Kaçış

937 40 1
                                    

İyi okumalar:)

Onlara doğru gelen sudan hızla kaçmaya başladılar. Leo en önde gidiyor Grace ise onu takip ediyordu. Chloe arkada kalmıştı. Çünkü o hiçbir zaman iyi bir koşucu olmamıştı.

Bir süre sonra suyun gümbürdeyen sesi kesildi. "Başka bir patikayı seçmiş olmalı." dedi Leo.

Daha sözcükler ağzından dökülmeden eskisinden de şiddetli bir ses duyuldu. Su dört bir yandan geliyordu.

Çocukların kaçıcak yerleri kalmamıştı. Su onların bulunduğu yere geldiğinde bir çember gibi çocukların etrafını sardı.

Leo sinirli sinirli etrafına bakıyordu. Her an kötü bir şey olacakmış gibi tetikteydi. Chloe korkudan konuşamıyordu. Grace ise Chloe'yi sakinleştirmeye çalışıyordu

Onlara bir saat gibi görünen sessizlikten sonra korkunç bir ses yankılandı:"O nerede? Chloe soran gözlerle Grace'e baktı. Kızların korktuğunu gören Leo o korkunç sese yanıt verdi: "Bizde değil!"

"Yalan söylüyorsunuzzz!!!!" diye gümbürdedi ses. "Onu bana verin yoksa sizi şuracıkta öldürürüm!"

Chloe çok korkuyordu içinden ağlamak geliyordu ama yapamıyordu işte. Grace cesaretini topladı ve sese doğru bağırdı:

"Bir daha düşün istersen!" Ve sözleri biter bitmez "Umostic" diye bağırdı. Su onların üstüne çullanırken onlar çoktan gitmişlerdi.

Chloe gözlerini açtığında çimenlerde yatıyordu. Şaşkınlıkla etrafına bakındı Grace ve Leo uflayarak yerde yatıyordu.

Chloe her yerinin acıdığını farketti ve ağzından ister istemez bir "ah" çıktı. Grace Leo'ya döndü:"Biliyorlar." Bu çocuklar Chloe'den neyi saklıyorlardı? Chloe sinirlenmeye başlamıştı.

ADA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin