Chapter 10

2.7K 263 36
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth*

____________________________________

«Καλημέρα..» είπε ο Harry αναστενάζοντας καθώς μπήκε μες το αυτοκίνητο του Steve. 

«Καλημέρα, Harry. Πως ήταν η διαμονή σου;» είπε ο Steve καθώς έβαλε μπρος το αυτοκίνητο και ξεκίνησε αμέσως με προορισμό τις φυλακές γυναικών του Dallas.

«Αρκετά καλή, αν και δεν μπόρεσα να κοιμηθώ και πολλές ώρες, περίμενα να ξημερώσει για να πάμε στην Eva..» μουρμούρισε τρίβοντας αμήχανα τα  χέρια του πάνω στο μαύρο παντελόνι του. 

«Πρέπει να σου πω και μερικά ακόμη πράγματα πριν φτάσουμε..» είπε ο Steve στον Harry κοιτώντας τον με την άκρη του ματιού του καθώς επιτάχυνε ταχύτητα.

«Και άλλα;» αναστέναξε ο Harry.

«Ναι, καταρχήν, όταν θα μπούμε μέσα στο κτήριο των φυλακών, δεν θα μιλήσεις σε κανέναν, είναι πολύ επικίνδυνα τα πράγματα, ότι και να δεις, ότι και να ακούσεις, από φυλακισμένους ή ακόμη και από φύλακες δεν θα αντιδράσεις. Άσε εμένα να μιλήσω και στάσου δίπλα μου, μην απομακρυνθείς!» του τόνισε κάθε λέξη του. 

«Εντάξει, δεν είμαι και δέκα χρονών..» γέλασε ελαφρά ο Harry. 

«Άκου που σου λέω..» ο Steve τώρα έτρεχε πολύ γρήγορα. 

«Επίσης, ο πατέρας της Eva ήξερε τι έκανε ο Michael, προσπάθησε να σώσει τον γιο του κάνοντας και εκείνος κάποιες συναλλαγές, μου τα είπε ο τύπος που είχε πάει τότε στο σπίτι της Eva, που μου είχες πει..» του εξήγησε και ο Harry έμεινε με ορθάνοιχτο το στόμα. 

«Θα τα πω αναλυτικά και στην ίδια..απλά ήθελα για αρχή να το ξέρεις και εσύ. Δεν πρέπει να εμπιστεύεστε ούτε τον ίδιο τον εαυτό σας, τελικά.» έσφιξε τα χέρια του γύρω από το τιμόνι καθώς μίλαγε στον Harry.

«Τότε ούτε και εσένα..» σήκωσε το φρύδι του ο Harry. 

«Σοβαρέψου..» γύρισε και του είπε έντονα.  «Είμαι εδώ για να βοηθήσω, και το ξέρεις..» συνέχισε τα λόγια του και ο Harry ξεφύσησε. 

«Σε πόση ώρα θα είμαστε εκεί;» ρώτησε κοιτώντας έξω από το παράθυρο. 

«Σε ένα τέταρτο περίπου..» του απάντησε ο Steve και πάτησε περισσότερο γκάζι.


......


«Ηρέμησε, Harry.» είπε ο Steve καθώς προχωράνε σε έναν μακρύ διάδρομο, έχοντας μπροστά τους έναν φύλακα για να τους οδηγήσει στο χώρο επισκεπτηρίων. 

ALIVE 3-Until You're MineOnde histórias criam vida. Descubra agora