15. Vážně?!

133 7 1
                                    

Minule:

" Ale pán si nedokáže představit, že by holka mohla být prostě lepší než on. Myslím že bych mohla pokračovat, ale myslím že by to tvoje křehké EGO nemuselo vydržet." a to už zuřil zlostí a začal se napřahovat k tomu aby mi vlepil facku.....

Pokračování:

Snažila jsem se vyhnout, ale nějak se to nepovedlo a dostala jsem facku, ale nějak zvlášť mě to nebolelo. Vlastně skoro vůbec, ale i tak tam budu mít slušný otisk. Díval se na mě pohrdavým pohledem. Tak jsem se narovnala a podívala se mu hluboko do očí. To hodně lidí vyděsí, jen si představte. Je to jako by se Vám někdo po hádce podíval přímo do očí a ještě k tomu s odhodláním. Jak jsem čekala tak ho to překvapilo a to hodně, protože couvl a zakolísal. Na to jsem se jen uchechtla. Byla to zábava, ale on zase začal pěnit a začal řvát:"Co si sakra myslíš? Že si jen tak na mě můžeš otevřít tu svou hubu. Ani nevíš kdo jsem, protože já......" zastavila jsem ho."Ano, máš pravdu. Nevím kdo jsi, ale vím že jsi rozmazlený fracek. Který má vše na co jsi ukáže." a kluci vzadu za ním si trochu smáli, ale ten jeden se díval jen na mě a mě to začalo děsit. Tak jsem radši skončila tuto debatu. "Tak fajn, do zítra to budete mít opravený a teď vypadněte." naznačila jsem rukama aby vypadli. "Fajn kočko. Přijdu zítra." a odkráčeli ven. Jenže ten hlavní se ještě vrátil. "Jo a jestli já jsem rozmazlený fracek. Tak mi řekni co jsi ty, když máš venku skoro nový model kabrioletu BMW." sakra jak zjistil, že je můj? " Ok. Mám slušný auto a bohatou rodinu, ale alespoň se nechovám jako debil a král světa. Jo a na něco jsem zapomněla ty nemáš jen křehké EGO, ale i facky na hovno. Nevím proč, ale ta facka mě nebolela.S bohem." a otočila se na pana Harrise. Ani celé hádce přihlížel, protože měl otevřenou pusu dokořán. "Tak dáme se do práce, no ne?" a mířila k autu toho debila. Sakra to bude práce. "Pane Harrisne, můžu jsi pustit písničky k té práci?" chvíli se nic nedělo."Jistě Katt, můžeš si dělat co chceš. Vždyť jsi mi zachránila obchod." to je vlastně i trochu pravda. "Nemáte zač pane Harrisne. Ale mám ještě jednu věc všimla jsem si že prodáváte Forda Mustanga 1967. Tak jestli bych si ho mohla koupit  a prodat to BMW?" "Ale ano jistě chceš hned dnes? a ještě jedna věc říkejte mi James." usmála jsem se a řekla že jestli to bude možný tak dnes a dala se s chutí do práce a k tomu si pustila písničky.(media)

_____

Dnes trochu kratší.

 Všem děkuji za přečtení a hlavně novým čtenářům. Děkuji <3

93Koob

Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat