohled dolů. Tohle vypadá nadějně. "Dylane a Bene co říkáte na naše dva hráče jak si vedou?" a začala z toho dělat rozhovor jako ze špatných novin. První se toho ujal Ben. "Naši hráči vystartovali před 3mi minutami a vedou si docela dobře. Myslím že taktika sundat si tričko a ukázat co nejvíce svalů zabrala a pozor podívejme se na hráče Lukase! ten právě teď udělal něco ohromujícího. Nespíš přesvětšil dívku aby se s ním šla projít po pláži. Velmi romantické!" řekl s úšklebkem a té pauzy se ujal Dyl." Takže na hráči číslo dva můžeme vidět, že skoro jediný důvod proč ho ta holka ještě nevyhnala je že má svoje svaly a dokonalý americký úsměv. Právě jsem zahlédl i nějaký kontakt s osobou. Uvidíme, uvidíme zatím si vedou velmi dobře." najednou se vedle mě objeví holky s hromadou tašek. "Co tu blbnete?" řekla Fell a šla políbit Dyla. "Vím že to možná zní stupidně, ale zkoušíme který z kluků je lepší balič holek a za jak dlouho se jim povede sbalit holku." zakřením se. Věřím, že to nejspíše holkám bude připadat zvrácené, ale to teď neovlivním. "To je paráda, kdo je na tom líp?" řekne nadšeně Bella a sedne si vedle mě na kapotu. Hustý tak to jsem nečekala. "NO... Lukas-jí vzal na procházku do pláži a Justin-ten se snaží tu svojí dostat na jeho vtipy, takže asi víc fandím Lukasi." zasměji se. Teď se připojí i Fell."Hele no nevím, myslím že když jsem Justina viděla poprvý tak mi přišel naprosto dokonalý"...najednou se na ní otočí Dyl a řekne. "Vážně? Dokonalý?" zasměji se. "Hele Fell klid já když jsem Justina potkala poprvý tak nestačilo málo a málem jsem se s ním vyspala." to se na mě otočili všichni s vytřeštěnýma očima. "Díváte se na mě jako bych byla zločinec. Vždyť to zkoušel na každou z nás." zasmála jsem se a všichni souhlasně přikývli. Zahleděla jsem se zpět na "hřiště" a viděla jak Lukas právě chytil tu holku za ruku a ona ho zlehka políbila. "AAAAAA.....máme tu vítěze. Právě Lukas byl políbený od záhadné slečny a vítězí." všichni jsme začali jásat a skoro jsme si nevšimli že Justin taky dostál svého. "Jaký je čas?" řekla jsem zvědavě na ty dva." Lukas 7 minut 32 sekund a Justin 7 minut 40 sekund." jsou dobrý. Asi po dalších 15 minutách se k nám oba dva přicházeli jen s jednou osobou navíc. Lukas vzal tu holku s sebou. Trošku jsem zpanikařila. Co když jí Luk řekl co jsme hráli. Trošku jsem se přikrčila a řekla směrem k ostatním: "Kdyby něco klíčky od auta mám v zapalování." řekla jsem vesele což všechny rozesmálo, protože jsem tím chtěla naznačit že kdyby průser utíkám. Po další minutě přišel první Justin sám. "Tak co jaký jsem byl?" řekl se šťastným úsměvem. "Justine právě ti musím oznámit, že jsi zdolal dívku za 7 minut a 40 sekund. Velký potlesk." a všichni jsme mu zatleskali. Ale o už u nás byl Lukas s tou holkou. Takhle vypadala i docela mile. Měla přirozené blond vlasy, velké hnědé oči, byla úplně bez make-up(to je velký plus u mě),na sobě měla plavky a přes to průhledné bílé šaty. Teprve až k nám přišla jsem si všimla jak je malinkatá. "Ahoj." řekla trošku stydlivě. Jako první jsem se probudila já a slezla z auta za ní. "Ahoj. Já jsem Katt."a podala jí ruku. Vypadalo, že docela s úlevou stiskla mojí ruku. (V mediích)"Já jsem Lorelai. Co se ti stalo?" až teprve teď mi došlo že mám vlastně zavázanou ruku v obvazu. Všichni se jakoby zastavili v pohybu a čekali jak odpovím. Lehce jsem se usmála a řekla "Ruka mi dneska narazila o něčí nos." vypadala trošku vyděšeně, ale Luk si jí otočil k sobě a nejspíše jí pošeptal něco ve stylu. "Byla to taková náhoda jinak skoro neublíží ani mouše." snad se mě teď nebude bát.
Protože se nikdo neměl k tomu aby se představil tak jsem to vzala za mě. "Teď ti představím všechny co tu máme. Úplně vlevo stojí Ben, vedle můj bratr Dylan a jeho přítelkyně Fellicia, pak Justin, Bella přítelkyně od Bena a tu osobu co stojí vedle tebe nejspíš znáš." a ukázala jsem na Lukase. Ona se lehce začervenala a všem zamávala. Chvíli se nic nedělo, ale najednou řekla Fell. "Jo Katt máme pro tebe to oblečení pojď se podívat." trochu jsem si povzdechla a přikývla. Fell vzala do ruky tašku a začala z nich vytahovat všichni věci včetně nového spodního prádla. Což jak bylo vidět Justina zaujalo a hned ho vzal do ruky. "Justine pust to jinak si to budeš muset obléknout ty sám a Katt nebude mít co na sebe." obořila se na něj Fell. Justin se jen usmál a hodil to po mě. "Myslím, že by mi taky slušela, ale jestli chceš klidně." řekl Justin uraženě. Všichni jsme se začali smát a já jsem se koutkem oka podívala do Lorelai, která vypadala dost nejistě. Jo takový mi prostě jsme. Fell nakonec vyndala už úplně všechno a začala mi popisovat co mi koupili. "Takže koupili jsme ti tohle bílé volné crop top tričko je trošku průsvitné, ale proto jsme ti koupili to hezké spodní prádlo. Pak tu máme kraťasy s vysokým pasem, černou strašně moc hezkou koženou bundu a nakonec....vysoké kozačky nad kolena s 7 cm podpatkem." A triumfálně vyndala velkou krabici. Justin hvízdl. Co jsem taky mohla čekat "Docela slušný výběr, ale ty kozačky si nevezmu. Jak v tom pojedu ten závod?" řekla jsem jasně. "Jaký závod?" ozvala se Lorel. Jo tak to bude zajímavý. "Luku, doufám že jí vezmeš s sebou docela jsem si jí oblíbila." otočila jsem se k němu a on se podíval na Lorel. "Lorel, pojedeš s námi na závody?" vypadala že jí to zaujalo. "Jaké závody?" no ale to jsme nečekali až jí to řekne Lukas. "Auta." řekli jsme sborovně.
O 15 minut později vycházím se své "převlíkárny" v podobě restaurace a mám na sobě i ty kozačky. Jediné štěstí je že na podpatkách umím fakt dobře(kvůli večírkům, kde jsem chodila s mamkou) Měla jsem rozpuštěné vlasy, které mi vláli ve větru a připadala jsem si jako z filmu Slečna drsňák když zní udělali tu krásku. Samozřejmě hned za mnou vyšla Fell ve svém nově koupeném oblečení(dlouhé roztrhané džíny, kotníkové podpatky a tričko červené barvy s výstřihem) a poslední byla Bella(která měla na sobě tmavě-modré šaty po kolena a běžné podpatky). Strhli jsme na sebe pozornost celé party a vykračovali jsme si jako dámy. Samozřejmě z Justinových úst vyšlo páni. Připadala jsem si polichocena. "Díky Jusi, ale příště si bereš tu podprsenku ty." Jus se zazubil a zase dodal. "Hele jestli si jí sundáš teď a zůstaneš potom v tohle tričku nemám nic proti a rád si jí vezmu." pozvedla jsem obočí a koukla na něj. "A Neměla bych si rovnou sundat i to tričko?" řekla jsem se zájmem. Došla jsem až k němu a natiskla se na něj. V očích mu poletovali jiskřičky. "Zapomeň." a oddálila se od něj. Podívala jsem se na svoje auta a dodala. "Jedeme nebo ne?" všichni jsme nasedli do svých aut a přes otevřené okýnka dívali na sebe. Jeli jsme zase ve stejném postavení jako předtím od mojí školy jen dneska jsem jela svým autem a měli jsme nového člena Lorelai.
a Jedem!
_____
hezké čtení93Koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
RomanceJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA