"Cože?!" Zařvali jsme s bráchou na matku. Ta se hned obořila,že pro nás dělá první poslední,což není tak úplně pravda.Protože sice máme velký barák, věci o kterých by se mohlo jiným jenom zdát, ale naše matka to nedělá pro nás, ale pro peníze a taky aby byla známá tím jak je štědrá, proto už několikrát dávala i na charitu slušný prachy, ale to , jak potom nadává že si za to mohla koupit krásné šaty to už nikdo neví." Mami, ale my se nikam nestěhujeme!!!" odpověděl dost jasně Dylan" No ty né Dylane, ale Kate Ano!" řekla s ledovým klidem. "Ale...."Teď jsem se zarazila a uvědomila jsem si , co řekla: já jo a brácha ne,dělá si prdel!"Proč Dylan ne a já jo?" což vyznělo dost zoufale. "Protože já nemám čas se o tebe starat. Natáčím hodně filmů a tvému bráchovi jsem dohodila jednu roli" doteď mlčící bratr se rozhodl něco říct "Já, ale žádnou roli nechci já chci zůstat se sestrou." "No to teda ne ty tu roli přijmeš to že ti je už 20 neznamená že můžeš rozhodnout a ty Kate jedeš za 3 dny do New Yorku žít ke strýci, konec diskuze." a odešla. Já tam jen tak beze slov stála a snažila se udržet slzy. Brácha se na mě se soucitem podíval a řekl: "Ber to z té lepší stránky...." "jak jako z lepší stránky. Žiji tu už 4 roky a stala jsem se jednou z nejúspěšnější pouličních závodnic, našla jsem nejlepší partu, konečně něco co mě baví a ty mi řekneš ber to z té lepší stránky jako Vážně?" skočila jsem mu do řeči."....víš co?Zítra si pořádně užijeme na Půlnočních válkách a pak jim to řekneme, Ok?" když jsem se na něj podívala tak jsem nedokázala říct ne. "Fajn" a šla jsem do pokoje a abych nezapomněla pořádně jsem třískla dveřmi. Zapnula jsem si hudbu.(média) Vzala si boxerské rukavice a začala mlátit do boxovacího pytle.
Ten večer jsem ještě zavolala Peterovi mému přítelovi. Všechno jsem mu vyklopila a hodně jsem si postěžovala. Volali jsme se spolu skoro 3 hodiny.
______
Moc děkuji za přečtení a budu ráda za jakoukoliv odezvu <3
S láskou vaše 93koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
RomanceJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA