*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
Happy Little Pill - Troye Sivan*
____________________________________
Αρκετά αυτοκίνητα ήταν παρκαρισμένα έξω από το σπίτι του Harry Styles, μιας και σήμερα η κόρη του γινότανε δεκαέξι ετών, είχε καλέσει αρκετό κόσμο, συγγενείς, φίλους και γνωστούς για να γιορτάσουν όλοι μαζί αυτήν την ημέρα, όλοι ήταν εκεί εκτός από μία..
«Συνέχισε πιο γρήγορα..» βόγκηξε η Derma τινάζοντας τα μακριά κατσαρά μαλλιά της προς τα πίσω, μακριά από το πρόσωπο της.
«Γαμώτο, είσαι τόσο… ω, η αίσθηση σου είναι τόσο…» αναστέναξε γρήγορα και μια αντρική φωνή.
«Πάψε και συνέχισε πιο γρήγορα αγοράκι μου..» τα δόντια της Derma τράβηξαν το κάτω χείλος του αγοριού δαγκώνοντας το δυνατά καθώς εκείνος την είχε κολλήσει πίσω, ωθώντας όλο και πιο βαθιά, πιο γρήγορα μέσα της.
«Φαντάσου να μας βρει ο πατέρας σου.» χασκογέλασε το αγόρι.
«Δεν υπάρχει περίπτωση Billy..» βόγκηξε καθώς ανεβοκατέβαινε πιο γρήγορα πάνω στο ορθωμένο όργανο του σέρνοντας τα χέρια της πίσω στην πλάτη του.
«Του είπα πως σου δείχνω τα δώρα που μου έφεραν, και ούτως ή άλλως κλείδωσα και είμαστε και μες την ντουλάπα μου..» το λαχάνιασμα στην φωνή της ήταν φανερό.
«Γαμώτο!» βόγκηξε εκείνη νιώθοντας όλο και μεγαλύτερα κύματα ευχαρίστησης να ανατριχιάζουν κάθε κύτταρο του κορμιού της.
«Και τι θα του έλεγες εάν μας έπιανε;» ξανά χασκογέλασε ο Billy.
«Τίποτα. Θα σε σκότωνε. Θα πάθαινε και καρδιακό. Σε βλέπει σαν ήρωα μου, ο παιδικός κολλητός μου φίλος ίσον ο ήρωας μου. Θα πάθαινε σίγουρα καρδιακό σου λέω, εάν μας έπιανε να με γαμάς τόσο…» πλησίαζε στο τέλος της.
«Τόσο τι μωρό μου;» τα χείλη του άρχισαν να ρουφάνε και να πιπιλάνε το λαιμό της.
«Τόσο..γαμώτο..μην αφήσεις σημάδια!» του πέταξε άγρια ενώ συνέχισε εκείνη πιο γρήγορα.
«Τελειώνω!» μουρμούρισε βαριά στο αυτί του και εκείνος έγνεψε γρήγορα.
«Ω…» το κεφάλι του έπεσε προς τα πίσω καθώς ένα βαθύ βογγητό βγήκε από το βάθος του λαιμού του τελειώνοντας μέσα της.
«Παίρνεις το χάπι σου έτσι;» την άφησε κάτω και εκείνη βγήκε αμέσως από την ντουλάπα ανεβάζοντας το εσώρουχο της κάτω από το κοντό ροζουλί κοριτσίστικο φόρεμα της.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIVE 3-Until You're Mine
Fiksi PenggemarΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...