Celý motor byl propojený snad tisíce dráty a ty vedli hluboko do vnitra auto. Fakt nevím co to má znamenat, ale stala se mi z toho právě obrovská výzva. Na motor jsem čuměla snad 3 minuty než jsem se odhodlala ho rozkopat. Prvně jsem zjistila odkud kam vedou a pak to bylo docela snadný všechno oddělat. Byla jsem příšerně zabraná nad prací, že jsem si ani nevšimla člověka který se postavil za mě až ve chvíli kdy jsme cítila něčí ruku na mém boku. Rychle jsem se narovnala a otočila směrem k tomu člověku. Kde jiný než právě Chris to mohl být. Ušklíbl se a já ho propalovala pohledem. "Dej tu pracku ze mě." jen zakroutil hlavou."Varuji tě!" sykla jsem mu do ucha ani na to nezareagoval. Usmála a dala mu ruce za krk a spojila je. Tvářil se dost překvapeně, ale bylo vidět že mu to nevadí. Toho jsem hodně využila. Rychle jsem ho hopla do rozkroku a čekala jak zareaguje. Jeho tvář se zkroutila do podivného grimasu dal si ruce do udeřeného místa a lehl si na zem, jak jednoduché a efektní. Usmála jsem se na něj a přišla k němu a pošeptala mu. "Já tě varovala." a chtěla ho překročit. Když jsem měla jednu nohu už na druhé straně tak mi tu druhou chytl. Tázavě jsem se na něj podívala. "Ty potvoro." a pustil mojí nohu. Hned potom se narovnal a já musela trošku zaklonit hlavu, abych se mu dívala zpříma do očí. "Už mi lidé říkali i hůř." a pokrčila rameny. Naklonil se ke mě tak že byl jen asi 15 centimetrů od mého obličeje a to my rozhodně nebylo příjemné. Udělala jsem krok dozadu a otočila se k němu zády, abych mohla odejít. "Hej počkej krásko. Nechceš mi říct jak se jmenuješ?" zasekla jsem se v pohybu a zase se otočila čelem k němu."Hele ty playboyi. To tvoje oslovení si nech pro nějaké děvky a pro po moje jméno nepotřebuješ, protože už se nikdy neuvidíme. Takže sbohem." zamávala mu. Už jsem šla ke dveřím, abych našla Liv. Ale místo toho jsem zahlédla světla nějakého auta. Sakra James. Uff naštěstí vylezl z auta asi 40 letý týpek a hele zákazník. Tak jsem rychle vyšla směrem k němu. "Dobrý den. Můžu vám nějak pomoct?" on se na mě otočil. "Ale ne ne děkuji. Jen hledám Jamese." ok...no." No dnes tu není, jsem tu místo něj." on ke mě přišel. "Vy tu pracujete??" zeptal se až moc divně. Kývla jsem. "No jistě vy musíte být Katterina Gray ta nová posila v mojí autodílně." sakra jak jako v mojí."Mohu se vás prosím zeptat jak se jmenujete?" ."Jsem Harry White." ježiš to je můj nadřízený. "A ano já jsem Katterina Gray." přišel ke mě ještě blíž. "No pani James říkal, že tu bude s námi holka. Ale nečekal jsem že tak krásná, mladá a nevinná dívenka." a vzal pramínek mích vlasů mezi prsty. Rychle jsem ustoupila o krok dál, protože jsem potřebovala od toho slizouna dál. No fuj. "Mě se nemusíš bát, ale stála bys za řih. Co tak ty a já v kanceláři?" řekl svůdně. "Ne!" sakra nikdo mi nepomůže. "On mě popadl za ruku a přitáhl ji mě k sobě."Nechte mě a hned."řekla jsem rozklepaně a vyděšeně. Chtěla jsem se vykroutit, ale on mě chytl tak. Že skoro drtil moje boky. Nevěděla jsem co dělat. Začal se přibližovat jeho ksicht k tomu mému to je moje smrt. Zařvala jsem."Puste mě!!!!"Když byl asi 5 centimetrů někdo zařval."Nech ji ty hajzle!" ten slizák se ode mě oddálil a skočil o metr dál. Na něj se vrhnul Chris a začal ho mlátit hlava, nehlava. Já jsem jen vystrašeně si sedla na zem a koukala do prázdna. Po chvíli mě někdo objal kolem ramen. Otočila jsem se na Chrise. "Děkuji Chrisi." a zabořila hlavu do jeho ramene. Začal mě hladit ho hlavě. "To bude dobrý holka. Ano?" zhlédla jsem k němu. "Jsem Katt." a objala ho."Chrisi odvezl by jsi mě prosím domů?" on jen kývl a vzal mě do náruče a hned mě položil na sedadlo spolujezdce. Nijak jsem se nebránila, ale kdyby se mi nestalo co se stalo tak bych do jeho auta v životě nevlezla. "Kde bydlíš?" rychle jsem mu řekla svoji opravdovou adresu, kterou jsem si už zjistila a začala usínat na jeho sedačce.
______
Tak další kapitola a děkuji moc nové čtenářce @hanca2308 a samozřejmě všem stálým.<3 Snad se líbila
nahoře jen hezká písnička. Nějak se k tomu neváže
Vaše 93Koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
RomanceJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA