26. V kině!?

116 4 0
                                    

Zavřela jsem za námi dveře do pokoje. Liv se zastavila v pohybu a pozorovala fotku na, které sedím na svém BMW. "Katt tady na té fotce vypadáš......šťastně!" a otočila se na mě. Já jsem se usmála a stoupla si vedle ni. "Jo byla jsem. Byl to můj nejšťastnější den v životě!" a začali se mi oči plnit slzami štěstí a stesku. Rychle jsem zamrkala. Naštěstí si toho Liv nevšimla a začala pozorovat další fotky. "Kdo je tohle?" ukázala na fotku kde jsme celá parta dokonce i s Peterem a Jess. "To je moje parta!"Ukázala jsem na bráchu. "Tohle je můj bratr." Liv vyvalila oči. "Tohle je tvůj bratr? Já už ho někde viděla!"Cože?" Jak jako viděla?!!!" zrzka začala chodit po pokoji sem a tam a uvažovala nahlas. "V posilovně?.....Ne to ne. V parku?..... ne to je ještě větší blbost.V kině?.....to taky ne, nebo vlastně......"pak jen chvíli koukala do blba a vůbec se nehnula. Už tak stála skoro minutu, tak jsem si sedla a vzala do ruku svůj časopis s auty. "Mám to!!!!" vykřikla tak, že jsem na posteli vyskočila a upustila časopis."Hejj!! Příšerně jsem se lekla!" jen protočila oči a začala tancovat taneček a křičet. "Už vím kde jsem ho viděla!" stále tancovala. Popadla jsem si za ruce a koukla se ji do očí. "Vyklop to!" vyfoukla všechen vzduch a zase se nadechla. "V kině ne, ale jako diváka, ale jako herce!" vykulila jsem oči. "Cožžžžžže?????" zařvala jsem snad přes celý dům. "V jakým filmu!" Liv se začala bavit tím jak jsem zmatená tak toho ještě využila. "Neřeknu!"a vyplázla jazyk. "Řekneš!"."Neřeknu!!!" a začala se tlemit. "Takže ty mi to neřekneš. Jo?" zavrtěla hlavou a já ji začala lechtat. Začala hekat jako lachtan a říkat. "Ne-ne-neřeknu!" a furt se smála."Fajn řeknu ti to!" hned jsem přestala lechtat a nechala jí postavit. "Tak mluv!" uculila se."Prvně mě musíš chytit!" vystřelila z pokoje ven. Zasmála jsem se a běžela za ní. Běžela dolů a začala běhat kolem gauče na kterým seděl zmatený Rick s nějakým klukem a hráli video hru. Najednou se zrzka opřela rukama o gauč za Rickovou hlavou a já stála přesně naproti ní jediné co mi vadilo byl ten gauč."Liv, vyklop to!" začala vrtět hlavou a se smíchem vyběhla směrem k zahradě. Sakra!"Ricku asi nechceš mi pomoct co?" On s pobavením zavrtěl hlavou na rozdíl od toho kluka co se na mě koukal jako na zjevení. "Nečum tak!" a vyběhla za Liv. Jen jsem slyšela:"Kdo to sakra je?, tohle chci vidět!" no co no. Vyšla jsem na zahradu a viděla Liv jak se snaží popadnout dech."Olivie. I hned to vyklop!!" Hned se na mě podívala a já i přes tu asi 5 metrovou vzdálenost viděla ty jistry v jejích očích. Běžela jsem za ní kolem bazénu a to byla osudová chyba. Uklouzla jsem na svých ponožkách a po boku letěla do bazénu. S výkřikem jsem letěla do bazénu a máchala se ve vodě. Potopila jsem se a začala přemýšlet jak naplánuji plán. Plán byl vytvořen během sekundy. Tak jsem podle plánu zůstala potopená docela dlouho. Najednou jsem viděla stín nadklánějící nad hladinu a toho jsem využila. Rychle jsem se odrazila od dna a popadla tu osobu za ruku za mnou do vody. K mému neštěstí to nebyla Liv, ale ten týpek na gauči. Ups!"Ou  ty nejseš Liv!" nevěřícně se na mě podíval."Myslíš?" se smíchem v hlase. Docela se mi ulevilo. "Ještě se neznáme, ale jsem David" a natáhl ke mě ruku. Přejela jsem si ho pohledem. "Katt." ale ruku jsem nepřijala. Rychle jsem doplavala ke břehu a ladně vyskočila na nohy. Slyšela jsem za sebou písknutí. Sakra moje tepláky se obepnuli kolem mých nohou a zadku a to stejně tak tričko se na mě nalepilo. "Dávej si pozor na jazyk!" podívala jsem se Davida a přidala jsem ostrý pohled a on se hned trochu zarazil. Otočila jsem se zpět a vítězně se usmála tak aby to nikdo neviděl. Po chvíli jsem si uvědomila proč jsem vlastně skončila ve vodě, ale jak to tak vypadá tak ve vodě za chvíli Liv taky skončí. U kraje bazénu stojí Rick, který má Liv hozenou přes rameno a skáče do vody bombu. Začala jsem se smát jak postížená velryba a skočila zpět do vody. Vyplavala jsem až skoro u Liv, která držela Ricka za hlavu a potápěla do vody. Rick se najednou dostal nad hladinu a chytil Liv za ruce a přitlačil si jí na svojí hruď ona najednou jako vždy v jeho přítomnosti skoprněla a já měla menší nutkání jí osvobodit od trapasu. Tak jsem rychle připlavala k nim a popadla ji za ruku a vytáhla z Rickova sevření. Doplavaly jsem ke břehu a vyskočily skoro naráz. Rick s tím Davidem na nás čuměli a já jsem začala rýpat do Liv. "Za prvý mi musíš poděkovat, že jsem tě vytáhla z trapasu s Rickem a za druhé mi jako omluva stačí jméno toho filmu." Odfrkla si. "Fajn. Za prvý děkuji a za druhý nevím to jméno, ale vím že to byl romantický film." vyprskla jsem smíchy. "Můj bratr hrál v nějakém slaďáku. JO?!!" ona kývla a já se začala doslova válet smíchy na podlaze. " A ...Hrál aspoň dobře?"zeptala jsem se mezi smíchem. "Ani nevíš jak moc dobře. Když jsme vycházeli z kina tak jsem neslyšela nic jiného než. Ten byl tak sexy, nebo jaký má krásný oči."řekla zasněně aby správně předvedla ty holky a aby toho nebylo málo začala předvádět jejich chůzi a příšerný ječák fanynek. 

----------

Po delší době další kapitola. Snad se líbí.

93Koob

Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat