Gerçekler

958 35 6
                                    

Medyada Chloe'nin temsili resmi vardır. Eğer resmi beğenmezseniz kendi hayalinizdekiyle devam edebilirsiniz. Yorumlarınız benim için değerlidir.
İyi okumalar:)))

Chloe ayağa kalktı. Ve sinirle çocuklara doğru yürüdü.

Leo ve Grace ayakta onu bekliyorlardı. Chloe onlara doğru yaklaştı ve durdu.

Sinirden yüzü kıpkırmızı olmuştu. Bu sefer ilk sözü Leo aldı:"Buraya Gizemli Ada denmesinin bir sebebi var. Yürürken gördüğümüz Şeytan Ormanı bir sınır. Bu bölgede yaşayan canavarların o ormanı geçmesi yani insanların bölgesine geçmesi yasak. Ormanın diğer tarafında yaşayan insanlar ise korkudan canavarların olduğu tarafa geçmezler. Bu nedenle onlara yasak değil. Biz canavarların olduğu tarafa geçtik. Bu garip yaratıkları görmenin sebebi bu." Chloe gerçeklerin verdiği şaşkınlıkla sordu:"Peki suyun bizden istediği neydi ve oradan nasıl kurtulduk?"

Bu sefer cevap verme sırası Grace'teydi. "İlk olarak su cansızdır ve konuşamaz sadece patika seçer ama yönetilebilir. Onu yöneten biri vardı. Fakat ben onun kim olduğunu bilmiyorum. Bizden ne istediğine gelince,efsane,bir hazineden bahseder ancak onu sadece bir insan açabilir. Hazinenin ne olduğunu veya nerede olduğunu kimse bilmiyor. Sadece içinde çok güçlü bir şeyin olduğu biliniyor. O nedenle hazineyi kötü canavarlardan önce bulmalıyız."

Chloe kendini fantastik bir filmde gibi hissediyordu tek fark yaşadığı olaylar gerçekti. Şaşkınlığını üstünden atan Chloe sordu:"Peki oradan nasıl kurtulduk?"

"Çok basit ışınlanarak. Ayrıca sana şunu da eklemeliyim ki Leo ve ben meleziz. Benim annem bir cadı babam ise insan bu nedenle büyü yapabilirim Leo'nun babası bir aslan fakat tabiki istediği zaman insan olabilir. Annesi ise insan. Leo melez olduğu için aslana dönüşemez ama bir aslan kadar hızlı koşabilir ve bir aslan kadar güçlü olabilir." dedi Grace.

Chloe'nin kafasında halâ soru işaretleri vardı:
"Neyi biliyorlar peki?"

"Seni" dedi Leo.

Ve ekledi:

"Sen bir insansın hazineyi ancak sen açabilirsin artık güvende değiliz bütün kötü canavarlar senin peşinde ve hazineyi bulduğumuzu düşünüyorlar."

Chloe duyduklarına inanamıyordu neden tatile gitmek için bu adayı seçmişlerdi ki?

Sakince "Ben bu işte yokum." dedi. Grace sanki buna hazırlıklıymış gibi yanıt verdi:

"Eğer hazineyi kötü niyetli kişiler ele geçirirse bundan insanlar da etkilenir. Çünkü büyü bütün dünyayı etkisi altına alıcak kadar güçlü. Ama yinede sen bilirsin."

Chloe biraz düşündü yeni tanıştığı bu çocukları seviyordu ve onlar onu tehlikelerden koruyabilirdi.

"Tamam size yardım edeceğim." Grace ve Leo bu cevaba çok sevindi en sonunda adayı eski huzuruna kavuşturabileceklerdi.

ADA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin