Chapter 7

1.8K 234 8
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Lorde - Tennis Court*

____________________________________

     Ακόμη και Μάρτιο μήνα, ο αέρας στο Dallas του Texas στην Αμερική, εξακολουθούσε να είναι ζεστός. Ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος, δίχως σύννεφα σε σύγκριση με τον θλιβερό συννεφιασμένο ουρανό του Λονδίνου.

     Πριν μία ώρα ο Harry έφτασε στο Dallas και τώρα κατευθυνόταν προς την διεύθυνση όπου του είχε στείλει σε e-mail ο Ντεντέκτιβ Steve. Την διεύθυνση στην οποία αντιστοιχούσε το μέρος όπου εργαζόταν εκείνος.

       Το ταξί σταμάτησε ακριβώς έξω από το κτήριο και ο Harry πληρώνοντας τον γέρο ταξιτζή κατέβηκε αργά από το όχημα. Mπαίνοντας στο κτήριο, περπάτησε αργά μέχρι το ασανσέρ και σκεπτόμενος τι του είχε πει ο Steve, πάτησε το κουμπί που ανέγραφε πάνω τον αριθμό (7), μιας και στον έβδομο όροφο σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ντεντέκτιβ υπήρχε το γραφείο του.

       Το ασανσέρ ανέβηκε αστραπιαία προς τα πάνω και μόλις οι ασημί θύρες άνοιξαν, ο Ηarry περπάτησε διστακτικά στον χώρο. Ήταν όλα τόσο αστραφτερά και πεντακάθαρα, το πάτωμα από λευκό γυαλιστερό μάρμαρο έλαμπε και όλα σε γενικότερο βαθμό ήταν προσεγμένα.

      Ακριβώς δίπλα από εκείνον, στα αριστερά του στον τοίχο, υπήρχε ένα πολύ καλό αντίγραφο του πίνακα, Έναστρη νύχτα, του Van Gogh. Ίσως μόλις βρω χρόνο να βγάλω μια φωτογραφία. Σκέφτηκε ο Ηarry καθώς θυμήθηκε πως είχε πάρει μαζί του και την επαγγελματική του φωτογραφική μηχανή.

     Κάτω από τον πίνακα, ένα ψηλό φυτό υψωνόταν και μερικά βήματα πιο δίπλα ένα γυάλινο μεγάλο γραφείο στόλιζε την γωνία του δωματίου, με τριγύρω τα τεράστια γυάλινα παράθυρα να φανερώνουν όλη την θέα της κεντρικής πόλης του Dallas, με τα ψηλά κτήρια και τους ουρανοξύστες που πάλευαν να φτάσουν τα σύννεφα.


  ..   Και η ζωή της ήταν σαν ένας ουρανοξύστης.. όπως και ο ουρανοξύστης ήταν και εκείνη δυνατή, ισχυρή, έφτανε στα σύννεφα δείχνοντας πως δεν νοιάζεται για ότι κατώτερο υπήρχε αλλά μέσα της ήταν διεφθαρμένη, όπως οι διεφθαρμένοι και κακοί άνθρωποι που μπορεί να κρύβονται και να εργάζονται μέσα στους πολυάριθμους ορόφους ενός ουρανοξύστη   ..


«Καλώς ήρθατε στο γραφείο του Ντεντέκτιβ Steve Hammond.» μια αδύνατη κομψή ξανθιά κοπέλα με μεγάλα γαλανά μάτια, περπάτησε μπροστά του κρατώντας ένα καφέ φάκελο στα χέρια της.

«Πρέπει να είστε ο Κύριος Styles, με έχει ενημερώσει ο Κύριος Hammond για το  ραντεβού σας. Παρακαλώ δώστε μου την ταυτότητα σας ή το διαβατήριο σας. Θέλετε να πάρω το πανωφόρι και τα πράγματα σας;» του είπε χαμογελώντας ευγενικά, δείχνοντας έτσι τα κατάλευκα δόντια της.

ALIVE 3-Until You're MineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant