16. Oprava

142 8 2
                                    

Auto toho tupce už je skoro opravený. Vyměnila jsem skoro všechno, ale neobejdu se bez pomsty. Do rádia jsem vložila CD od 1D a ještě jsem to udělala tak aby když zapne rádio tak se to zapne a nepůjde to vypnout. Docela dost mě to bavilo. Musela jsem celou dobu tancovat a radovat se. Po asi 5 hodinové opravě jsem se opřela o kapotu a vydechla. Je to hotový."Jamesi, to auto je už opravený a vtrhla do jeho kanceláře. Jenže tam seděl kluk v mám věku a o něčem se bavili."Jé pardon nechtěla jsem rušit!" a chtěla zase odejít."Nic se neděje Katt. Zůstaň, chtěl bych ti představit. Jednoho z dlouhodobých automechaniků zde." a ukázal na kluka. Kluk se rychle postavil a usmál se na mě."Ahoj jsem Sam. Ty jsi ta posila o které mi James říkal?" a podíval se na mě nejistým pohledem. Jen jsem přikývla. "No  páni. Čekal jsem nějakého namachrovaného debila, ale místo toho tu je na pohled milá a krásná holka." a opět se usmál. On mi teď opravdu složil kompliment?! Slušní, ale myslím že se zmýlil."Hele o tom milá neříkal dvakrát. Ještě mě neznáš. Myslím že i James poznal, že nejsem milá." a podívala se na něj tím stylem 'Myslím to s tím klukem předtím'. "Nevypadáš nějak zle?" "Kdo řekl že jsem zlá? Já nejsem zlá, ale umím se bránit. Takže..." jen přikývl. "No jsem moc rád, že si rozumíte. Protože budete tu pracovat spolu a ještě by za 2 týdny měl přijet pan White a teď zpět do práce."oznámil James. Kývli jsme  že rozumíme."Jen to auto toho deb..teda pardon idiota je už opravený" a zazubila se."To myslíš vážně ty už jsi to stihla udělat?! Tak to se na to podívám." a šel směr dílna. Před ním se objevilo auto, které jsem opravila. Ještě jsem ho před tím něž jsem šla za ním, tak jsem ho vyleštila. Vypadalo jako nové. "Páni Katt. Ty to s těmi auty asi fakt umíš. Myslím že ten klient s tím co jsi se hádala. Tak mu vypadnou oči z důlků." teď jsem na sebe byla opravdu pyšná a nevnímala jsem nic kolem sebe. Takže jsem si ani nevšimla Sama, který se postavil za mě. "Hej, nechceme mi říct koho je to auto? a proč nic nevím o tom že se tu někdo s někým pohádal?" jen jsem sebou trochu cukla. Nechtěla jsem odpovídat, ale jak to vypadá tak James jo."No taky Katt přišla se pohádala s Jonesem a teď mu opravila auto." řekl dost zkráceně, ale vystihnul to." Počat, ty jsi se pohádala s Graysonem Jonesem?!!! To snad není pravda. Jednou za uherský rok se něco tady děje a já tu opět nebyl." a sedli si na zem."Jsi v pohodě?" a sedla si vedle něj." Jasně že jo, ale musím to vstřebat. Ty jsi se pohádala se synem jednoho z nejvýznamnějších mužů USA." Kurva s kým jsem se to vlastně pohádala?" Počkat jak moc významný?!" řekla jsem trochu hystericky."No víš jak třeba je někdo jako poslanec a takový?" jen jsem kývla. "No tak si představ, že on je jeden z nejvyšších z nich." vytřeštila jsem oči. Nějak jsem se sebe vypustila, asi všechny nadávky co mě zrovna napadli, ale nebyli mířený na to co se stalo. Ale na to že jsem kráva, debil, idiot, atd.. Takže na vyníka hádky. "To je moje smrt." a opřela se o vrata. "No ne doslova, ale jsi v háji. Má jediný štěstí, že jsi holka." to jsem trochu nepochopila co je za výhodu být holka?" No je známo, že Grayson ještě nikdy neudělal ze života peklo holce a taky se říká že nikdy žádné neublížil." Nad tím jsem se uchechtla." Co je k smíchu."nechápal Sam. "No myslím, že to druhý není pravda." a začala se usmívat."A to si myslíš jako proč?" stále nechápal."Dnes jsem od něj dostala facku!" a začala se smát naplno, protože ten jeho výraz byl k nezaplacení. Najednou vykřikl."Cože sakra udělal?!!" vypadal zaskočeně a rozzuřeně.  Ups, asi jsem mu to neměla říkat. "Klídek nic se nestalo.Ano" a postavila se vedle něj a začala ho tak trochu uklidňovat. 

Po půl hodině auto bylo zkontrolovaný James a byl  na mě pyšný, protože motor a brzdy fungovaly jak švýcarské hodinky. Rovnou jsem dnes dostala peníze bylo to asi 20 USD(450 Kč). Této práci se mi líbí. Ale ještě jsem dnes chtěla zařídit jednu věc a to koupi mého nového miláčka. Jeho bývalí jak byl růžový. Což bych fakt nevydržena tak jsem si ho musela nastříkat na svojí barvu a přesněji řečeno jsem si vybrala tmavě modrou metalizovou barvu. Moc se mi to auto líbilo, dokonce jsem si zkontrolovala motor a ten taky krásně fungoval. Jen škoda, že si pro měj můžu přijet až zítra(barva musí zaschnout). 

Podívala jsem se na hodinky a bylo půl 9. Sakra doma jsem měla být před půl hodinou. Musím letět. Same odvezeš mě prosím domů? Já jsem jak vidíš teď prodala auto." a udělala psí oči."Jasně jak pojď. Kde bydlíš?" zamyslela jsem se já vlastně nevím adresu svého domu."Adres neznám, ale navedu tě." Po cestě mi začalo docházet to, že pokud mu ukážu dům tak udělám přesně to co nechci. Nechci aby si mě spojovali s tou to rodinou. Byli jsme asi 1 ulici od domu."Same zastav mi tady. Já to dojdu." Sam zajel na kraj." Dobře. Tak zase zítra Katt. " já vysedla a pozorovala jeho auto dokud mi nezmizelo z očí. Když jsem věděla, že neuvidí kam jdu. Tak jsem se proběhla k domu. Přece jenom jsem tu měla být před přesně 46 minutami. Nenápadně jsem proklouzla dovnitř a chtěla vyjít schody nahoru do pokoje. Jenže jsem zapomněla na takový malí detail. Pes. Začal na mě skákat a vrtěl ocasem."Ale ne teď ne. Notak nech toho." nic nereagoval. Co kdysi řekl Rick, aby mě nechal. Mysli Katt! Jasmě jeho jméno, ale jak se jmenuješ? a podívala se na něj. Bylo to na R."Richard..to asi ne co. Tak Ron..taky ne...Počkat už vím Rocky." a od začal vrtět ocasem. "a teď Rocky. Běž!" a on fakt odešel a já dále putovala "nenápadnou" cestou nahoru. "Nevím o co se snažíš. Ale nenápadná fakt nejsi." málem jsem spadla. "Sakra Ricku. To fakt musíš to dělat?!" a otočila se na něj. Stál tak s rukama za zády. Co tam má?"Prosím hlavně to na mě nepráskni!" prosila jsem. "Neboj neprásknu, ale mám to u tebe." horlivě jsem přikývla."Jasně děkuji." a chtěla jít zase nahoru."Ne tak rychle. Chci vědět, jde jsi byl a to hned!" sakra."V práci." a chtěla jsem se zase vydat na cestu."A jaký?" otočila se s nezájmem zpět na něj."A není to jedno?!" jenže mě chytl za rameno a podíval se na mě. "Na tváři máš olej." a dotkl se mé tváře. "To nic neznamená." a podívala se mu do očí. " Ty pracuješ v autodílně?"....

______

Ahoj :D dnes jsem udělala trochu delší kapitolu a je teď tady. Snad se Vám bude líbit. Budu ráda za komentáře. 

Vaše 93Koob

Vůně spáleného benzínuKde žijí příběhy. Začni objevovat