Tanışma

3.2K 64 8
                                    

Chloe ve ailesi ada gezilerini çok severdi ve bu nedenle adaya tatile gelmişlerdi.

Ada gerçekten de çok etkileyici gözüküyordu. Saatler 06:30 u gösterdiğinde otele yerleşmişlerdi. Bir an önce kahvaltı yapıp adayı dolaşmak istiyorlardı.

Chloe 18 yaşında kısa sarı saçlı, uzun boylu ve çok tatlı bir kızdı. İyi kalbinden dolayı oldukça sevilen biriydi.

Tam dışarı çıkacakları sırada annesinin üzgün bakışlarıyla karşılaştı. Annesi kardeşinin ateşinin çıktığını ve evde kalmaları gerektiğini söyledi. Fakat Chloe genç bir kızdı elbette ki tek başına dolaşabilirdi.

Annesinden izin aldıktan sonra dışarı çıktı. Bu koca adada yalnız başına dolaşmak istemiyordu Chloe.

Az ileride onun yaşlarında, konuşan iki çocuk gördü. Çocuklardan biri kız diğeri ise erkekti. Chloe onlara doğru yaklaştı. Çocuklar onu görünce konuşmayı kestiler.  Bakışların kendisine çevrildiğini görünce söze başladı:

"Merhaba, adım Chloe bu adaya tatile geldik acaba bana adayı gezdirebilir misiniz?"
Kız biraz düşündükten sonra yanıt verdi:
"Evet neden olmasın, benim adım Grace yanımdaki de Leo" Chloe önce Grace'i sonra da Leo' yu süzdü.

Grace uzun kahverengi saçları incecik beli ve uzun boyuyla çok güzel bir kızdı.

Leo ise uzun boyu ve uzun kahverengi saçlı biriydi. Boyunun uzun olmasına rağmen Chloe onların yanında kısa kalmıştı.

Leo'nun dudaklarından bir "merhaba" sözü yükseldi. Chloe' de buna aynen karşılık verdi "merhaba".

ADA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin