Už uběhli asi 2 týdny po mé šikovnosti s kotníkem a zatím jsem ještě nebyla v autodílně od té doby co jsem se potkala s tím slizkým chlápkem. Proto jsem se rozhodla to dnes změnit! a hned po škole jsem se šla převléct domů do normálního oblečení ala Katt Gray a vyrazila k dílně.
"Halooooooo? Je tu někdo?" vykřikla jsem hned co jsem dorazila. Nic, žádná odpověď. Tak jsem se vydala dál do samotného "srdce" servisu k autům. Znovu jsem zkusila štěstí s výkřikem a stále nic. Vyšla jsem směr kancelář a zaslechla hlas Jamese nezněl zrovna klidně. Telefonoval! "Nestíhám pane Carter...........nemám lidi jak to mám stihnout?.................u mě pracují studenti nemám dost peněz abych mohl platit stálé zaměstnance.....................to nemůžete! Dejte mi alepon ještě měsíc já vám ty auta opravím sám.........cože? jen týden?!!!.....to nejde.. halo pane..halooo???(konec hovoru) třískl asi mobilem a zaklel. Nevím jestli je vhodná doba, ale jinak se neodvážím už sem nikdy vstoupit.Tak jsem lehce zaťukala. Zvuky za dveřmi ztichli a otevřeli se dveře s o pohledu unaveným Jamesem. "Katt?" vyvalil oči "Co ty tu děláš?" jeho překvapení bylo slyšet při každém slovu. "Ahoj. Moc se omlouvám! Měla jsem problém s kotníkem a ještě jsem se nechtěla znovu potkat s Whitem." vyklopila jsem ze sebe rychle. "Vždyť si dala výpověď ne?" Cože? Proč bych to dělala?" Proč si myslíte, že jsem dala výpověď?" zeptala jsem se mezitím co jsem vešla do kanceláře a posadila na židli naproti stolu. " No..Harry, vlastně pak White přišel za mnou že nějaká Katt která den před tím byla v dílně a křičela jsi na něj že dáváš výpověď a že jsi si zavolala kámoše aby ho zřídil. či něco podobného." cože?"Cože?! ne tak to nebylo já jsem tu byla celou dobu tady v dílně a přijel on. Myslela jsem si že je to zákazník tak jsem za ním rychle přišla a on mi řekl že je majitel a byl asi lehce opilý a chtěl mě znásilnit. Naštěstí tu byl zrovna Chris a tak to trochu zmlátil a přitom mu vysvětlovat co si to dovoluje a tak.....Opravdu to bych nikdy neudělala. Ještě ke všemu miluji auta a opravování aut toho se nevzdám!" James se na mě díval jak na zjevení. Asi po minutě se probral a řekl:" Já si říkal že mi to k tobě nesedí. Mohla by jsi mi odpustit že jsem si myslel že je to pravda a vrátit se zpět do dílny. Protože věř nebo ne mám tolik práce že nevím co dřív." bez váhání jsem řekla že se nic neděje ale že moje podmínka je že se už nepotkám s Whitem a to mu nedělalo problém. Tak jsem se rovnou vrhla na první auto v dílně což byl ford s lehce pochroumanou přední částí asi naboural do stromu. Prý jsou už objednané náhradní díly, ale že něco zadrhává v motoru tak jsem začala s ním.
Domů jsem přišla asi ve 2:00. Naštěstí byl pátek tak to bylo v pohodě.
Sobota:
Ráno jsem se probudila celá polámaná. ale rovnou jsem vstala a začala dělat snídani pro celou "rodinu". Zapnula jsem si písničky a začala dělat lívance. "Dobré ráno!" vynořil se za mnou Rick. "Dobré ráno. Jak jsi se vyspal?" Za ty dva týdny jsme si vybudovali docela dobrý vztah, sice jsme se stále provokovali tak to bylo docela v pohodě. "Mizerně! Probudil jsem se ve 2 ráno protože někdo chodil po domě! Nevíš o tom něco?" zasekla jsem se v míchání těsta a otočila na něj. "Lehce jsem byla dlouho v práci." zazubila jsem se na něj, mezitím co on si sedl na barovou židli a začal mi ujídat sirové těsto z místy. Praštila jsem ho po ruce."Nech to!" rychle stáhl ruku k tělu a řekl:" Tohle je šikana! Ani mě nenechají se najíst! Už zase jsi v dílně?" kývla jsem a začala lít těsto na pánev. "Jo a Katt dnes se doma pořádá pártyyy!!!!!!" nadzvedla jsem obočí. " A to jako proč?" šibalsky se usmál. "Dneska nejsou rodiče doma odjeli za tetou Petty. Veř mi děsná ženská..." a ošil se." ....vždycky když přijedu říká mi Ričíku a furt mele o tom jak jsem jí krásně vyrostl a jako bonus jsou odporný bonbony, kterých má neomezené zásoby a furt je musím jíst.Fujj!" protočila jsem oči. "Pro mě za mě klidně si měj párty, ale já to uklízet rozhodně nebudu!" a dodělala jsem poslední lívanec a začala nakládat na talíře. "Dík sestřenko. Máš to u mě jen mám podmínku i já.....Pujdeš se na tu párty, alespoň podívat." nevěřícně jsem se na něj podívala " a bude tady lahvové pivo?" přikývl s plnou pusou lívanců. "Přijdu! ale jen kvůli pivu. Dlouho jsem ho neměla." smála jsem se." Víš, že se spíš někdy chováš jako chlap? Jseš divná" Nevinně jsem se usmála a přidala. "Já vím."
______
Snad se líbí! Bude mi chvíli trvat než vymyslím zase správnou linku knížky ,takže promiňte že to nemá moc příběh.
Vaše 93Koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
RomantizmJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA