6. Nebreč

188 5 2
                                    

Tuto kapitolu věnuji @Nianka50

Doufám že se bude líbit.

_______

Probudili mě paprsky Slunce, které ostře svítily přímo mě do obličeje. Chtěla jsem se přetočit na druhý bok, ale místo toho abych se zachumlala ještě více do peřin. Tak jsem skončila na zemi. Otevřela jsem oči a zjistila, že ležím na zemi u odpočívadla. " Kurva kde to jsem?" řekla jsem až moc nahlas a strhla na sebe pozornost lidí okolo." Jsi v pohodě?" podívala jsem se přes rameno odkud jsem zaslechla ten hlas." Jo docela jo." a usmála se ten hned opadl" Vlastně ani ne, protože vůbec netuším kde jsem. Pomohl by si mi?" a udělala psí oči. Jen se uchechtl a natáhl ke mě ruku. " Jsem Tomas a jsme na kraji města." ruku jsem přijala. "Katt a dík. Tak čau." a odcházela jsem od něj co nejdál, protože se mi zdál až moc podezřele známý. "Hej počkej, mám tu auto. Zavezu tě." odfrkla jsem si a už už jsem chtěla říct že teda pojedu, ale štěstí mi přálo. V dálce jsem zahlédla taxi." Sorry, ale odvoz jsem si už zařídila." a zběsile jsem mávala na taxikáře. Díky bohu si mě všiml. Rychle jsem nasedla do taxíku a už jsem jela domů. Sláva, už se těším na postel.

Po cestě jsem usnula a když jsem se probudila byla jsem na místě.Podala řidiči bankovku" Děkuji moc za odvoz. Drobné si nechte." 

Zavřela jsem vchodové dveře a mířila si to rovnou do mého pokoje. Už, už jsem se chtěla dotknout kliky, ale zaslechla jsem z mého pokoje hlasy." Sakra, kde může být?" začala podle rozpoznání hlasu Bela"Co když se jí něco stalo? Jestli jo tak toho Petera zmlátím ještě víc než vy včera. Tak že ho ani jeho matka nepozná. " to poslední řekla už z posledních sil. Oni se prali kvůli mě. Přesně takto vypadají nejlepší kamarádi a tím jsem si byla naprosto jistá. " Ale no tak Bel uklidni se. Kluci jí šli hledat a ona sama se taky určitě vrátí. To ona vždy říkala, že utíkají jen zbabělci a to ona fakt není." oznámil Ben. Ach můj bože, nikdy jsem o sobě neslyšela tak hezké slova. Rychle jsem otevřela dveře a vrhla dovnitř." Bene, Belo tak moc jsem ráda že vás mám." oba se na mě podívali zděšeným výrazem. Přece jenom si mysleli, že jsem někde ztracená. První se z transu probrala Bela a skočila mi kolem krku. "Tak moc jsem se o tebe bála. Jsem tak ráda že si zpátky." "Taky jsem ráda, ale hned musím začít balit. Abych to do zítra stihla." a rozhlédla jsem se po pokoji a očima narazila na Bena sedícího na mé posteli, který měl hlavu v dlaních. Rychle jsem se rozešla k němu."Bene....Bene?" on pomalu zvedl hlavu a já jsem se mu podívala do jeho uslzených očí. Klekla jsem si k němu."Ale no tak Bene, proč brečíš?" Ben vzlykl. " Ty Katt já vím, že se musíš odstěhovat. Vždyť jsme se teprve před rokem seznámili. Moc dobře vím, že ty si to taky určitě pamatuješ." Jo to si pamatuji.

Vzpomínka:

 To jsme byli v 2. ročníku já zrovna byla nová na té škole. Protože jsem na té první způsobila velký průser. Ben v té době patřil mezi šprty(myslím že jsem ho zkazila) a sportovci se do měj naváželi a používali ho jako boxovací pytel. Na to jsem se nemohla dívat a vtrhla mezi tu partičku." Co si myslíš že děláš?" začal na mě řvát jeden z těch sportovců, když jsem pomáhala Benovi ze země."Já jsem myslela, že zrak máš dobrej. Když jsi do něj tolikrát kopl." řekla jsem dost drze. "Ty si myslíš že do mě se můžeš jen tak navářet. Víš vůbec kdo já jsem." prohlédla jsem si ho odshora dolů a nasadila znechucený úšklebek" No jsou 3 možnosti. Debil, který si myslí že bude king když se bude navážet do slabších. Či snad- Kluk, který nikdy nebyl populární tak si začal hrát na sportovce." a on začal rudnout " Ty mrcho, já ti dám takovou nakládačku, že se ani nezvedneš." a už napřahoval ruku." Počkej já ještě neskončila a nebo prostě chceš být král školy a takhle si vydobýváš své místo. Vo z toho je pravda?" On se pomalým krokem dostal, až ke mě a chystal se mi vrazit facku. Já tu ruku rychle chytla a zkroutila mu jí za záda. tak že sykl bolestí." Teď se mi omluv je to jasné?" pohrdavě se na mě podíval."Já se nikomu omlouvat nebudu" a vysmekl se mi ze sevření. Pak mi vrazil facku. Slyšela jsem jak se všem zatajil dech. " To vážně tohle měla být velká facka. Vždyť i můj bratranec mi dal větší a propoz bratranci je 12 let." už jsem skončila a chtěla odejít. Jenže on mě chytl ze zápěstí." Kam si myslí, že jdeš?" řekl rozzuřeně.Podívala jsem se na ruku a pak na něj."Ihned mě pusť!" řekla jsem varovně."Jo a co uděláš, když jí nepustím?" řekl, jen z této věty by se dalo poznat, že má EGO až na měsíc." Fakt to chceš vědět?" on se ušklíbl a řekl že jo a to neměl dělat.Vyšvihla jsem nohu do jeho rozkroku a on povolil stisk. Přes salto jsem mu nohou, ještě vrazila do zubů a do břicha a to už se skácel na zem. Kluci se na mě dívali 'kdo to sakra' je a holky něco ve stylu 'slušný'. Pomalu jsem odkráčela pomoct tomu klukovi. Napřáhla jsem k němu ruku."Jsem Katt." trochu se strachem jí přijal. "Ben a pro po tohle mě musíš naučit." usmála jsem se a kývla. Od  doby jsme nejlepší  kámoši.

to už jsem měla na krajíčku i já co na krajíčku já jsem už brečela a padla do náruče Benovi. Ben mě objal a do ucha mi zašeptal. "Já tě nikam nepustím." trochu jsem se od něj odtáhla." Bene, ty víš že nemám na výběr." kývl a sklonil hlavu. Bela se po chvíli k nám přidala do objetí. Najednou se Ben zvedl. "Lidi mi jsme nezavolali klukům, že už jsi tady!" a jo. " Tak jim zavolej. Ok?" odešel na chodbu a začal telefonovat."Belo, jak jsi to myslela s tím že Peter bude ještě víc zmlácený než teď?" a podívala se jí do očí. Měla tam jiskry. "Měla jsi být u toho. Kluci začali řešit, jak to že jsi zpanikařila a tak hledali příčinu. Pak zahlédli Petera a Jess, kteří se líbali. Všem došlo že to bylo kvůli tomu. Pak kluci ho zmlátili do modro-fialova a domluvili se s pořadatele závodů, že už nebudou moc je jezdit. Byla to celkem sranda." a já si začala představovat jak to asi tak vypadalo. Uchechtla jsem se a pak lehla na postel. Bela si lehla vedle mě. "Víš že jsem docela ráda, že to udělali? Myslím Jess a Petera." ona si rychle sedla a zařvala."Cože?" a podívala se na mě." Víš myslela jsem si, že opustit přítele a nejlepší kamarádku. Bude pro mě to nejtěžší, ale oni mě to náramně ulehčili." a zavřela oči. "Ale nebolelo by míň kdyby jsi se prostě rozloučila?" a zpátky si lehla na postel."Já to teď Petrovi přeji. Protože chci vidět jestli ti dva spolu zůstanou. Tak bude muset s ní chodit nakupovat oblečení a věř mi, že když jsem to neměla vůbec ráda já tak chci vidět jeho." Při té představě jsem se uchechtla." Belo slib mi něco?" "a co?" "nikdy neubliž Benovi. je to jen nejúžasnější kluk, kterého znám.Nechci, aby zažil to stejné. On by se z toho složil." a otevřela oči. Ups, ve dveřích stál Ben a snažil se utlačit smích. " Hej. Jak dlouho tu už stojíš?" " Docela dlouho." a začal se nezastavitelně smát. S Belou jsme se na sebe podívali a vstali z postele. Rychle jsme šli k němu. On se na nás začal dívat pohledem 'co děláme' a my ho začali lechtat.

______

Snad se Vám líbila

Vaše 93koob

Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat