30. Párty!!!!!

129 6 2
                                    

Párty je v plném proudu. Všude je plno kelímků, odpadků a lepících se párů, kterých je tu fakt dost. Rick sedí na pohovce a z každé strany jednu s prominutím středoškolskou děvku. Já mezi tím ukradla pivo a snažím se v tom houfu najít Liv, ale místo toho....."Ahoj Katt!" ozve se za mými zády. Prudce se otočím a narazím do svalnaté  hrudi koho jiného než Chrise. "Ahoj? Co ty tu sakra děláš?" a odskočila krok od něj. "Hledám Karotku a místo toho najdu anděla." a pohledem mě přejel od shora dolů a olízl si ret. Zareagovala jsem stejně jako vždy když to někdo udělal v LA vedla jsem obočí a založila ruce na prsou. "Nezapomeň že andělé  nejsou svatí a ten můj má v sobě satana, takže...." poslala jsem mu vzdušnou pusu a odešla směr zahrada. On ani nestačil reagovat a já zmizela v davu středoškoláků. Proklouzla jsem dveřmi na zahradu a nadechla se vzduchu. Rozhlédla jsem se kolem a viděla partu lidí pokuřující kousek od ostatních a zbytek tancoval okolo bazénu naštěstí nikdo nebyl v bazénu. Sedla jsem si do trávy naproti domu. "Sakra to je velká pařba." všude po domě byl poházený krepák, toaleťák myslím že jsem zahlédla i vrchní díl plavek. Chvíli jsem jen seděla a popíjela pivo, teda až do chvíli kdy nevyšla z baráku osoba až moc mě známá. Co tu kurva dělá?! Vyvalila jsem oči a on se dlouhými kroky dostal asi 5 metrů ode mě, ale než stihl udělat další krok, vykřikla jsem. "Nepřibližuj se ke mě!!" on se usmál a řekl. "Ale Kitty, ty se mě snad bojíš?" a postavil se tak že měl ruce v kapsách a jen mě pozoroval. "Nebojím se tebe, ale toho že pokud se ještě přiblížíš tak ti vrazím.Petere, vypadni!" ano Peter pro mě kdysi naprosto dokonalý Peter a teď se mi chce skoro blít. Pousmál se a udělal jeden krok dopředu, stále byl ještě docela daleko odemě, ale já už si teď připadala jako uzavřená v malé kleci na laboratorní myši a já byla ta myš. "Kitty..."skočila jsem mu do řeči. "...Já nejsem Kitty ne pro tebe!" nadzvedl obočí. "Dobře, Kattarino AnneMarii Gray....nechceš se vrátit do LA?!" zasekla jsem se. "Coože?????!!!! Proč?! Stalo se něco někomu nebo bráchovi, Belle, Benovi. Jestli jo vyklop to." nadzvedl ruce v obraném gestu. "Klídek nikomu se nic nestalo. Jen mi hrozně chybíš?" cože to právě řekl?"Zopakuj to!" "Hrozně mi chybíš!" a to jsem nevydržela a vykřikla. "Chybím ti já nebo prachy a závodění?! Peter moc dobře vím, že  máš zrušené závodění a taky vím že potřebuješ prachy!" udělal další kroky ke mě naneštěstí až úplně ke mě a chytl pramínek mých vlasů do ruky. "Chytrá holka. Ale určitě ti taky chybím, viď!" a to už jsem zuřila. Opřela jsem si ruce o jeho hrudník a vší silou ho odrazila. "Petere, kurva vypadni. Nesnaž se hrát nevinného to ni možná projde v LA, ale tady v New Yorku ti to nevezmu. Takže vypadni, dveře rozhodně víš kde jsou." a ukázala směr. Opět se jen usmál a mířil zpět ke mě. "Kattarino já peníze potřebuji dej mi alespoň malou půjčku mezi kamarády co ty na to?" furt klidný hlas, ale ve mě krev vařila. " Nikdy  a rozhodně ne nikomu jako jsi ty! Kurva Petere vždyť jsi mě využil a podvedl. Co chceš ještě? Jestli si myslíš, že mě svým úsměvem obměkčních, tak to sotva. Změnila jsem se! Už nejsem na naivní holka, která byla poblouzněná do tebe. Pro tebe už jsem jen Kattarina AnneMarii Gray!" a každou větou jsem byla blíž jemu a něj jsem zabodla svůj ukazováček do jeho hrudi. "Vypadni!" Peter se rozhlídl kolem, až teď jsem si všimla publika a mezi nimi byl samozřejmě Chris, Rick a dokonce i Liv. Alespoň jsem si našla. Já se otočila k Paterovi zády a hned jsem věděla že jsem udělala blbost, pač mě chytil kolem pasu a nechtěl mě pustit. "Petere, pusť mě." cítila jsem jak se mu hrudník chvěje od lehkého smíchu. "Ne, co uděláš?" ježiš jak má to  mám vědět! Neumím předpovídat budoucnost.  Řvala jedna část v mé hlavě a druhá začala skoro řešit logickou úlohu, jestli se s ním mám prát nebo ne. "Pusť mě." rychlá a stručná odpověď mě zaskočila, ale i mile překvapila. "Dobře.....ale chci polibek." ta druhá část mě zase až tak nepotěšila, ale políbit se nenechám. On zatím nepovolil stisk a tak jsem rychle vyšvihla loket dozadu ve snaze mu zasáhnout nos, jenže byl rychlý a úderu uhnul. "Snaha dobrá Kitty." to oslovení mě naštvalo a lotkem jsem vyrazila vstříc jeho břichu to se povedlo odstoupil trochu dozadu a povolil stisk toho jsem využila a otočila se k němu čelem a málem jsem schytala pravej hák. Rychle jsem uhla a vyšvihla nohu k jeho břichu ale naneštěstí mi jí chytil a já zůstala zaseklá v pohybu jediný nápad a taky jedniný možný v mém případě byl....z druhé nohy jsem se odrazila udělala salto tím jsem se mu vykroutila a zasáhla ho do ramene. V rychlosti jsem mu podkopla nohu a on se skácel na zem, ale smál se. "Jsi dobrá Kitty, naučil jsem tě alespoň něco." tvářil se jako nejvíc eguistický člověk na planetě a postavil se. Rychle jsem zavřela ruku v pěst a vrazila mu do nosu. "To máš na památku." a pomaličku jsem se blížila k němu a on couval pak jsem se zastavila on taky a strčila ho. Naštěstí on to nečekal a padal jasně do bazénu. "A tohle máš za všechno. Už nikdy tě nechci vidět Petere Williamsi Sandersi. Jsi do hajzlu!" vykřikla jsem a rozhlédla se kolem. Všude byli lidi a všechno bylo jako bych byla vzácný exemplář v ZOO všichni čuměli na mě a to už jsem nedala. Prodrala se davem a běžela do domu. Vevnitř bylo pár netušících lidí. "Katt počkej, Katt." zaslechla jsem Liv. Stále jsem běžela nahoru do svého pokoje a vychle odemkla dveře aby mi do nich nikdo nelezl, při párty. Počkala jsem na Liv a zamčela za námi dveře. "Kdo to byl Katt?" 

_________

Děkuju , že jste si přečetli další kapitolu <3 Snad se líbí 

Vaše 93 Koob 



Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat