36. Až tak zase detailně ne

105 5 0
                                    

Už jsou to dva týdnu, co jsem naposledy viděla Chrise. Od té doby co jsem byla zmlácená se dne neukázal, ani u Liv. Začínala jsem se opravdu o něj bát. Do školy začnu chodit zase zítra, ale už se nebudu schovávat za make-upem ani brýlemi. Zatím bude stačit, že nebudou vědět o příbuzenském vztahu mezi mnou a Rickem. Ten den co jsem zalezla do koupelny jsem vylezla až další den na snídani, protože jsem tam usnula. Stejně jsem nebyla moc výřečná dalších pár dnů. Už jsem se normálně začala se všemi bavit, ale furt mi tu chyběl Chris.

Dneska si to štráduji směr škola a Liv jde vedle mě. Už jsem ve svém normálním oblečení a to přesně v dlouhých riflí a tílku s košilí. Už pomalu začíná podzim, ale furt není zima dost na to abychom začali nosit bundy. Po těle a na tváři mám stále pár viditelných šrámů. Teta chtěla ať ještě zůstanu doma, ale to už bych se opravdu unudila k smrti. Už jsem z dálky zahlédla školu a všechny ty lidi. Zaslechla jsem i "Ta tu bude nová tu jsem tu ještě neviděl." nebo jen pískání. Zatím jsem nezaslechla nic na moje šrámy na obličeji. Což je kladné, ale asi jsem to zakřikla. hned u dveří do školy byla partička kluků sedící na zábradlí a začali. "Pánové, co to vidí mé oko za krasotinku. Vypadá to že jí asi někdo zmlátil, asi její boy kterému nechtěla dát." a začal se smát a se všemi si plácl. Zasekla jsem se u něj a chytla ho v celou jednou rukou od zápěstí až po lokem do místa pod koleny a zvedla jí. On během vteřiny ležel na zádech z druhé strany zábradlí. Ti kluci se na mě koukli vyděšeně a snažili se  mu pomoct vstát. Docela mě už tohle chybělo. Usmála jsem se na vyděšenou Liv a vkročila do školy. Liv mě hned doběhla a začala se chlámat smíchy. "Víš že teď budeš středem pozornosti?" věděla jsem to, ale o tohle jsem zrovna nestála. No nic neměl mít blbé řeči. Ve škole šlo všechno hladce, možná až moc. Pouze když jsem šla po chodbě tak si všichni začali něco šeptat. Trvalo to celý dva další týdny potom. Už mě to přestávalo bavit. Každý den hned po škole jsem zase chodila do  práce a končila jsem většinou velmi pozdě večer. Nikomu to nevadilo a já jsem tam byla taky ráda. Jenže jednou když jsem byla už vykázána z dílny kvůli tomu že ho děsí moje nepřetržitá práce - tak jak tomu říká šéf v autoservisu. Jsem mířila domů už v 6 večer. V klidu jsem zaparkovala auto před domem a vešla do domu. Zaslechla jsem hlasy v obýváku a tak jsem chtěla co nejnápadněji přejít do pokoje, jenže když jsem měla přímý výhled na gauč. Tak jsem zahlédla Ricka a .....Liv. Jak leží v obětí a jeden na druhého se smál. Tak se stalo ještě něco šokující ho. Políbili se a asi půl minuty se líbali. Tak se odtáhli a stále se smáli. Jenže to bych nebyla já kdyby se mi nepovedlo shodit klíče ze stolečku. Hned se na mě otočili a já jsem se nevině usmála a dodala: "Takže když už jsem se prokecla. Můžete mi vysvětlit jak je to možný." a ukázala na ty dva. Oni byli v šoku trošku déle než já, ale ne nějak dramaticky. Rick nejistě přikývl ,ale Liv padla na gauč a začala se tlumeně smát. Hned jsem si sedla na křeslo vedle  a čekala. Rick byl docela vyjukaný, ale Liv se smála dál. Totiž moc dobře věděla, že asi před 2 týdny jsem jí řekla že jestli se dá někdy s někým dohromady tak to musí říct hned nebo jejího kluka vykastruji. Až když se přestala smát tak jsem na ni vyhrkla."Mluv ty potvoro. To jsi to nemohla alespoň lehce naznačit." chtěl se do toho vložit Rick, ale já ho zastavila rukou a řekla:"Buď potichu, ještě tě čeká kastrace." a nadzvedli se mi koutky, ale když jsem viděla jeho zděšený výraz hned jsem se začala smát. Liv se k němu naklonila a asi mu řekla o naší dohodě, protože hned jak to dořekla on si sedl dál ode mě. "Katt ono to je lehce složitější ono to začalo už v den kdy jsi odjela na pláž." a sklonila hlavu s nevinným výrazem. "Cože, to už je měsíc!!!" ona lehce kývla. Dobře to budu chvíli rozdýchávat. "Joo. Ale je to zajímavý začátek. Víš jak mě chtěl ráno z lechtat, tak já jsem se kroutila a tak nějak jsem ho kopla do ...hmmm." ona ho kopla do nádobíčka. Ukázala jsem jí palec nahoru a čekala na pokračování. "Hned jsem se začala omlouvat a donesla jsem mu led. On si sedl na postel a asi po 10 minutách ho bolest přešla a chtěl mi to oplatit. Takže mě přišpendlil svým tělem na postel. Ale jak jsem se mu snažila vymanit tak se naše obličeje střetli a dali jsme si nechtěně pusu. Oba jsme se zarazili a jen se na sebe dívali. Pak mě ale Rick znovu políbil, ale nějak se to zvrtlo a mi jsme se začali líbat a teď spolu chodíme." Detaily nepotřebuji. "Až tak zase detailně to nepotřebuji."

---------------

Vaše 93Koob

Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat