1. fejezet

1.9K 39 12
                                    

15 fiatal ült körben a földön, a tóparton. Mindenkin fehér felső, karjukon különböző színű szalagok, és az irtózatos meleg miatt izzadságcseppek gyöngyöztek az arcokon.

- Akkor a következő a 4-es számú gólya.

Közepes termetű lány kel fel, és sétál a kör közepére, körbe forog, és pukedlizett. Haja éppen súrolja a vállát, arcából csattal fogta el. Különleges, aranyszőke, vagy szőkésbarna haja volt, kissé szeplős volt az arca.

- Sziasztok, a nevem Tóth Kitti. - mindenki integetett neki a körben - Most költöztem le Pécsre. Dietetika szakon vagyok! - hangja szelíd volt, és lelkes. Mindenki megtapsolta, majd visszaült a helyére.

Sorban mindenki bemutatkozott, és felvázolták a gólyatábor menetrendjét. Mindenki bőszen figyelt, és sustorogni kezdtek az esti buliról. Kitti apró tollával jegyzetelt egy pici noteszba, amin egy rajzolt szürke cica díszelgett. Páran ki is szúrták, és kedvesen mosolyogtak felé.

- Akkor most mindenki menjen a gyülekező helyre, kiosztjuk a csoportokon belül a 3-as felosztást!

Mindenki felállt, és csapatban elhaladtak. Közben kisebb csoportok alakultak ki, akik beszélgettek. A legnépszerűbb témák a szakok és a bulik voltak. Kitti is bekerült egy ilyen beszélgetésbe, de kissé kellemetlenül érezte magát. Mikor odaértek, egy szalmakalapból mindenki kihúzott egy számot.

- Figyeljetek, kis gólyácskák! A szám, amit kihúztatok teljesen véletlen lett elosztva. Rajtatok kívül még két másik ember húzta ugyanazt a számot, az első feladat, hogy a lehető leghamarabb találjátok meg egymást. Minden eszköz használata lehetséges. - kiáltotta a megafonba egy szürke pólós lány, hátán STAFF felirattal - ÓRA INDUL!

Mindenki egy pillanat alatt elkezdett rohanni és egymást kérdezgették. Kitti kinyitotta a papírját, és a 115-ös szám szerepelt. Mivel mindenki őrült módjára szaladt, odaszaladt a megafonos lányhoz. Rámutatott az egyik székre, és elkérte. A lány csak nevetett, és hüvelykjét mutatta felfelé, miszerint jó ötlet. Felállt a székre, és az A5-ös méretű papírt felmutatta. A többiek hamar észrevették, és egy lány futott is Kittihez, feltartva a saját papírját. Mások is kaptak az ötleten, és többen leutánozták a módszert.

Nemcsak a gólyák, hanem mások is meglepődtek. Volt egy asztal a résztvevő felsőbb évesek és a segítő tanárok ültek. Több tanár is meglepődött ezen a megoldáson. Egy fiatal férfi tapsolt, és nevetett. Sötét, szinte fekete hosszabb haja volt, amit egy apró gumival éppen hátra tudott fogni. Világoskék pólóban volt, és fekete térdig érő farmerben. Szintén ugyanígy nevetett egy idősebb nő is, akinek vörös haja, és kissé ráncosabb arca volt. Virágos egyrészes szoknyát hordott, és legyezővel legyezte végig magát nagy kalapja árnyékában.

- Micsoda megoldások. A fiatalok nagyon találékonyak. - szólt egy idősebb hölgy. A fiatalember csak helyeselt.

- Vagy csak feleslegesnek találja a folyamatos futkosást. Látom többen nekiláttak. - mondta nyugodt hangon mutatva a hölgynek, hogy egyre több ember állt meg, és próbált hasonlókat.

Kitti székéhez már ketten is odaálltak. Egy nagyon vékony, de nagyon nagy, göndör hajú lány, és egy magas, normál testalkatú srác, szőkésbarna hajjal, napszemüveggel a fején. A srác felkapta Kittit, és mint egy trófeát körbemutatott.

- Nyertünk!! - éljenzett, a segítők pedig tapsoltak, és nevettek végig. Három doboz hideg italt hoztak és adták oda a Kittiéknek.

- Gratulálunk! - szólt bele a lány a megafonba - A nyertesek jutalma három doboz hideg sör. Most van egy órátok, addig pedig ismerjétek meg jól a csapattársatokat, és itt várunk rátok. Az igazi feladatok akkor kezdődnek!

Miért Kitta?Where stories live. Discover now