Rick s Liv konečně řekli "světu" že jsou spolu. Jinak řečeno už to ví každý ve škole. Byli středem pozornosti a já jsem pozornost nějak nevyhledávala, takže jsem se s nimi bavila pouze u nás doma a nebo jen s Liv na hodinách. Páč jinak na sobě byli stále přilepení. Moc jsem jim to přála, ale co je moc to je moc.
Já jsem dneska dosáhla věku 18 let, ale nikomu jsem to neřekla. Protože jsem fakt netoužila po Liv naštvaném výrazu, že jsem nic neřekla a taky jsem jim nechtěla zkazit 3 měsíční výročí s Rickem.
Takže dnešní pátek začal jako každý jiný. Snídaně rychlá, protože jsem opět zaspala. Rychlé nasednutí do mého miláčka mustanga. Zapla jsem si rádio se skupinou Fall Out Boy(média) a nasadila sluneční brýle. Po chvili cesty jsem si otevřela okýnko a vystrčila ruku ven. Zrovna to bylo na semaforu, kde vedle mě zastavilo takové to správné holčičí auto a z něj hrála Katy Perry. Protočila jsem oči a radši se soustředila na to jak na semaforu bude zelená. Naštěstí jsem nečekala dlouho a plnou rychlostí dojela až ke škole, kde jsem málem zajela fotbalisty, který šli jako z nějakého špatného filmu drsně jako šmirgl papír. Jeden z těch debilů na mě zařval ať koukám na cestu a odcházel s mnoha nadávkami na mě, které říkal své partičce. Opět jsem protočila oči a zaparkovala. Brýle jsem hodila na palubku a zaklonila se tak abych se opřela o sedačku. Zhluboka se nadechla a řekla si sama pro sebe "Snad alespoň dnešek nebude tak hrozný."
Zmýlila jsem se byl mnohem horší stále jsem musela poslouchat Liv jak básní o tom jak jí dneska Rick vyzvedl u domu s růží a že dneska budou určitě dělat něco moc romantického a stále se mě ptala co asi Rick na dnešek naplánoval. Chtělo se mi až zvracet jak moc to bylo kýčovité. Ale s úsměvem jsem stále říkala něco jako: "Určitě tě vezme někam na pláž budete se spolu dívat na západ slunce a....blablabla" bylo toho na mě až moc naštěstí už mě čeká pouze už jen jedna hodina s ní a oběd. Těším se jak vypadnu. Ta hodina byla nekonečná a z toho cukrování u oběda jsem taky nebyla zase až tak nadšená. Takže jsem si vzala jen pár lžic jídla a radši šla. Při vycházení ze školy jsem měla chuť zahodit batoh a běžet pryč odsuď. Ale zasekla jsem se v pohybu když jsem zahlédla auto, které my je až moc známé. "Ahoj sestřičko." zaslechla jsem za sebou. Panebože rychle jsem se otočila a upustila batoh. Rozeběhla jsem se a skočila mu do otevřené náruče. "Panebože" a začala brečet štěstí. Odtáhla jsem se od něj a prohlídla jsem si ho. Byl úplně stejný. Jo já vím neviděla jsem ho pouze půl roku, takže jak by se mohl změnit ale i tak. "Co tu děláš?" řekla jsem když jsem zklidnila tep. "Přece si nenecháme ujít narozeniny mé sestřičky." znovu jsem ho objala skoro tak že spadl na zem. Ale pak se zarazila" tak to myslíš nenecháme ty jsi s někým přijel?" on mě vzal za ramena a otočil o 180 stupnů. Stála tam celá moje parta a křenila se. Všichni se ke mě rozeběhli a objali mě. Byla jsem v sedmém nebi. "Všechno nejlepší !!!" vykřikli všichni a já se rozesmála jako už dlouho né. Po chvíli jsme se oddálili a já jsem všechny mohla opět vidět. Byl to jako splněný sen. Všechny jsem po jednom ještě objala až na Bena a on se urazil "A co já. Jsem snad vosk." Rozeběhla jsem se k němu"Bene, Beníčku. Ty a vosk. Nikdy." Samozřejmě jsme se začali všichni usmívat a až v tuto chvíli jsem si všimla že celá škola stojí okolo nás. Oj. Nebo spíše okolo Dylena. Dyl vypadal jako by mu to bylo jedno ale ty holky stále křičeli. "To je on!..To je Dylan Gray....Je sladkej....Je mnohom hezčí než v tom filmu."ze začátku jsem nevěděla o co šlo a pak mi to došlo. Přišla jsem za Bellou a objala jí kolem ramen. "Tohle.." a ukázala na Dyla obklopeného dívkami"...je asi hodně častý co?" a začala se uchechtávat."Jo to je a je to čím dál tím víc hrozný. Jednou když jsem Dyla objala tak jsem se druhý den v novinách objevila pod titulkem Dylan Gray noční úlet nebo vážný vztah."odfkla si "Fakt děs a nejvtipnější na tom bylo to že to bylo před vaším domem byli jsme tam celá parta a oni nás takhle ořízli jak jsme tam jen já o Dyl." Začala jsem se smát a koukla se po všem z party. Byla tu i Felicie, ale už neměla to malé oblečení a v růžové. Byla oblečená jako my dlouhé rifle s Dylovou mikinou a na tváři ne jen že neměla skoro žádný make-up ale hrál jí veselý úsměv a sledovala stejně jako já Dyla.Šokující po chvíli jsem za ní přišla"Tobě nevadí jak všechny holky na něj čumí? a mimochodem sluší ti to" ona na mě chvíli divně koukala a pak se probudila. "Už ani ne, ale za začátku to bylo strašný. Chvíli jsem fakt měla co dělat abych ty holky nezabila, ale nakonec mi došlo že i když kolem Dyla chodí holky mnohem hezčí než já tak stále je se mnou a tak jsem i přestala nosit to oblečení co jsem nosívala. Upřímně když se dívám zpětně jak jsem se chovala a co jsem nosila tak se ti nedivím že jsi mi říkala Barbie. Takže ti děkuji a jsem ráda konečně se cítím dobře v tom co mám na sobě a jak se chovám." a objala mě jak jsem ráda že už je normální po chvíli jsem se odtáhli a řekla"Chceš vidět něco úžasného?" rychle jsem kývla tohle si nemůžu nechat ujít."Sleduj a uč se." a mířila směr hlouček kde byl brácha. Lehce se prodrala až k němu a políbila ho. Všechny ty holky jako by měli chuť vybouchnout a radši rozpustili ten kroužek. Já měla co dělat abych nepadla na zem smíchy. Kroužek se rozešel a já šla obejmout Dyla. "Dyle tohle ti fakt nezávidím na životě s matkou. Štěstí že mě se to vyhnulo." v hloučku lidí jsem zahlédla Liv a Ricka dívající se mým směrem. Rukou jsem jim ukázala až jdou k nám. Po chvíli přišli a já je objala aniž bych si to uvědomovala. Parta utichla a dívala se mým směrem. "Takže bando tohle je moje kamarádka Liv a její přítel a náš bratranec Rick." přitom náš jsem ukázala na Dyla a mě. "Liv a Ricku tohle je banda z LA abych začala popořádku. Takž tohle je Justin, Lukas, Ben, Benova přítelkyně Bella, pak bráška Dyl a jeho přítelkyně Felicie. Všechny by jste je měli znát z fotek." celý jsem to řekla najednou bez jediného nadechnutí takže jsem chvíli popadala dech. Všichni na sebe nějak kývli či něco takového a pak se Rick zeptal. "Co tu vlastně děláte? Děje se něco neobvyklého?" slova se ujal Lukas vedle kterého jsem stála."Přece dneska má taky Katty..." v té chvíli jsem ho dloubla do žeber a já pokračovala"....dneska mám totiž dokončit jedno auto v servise se kterým si nevím rady tak jsem jim napsala a oni přijeli. Takže nic až tak vyjimečného." takže jsem to celé zahrála do autu. Všichni z party se na mě dívali divně a Rick s Liv podezřele. "Fakt jen to auto. Uvidíme se zítra dneska oslavte to vaše výročí." v tu chvíli Rick s Liv ožili a řekli. "Dobře uvidíme se zítra." a mířili spolu k autu. Já si oddychla a s úsměvem se koukla na bandu. Nikdo mi úsměv neoplatil."Co je?" řekla jsem jako by se nic před chvílí nestalo. "To vážně? co to bylo? oni neví že máš narozeniny?"s vážným výrazem mluvil Ben. Já jsem si povzdechla. "Ne neví nevím proč by to měli vědět."..."Tak co zajdeme někam?" snažila jsem se změnit téma. Marně. "Tohle se ti nepovede změnit jen tak téma. Jak to že to neví?" podívala jsem se směr Bella aby mě zachránila ale měla stejně vážný výraz jako ostatní. "Jen jsem nechtěla aby měnili plány jen proto že mám narozeniny, když oni mají výročí a taky se mě neptali kdy mám narozeniny tak jsem jim to nechtěla nutit." někdo chtěl něco namítnout ale je zastavila. "Nechte to být. Chceme se přece bavit tak jedeme ne?" tvářili se jak kyselé okurky. "Kde máte vůbec auta?" to už je lehce probralo."Tady za rohem ale nemohli jsme najít tvoje auto. Kde je?" ukázala jsem na starého mustanga a culila se jako měsíček na hnoji, protože jsem nebyla jediná co chtěla takové auto. Tohle probralo Lukase "Řídím tvoje auto." a vytrhl mi moje klíčky a do ruky my vrazil jeho. "Hej to není fér." vykřikla jsem za ním. "Ber to jako trest za to dloubnutí do žeber docela to bolelo." uchechtla jsem se a šla k jeho autu.
__________
Mám tu další kapitolu dlouho jsem uvažovala, že už nebudu pokračovat. Ale dneska jsem si řekla že ještě pár kapitol udělám.
Nevím jestli se líbí nebo ne ale pokud ano tak bych byla ráda za jakékoliv sdílení nebo třeba "reklamu" na toto dílo ve svých dílech.
Přeji všem nádherný zbytek prázdnin. 93Koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
عاطفيةJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA