Esir

844 24 2
                                    

Bundan sonra çoğu bölümü
Chloe'nin ağzından anlatacağım. İyi okumalar:)

Yola çıkalı birkaç dakika olmuştu. O önde ben arkada yürüyorduk. Nereye gittiğimizi merak ediyordum.

"Liam." dedim halsizce. Arkasını döndü ve bana baktı. Ağlamaktan kızarmış gözlerime bakınca güldü:

"Sen ne kadar ağlak biri çıktın."
Bu lafın altında kalmam imkansızdı. Duruşumu dikleştirdim ve cevap verdim.

"Zavallı Liam sana acıyorum." dedim alayla.

"Neden?" diye sordu.

"Bunun için." dedim ve karnının ortasını tekmeledim. Acıyla geri çekildi ve ipimi bıraktı. İşte fırsatt!

Bütün gücümle koşmaya başladım. Ellerim bağlıyken koşmak zor oluyordu ama bu çocuktan kurtulmam gerekiyordu.

"Gel burayaaaa ağlak." diye bir ses duydum. Liam'ın sesine benziyordu.

Liam'ın sesi kesildikten bir kaç dakika sonra ortalığı yaran bir kükreme duydum.

Kocaman bir aslan koşarak bana doğru geliyordu. Ve hiçte dost canlısı gözükmüyordu.

Daha hızlı koşmaya başladım. Ama aslanın bir adımı benim beş adımıma denk geliyordu. Kendimi koşmaya öyle odaklamıştım ki önüme çıkan taşı görmedim ve yere düştüm.

Düşerken yere ellerimi koyamadığım için oldukça sert bir düşüş yaptım. Her yerim acıyordu. Aslan bana yetişti. "Bitti. Her şey bitti. Ölümüm bu aslanın elinden olucak." diye düşünürken aslan tam yanımda durdu.
Ve Liam'a dönüştü. Şaşkınlıkla ona baktım. Ama şaşkınlığımı üzerimden çabuk attım ve alaycı tavrımı takındım:

"Ooo bir hayvana dönüşüyosun demek. Karakterine tam uymuş Liam."dedim alayla.

"Hıı tabi öyledir." dedi.

Yanıma doğru yaklaştı. Biraz huzursuz olsamda alaycı ifademi bozmadım.

"Hadi kalk, sabaha kadar bekleyemem." dedi sinirle. O öyle söyledikten sonra yerde olduğumu hatırladım. Güçlükle ayağa kalkmaya çakıştım. Ama bacaklarım çok acıyordu.

Hava sıcak olduğu için şort giyinmiştim. Kendime şort giydiğim için çok kızıyordum.

Liam kanıyan dizlerimi farkedince bana baktı:

"Dizlerine ne oldu?" diye sordu.
Yol boyunca beni umursamayan Liam dizlerime ne olduğunu soruyordu.

"Vahşi bir hayvan tarafından kovalanırken düştüm. Ayrıca ben neden umrundayım ki?" dedim.

Sanırım yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştı ve kendini bağırmamak için zor tuttuğunu hissedebiliyordum.

"Öncelikle umrumda falan değilsin tamam mı? Ayrıca ulu lordumuzun önüne yaralı bacaklarınla mı çıkıcaksın?

Demek beni bir lorda götürüyordu. Liam yanıma yaklaştı ve ellerimi bağlamaya başladı. Bu şekilde götürüldüğüme göre iyi bir lord olmasa gerekti.

"Ufff acıtıyorsun Liam." dedim inleyerek. Sinirden elimi çok sıkı bağlamıştı.

"Uf amma çıtkırıldım çıktın ya." dedi ve elimi bağlayan ipleri gevşetti.
Bacaklarıma baktım oluk oluk kan akıyordu ve ben acıdan yürüyebileceğimi sanmıyordum. O sırada Liam'ın elinde beyaz bir çantayla bana baktığını gördüm.

"Yere otur!" dedi emir verircesine.

"Senden emir aldığımı sanmıyorum." dedim.

"Beni ikiletme hemen yere otur!"

ADA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin