Ada'nın yazımını asla aksatmayacağım. Bu konuda içiniz rahat olsun:))
Yorumlarınız ve fikirleriniz benim için değerlidir.
İyi okumalar:))))
Lanet olsun! Binanın içinde hapsolduk. Şimdi ne yapıcaz???
Alevleri belirgin bir şekilde görmeye başlamıştım. Gittikçe ilerliyorlardı.
"Grace, Chloe'ye buradan çıkar. Hemen!" diye bağırdı Leo.
Ben n'olduğunu anlamadan Grace bileğime yapıştı ve beni peşinden sürüklemeye başladı. İlk önce biraz yalpalasamda sonradan dengemi sağladım ve koşmaya başladım.
Tam çıkışa gelmiştik ki alevler sanki anlaşmış gibi kapının önünü sardılar.
"Bir yere mi gidiyordunuz?"
Hızla sesin sahibine döndüm. Biri bize bakıp sırıtıyordu. Bizim yaşlarımızda bir erkekti. Kahverengi saçlı ve kahverengi gözlüydü.
Grace'te ona dönmüştü.
"Sanane." diye cevapladı Grace. Korkusuz arkadaşım benim.
"Benimle düzgün konuşmanı öneririm."
"Sersemlet!" diye bağırdı Grace.
Demin bize bakıp sırıtan çocuk duvara yapıştı.
Dur bir dakika! Geri saralım. Grace az önce "Sersemlet." mi dedi?
Oha artık. Kendimi gittikçe Harry Potter'da hissetmeye başlıyorum. İlk önce çakma Voldemort şimdide bu büyü.
"Hadi!" diye bağırdı Grace.
Yine bir şeyler mırıldandı ve kapının önünde duran alevler kenara çekilip bize yol açtı.
Bu kız cidden çok yetenekli.
Hemen kapıdan çıktık. Grace önde ben arkada koşuyorduk. Grace ormana doğru koşunca ben de onu takip ettim.
Ormanın içine girdik. İyice uzaklaştığımızdan emin olduktan sonra
durduk. Bir ağacın arkasına saklandık."O kimdi?" diye sordum.
"Onlar melezler. Ama bizden daha farklılar. Daha güçlüler. Anneleri ya da babaları diğer herkesten daha güçlüdür."
"Peki bizden ne istiyorlar?"
"Seni. Artık herkes seni biliyor. Ve bu yüzden senin peşindeler. Bu güçlü melezlerin çoğu kötü. Ama içlerinde iyi olanlar da var."
Hiç düşünmeden atladım:
"Percy beni korur."
Suratıma bön bön baktı. Anlamadı tabi.
"Boşver." dedim.
"Percy kim?"
"O bir lütuf."
Anlamadı.
"Neyse boşver"
İleride ayak sesleri duymaya başladığımda çok korktum.
Grace birden neresinden çıkardığını anlamadığım bir pelerin çıkardı.
"Görünmezlik pelerini."
Oha ama artık. Ciddi ciddi Harry Potter'ın içine düştüm sanırım. Birazdan Harry, Ron ve Hermonie çıkarsa hiç şaşırmıycam.
"Grace sen Harry'yi tanıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA
FantasyAptal bir tatilin hayatımı kökünden değiştireceğini nereden bilebilirdim ki? -KESİT- "O bir sürü masum insanı öldürdü. Az önce kendi gözlerinle de gördün. Nasıl ona güvenebiliyorsun?" "Bazen gördüklerine değil kalbine inanman gerekir. Ve kalbim ona...