Chapter 33

895 140 15
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Miley Cyrus - Hands Of Love*

__________________________________

Το αυτοκίνητο έτρεχε γρήγορα και ο Harry χαμογέλαγε πλατιά στην Eva καθώς οδηγούσε. Εκείνη είχε βάλει τα πόδια της μπροστά της πάνω στο ταμπλό και εκείνος χάιδευε που και που ψηλά το μπούτι της με την παλάμη του. «Μου αρέσει αυτό το χρώμα στα μαλλιά σου.» την κοίταξε εξεταστικά και εκείνη του γέλασε. Κοιτάχτηκε στο πλαϊνό μικρό τζάμι του αυτοκινήτου και μούγκρισε. «Χμμ καλό είναι..» ανακάτεψε τα ροζ ανοιχτόχρωμα μαλλιά της και γύρισε να του χαμογελάσει ξανά. Φτάσανε γρήγορα στην άκρη της πόλης. Ο Harry πάρκαρε το αυτοκίνητο στην άκρη της αποβάθρας και περπάτησαν  χέρι χέρι μαζί μέχρι το μικρό λιμάνι. «Αυτό είναι;» αναλογίστηκε η Eva κοιτώντας το μικρό σκάφος μπροστά τους. «Ναι αυτό είναι..» την πήρε από το χέρι ο Harry και αφού ανέβασε προσεκτικά πρώτα εκείνη μέσα έπειτα ακολούθησε και εκείνος πίσω της. «Θα ναι υπέροχα!» την διαβεβαίωσε και έσπευσε  για να ξεκινήσουν. Πλέον βρισκόντουσαν στη μέση της θάλασσας, τα κατά γαλανά νερά της έλαμπαν κάτω από το φως του ήλιου γύρω τους και γενικότερα όλο το τοπίο και η στιγμή τους αυτή ήταν ξεχωριστά. Η Eva αναστέναξε και στάθηκε πίσω στο σκάφος. Πάτησε το κλικ από την παλιά φωτογραφική μηχανή της και η φωτογραφία εκτυπώθηκε αργά μπροστά της. «Χέέεέέι..» γέλασε ο Harry και τραβήχτηκε μπροστά της. Έβαλε το σκάφος στο αυτόματο για λίγο και πήρε την δικιά του αγαπημένη φωτογραφική. «Είναι σίγουρα εντάξει έτσι;» τον ρώτησε ελαφρώς αγχωμένα η Eva σχετικά με την πορεία του σκάφους. «Ναι, ζωή μου.» της είπε και άρχισε να την βγάζει φωτογραφίες ξανά και ξανά. Εκείνη είχε σουφρώσει τα χείλη και δεν πόζαρε. Τίναζε σιγά σιγά στην παλάμη της τη φωτογραφία που τον είχε βγάλει με τη δική της φωτογραφική για να εμφανιστεί. «Έλα, μια πόζα για εμένα..» την παρακάλεσε και εκείνη του έβγαλε την γλώσσα. «Όχι, όχι..θυμάσαι ποιος σου το κόλλησε όλο αυτό;» του έκανε νόημα την φωτογραφική που κρατούσε στα χέρια του. «Ναι θυμάμαι.» της κατσούφιασε ελάχιστα. «Εσύ. Ήταν δικό σου χόμπι και όταν νόμιζα πως ξέρεις-...έγινε δικό μου.» της εξήγησε. «Ακριβώς.» τίναξε τα μαλλιά της και εκείνος συνέχισε να την βγάζει φωτογραφίες. «Είσαι όμορφη. Η όμορφη μου.» της είπε καθώς συνέχιζε να την βγάζει ασταμάτητα φωτογραφίες. «Σε αγαπώ, ζωή μου.» πρόσθεσε. «Τότε να με προσέχεις.» του αποκρίθηκε. «Πάντα.» της είπε εκείνος. Του χαμογέλασε και έσκυψε να αφήσει προσεκτικά κάτω τη δική της φωτογραφική. Κράτησε τη φωτογραφία με προσοχή στο χέρι της για να μην της πέσει και γύρισε για να πάει να του την δείξει. Να δει πόσο όμορφος έδειχνε ακόμη και στην φωτογραφία που τον έβγαλε. Σήκωσε το κεφάλι της μα δεν ήταν εκεί. «Harry;» ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της. «Harry;» ύψωσε τον τόνο της ρωτώντας ξανά περπατώντας βιαστικά στο σκάφος. «Που είσαι;! Harry! Που είσαι! ; Δεν είναι ωραία παιχνίδια αυτά!» φώναζε πλέον. Μα εκείνος πουθενά. Σήκωσε το χέρι της για να αγγίξει το μέτωπο της και έριξε μια ματιά στη φωτογραφία. Είχε βγάλει το τοπίο πάνω στο σκάφος ναι, μα ο Harry δεν φαινόταν πουθενά μπροστά σε αυτό.

ALIVE 3-Until You're MineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora