*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
Koda-Staying(JacM Remix)*
____________________________________
Δύο δυνατά χέρια τυλίχτηκαν γύρω από το κορμί της, μια απαλή αλλά συγχρόνως διακριτική μυρωδιά εισχώρησε στα ρουθούνια της..ήξερε ακριβώς ποιος ήταν, το κεφάλι της γύρισε αργά προς τα δεξιά και στηρίχτηκε στον ώμο της αντικρίζοντας δύο σμαραγδένια μάτια να έχουν ‘ενωθεί’ με τα δικά της, τα βλέφαρα του έκλεισαν για λίγο και ξανά άνοιξαν, το βαθύ-ώριμο-πράσινο ήταν απλά μαγευτικό, είχε εκείνα τα μάτια, εκείνα τα όμορφα μάτια που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν εύκολα τον παράδεισο.. αφού όταν τα κοίταζες χανόσουν, ένιωθες αγάπη, ευτυχία..απερίγραπτα συναισθήματα. Είχε ακριβώς τα ίδια μάτια με τα δικά της. Ολόιδια. Ένα χαρακτηριστικό που είχε πάρει από εκείνον.
Έπειτα ακολουθούσε η απαλή έντονη μύτη του, εκείνη που κάθε βράδυ ακουμπούσε στο απαλό δέρμα του μάγουλου της καθώς την φιλούσε .. πριν την πάρει ο ύπνος, στην συνέχεια τα πολλαπλά ίχνη από τα γένια στο πιγούνι του και γύρω από το ώριμο δέρμα του στόματος του. Ένδειξη πως ο άντρας αυτός είχε μεγαλώσει αρκετά, πράγμα που μεν την φόβιζε πολύ γιατί δεν ήθελε ποτέ να τον χάσει μα και γιατί ήξερε πως όσο μεγάλωνε τόσο πιο πολύ θα την προστάτευε.. Της άρεσε και αυτό πολύ. Ήδη βρισκόντουσαν σε δύσκολες καταστάσεις, μα χάρης εκείνον και την προστασία του η ζωή έπαιζε μια πιο πρόσχαρη νότα που και που.
Και τι εάν κάποια στιγμή τον έχανε; Τον έχανε και σταμάταγε να την προστατεύει;
Αυτός ήταν ένας από τους μεγαλύτερους φόβους της..
Και έπειτα εκείνο το μοναδικό σημείο του που αγαπούσε και λάτρευε περισσότερο αυτή, τα μακριά φουντούκι μαλλιά του, οι μπερδεμένες απαλές μπούκλες του που ξεχύνονταν από εδώ και από εκεί. Εκείνα τα μακριά μαλλιά του, που κάθε βράδυ μέχρι να κοιμηθεί, άγγιζε και χάιδευε για να χαλαρώσει, για να νανουριστεί, μέχρι και σήμερα, μέχρι και που τώρα πλέον ήταν πια έφηβη. Χαϊδεύοντας τα, νιώθοντας την απαλότητα, την ηρεμία, την οικειότητα, χανόταν στα δικά της ροζ όνειρα αφήνοντας συναισθήματα όμορφα, όπως αγάπη και γαλήνη να ελευθερωθούν....ξεχνώντας εκείνα τα άσχημα που κατείχε κιόλας, την θλίψη, την λύπη, τον πόνο και την στενοχώρια.
Λάτρευε να αγγίζει τα μαλλιά του και να χάνεται στις σκέψεις της καθώς εκείνος θα της μιλούσε, για εκείνη και μόνο για εκείνη, λάτρευε να κλείνει τα μάτια της και να παίρνει δύναμη και κουράγιο από την φωνή του, από τα λόγια του καθώς άκουγε για εκείνη. Αγαπούσε και εκτιμούσε την ύπαρξη του.
YOU ARE READING
ALIVE 3-Until You're Mine
FanfictionΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...