Θυμήσου.
Θυμήσου καλά πως όταν η ζωή σκληραίνει πρέπει και εσύ να σκληραίνεις περισσότερο. Ακόμη και εάν μιλήσανε πολλοί για την αληθινή αγάπη, για εκείνου του είδους την αληθινή αγάπη που νικάει τα πάντα, που καλυτερεύει την ζωή, λίγοι ή και μηδαμινοί την απέδειξαν.Κανένας δεν εξήγησε όταν έλεγε 'αληθινή αγάπη', πως μέσα σε αυτή υπάρχουν, ραγίσματα, δάκρυα, πόνος, θλίψη ακόμη και μοναξιά.
Ζωντανός. Μια λέξη. Μια λέξη που κρύβει ζωή, μα και τόσο νεκρά συναισθήματα. Μια λέξη γεμάτη ύπαρξη, μα και τόσο νικημένη. Γιατί αυτό γίνεται όταν είσαι ζωντανός, έχεις ήδη νικήσει την ευκαιρία να υπάρχεις, να επιτυχείς, μα κάθε ημέρα πρέπει να παλεύεις με νύχια και με δόντια για να το διατηρίσεις, για να φτάσεις μέχρι το άλλο άκρο.Το νεκρό άκρο. Μα έτσι είμαστε, απλά και εάν αναπνέουμε δεν σημαίνει πως ήμαστε ζωντανοί. Παλεύουμε καθημερινά, πεθαίνοντας χίλιες φορές κάθε ημέρα για να γεμίζουμε ξανά και ξανά με ενέργεια τις ψυχές μας, να έχουμε την ευκαιρία επανάληψης της νίκης αυτής στο τέλος, να έχουμε μια ζωή πριν από όλα, εκτυφλωτική, μια ζωή έντονη.
Μα μόνο με ένα τρόπο θα τα καταφέρουμε όλα αυτά. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις για ποιο πράγμα είσαι ζωντανός, μέχρι να μάθεις για ποιο πράγμα θα πέθαινες γι’αυτό.
Μόνο ένα άτομο θα στο προξενήσει αυτό.Μόνο ένα.
Ο soulmate σου.
‘Είναι σαν ένας κολλητός/καλύτερος φίλος αλλά κάτι περισσότερο. Είναι εκείνο το άτομο στον κόσμο που σε ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Είναι εκείνο το άτομο που σε κάνει καλύτερο άνθρωπο. Όχι, βασικά δεν σε κάνει /εκείνος/ καλύτερο άνθρωπο. Το κάνεις εσύ ο ίδιος/μόνος σου, επειδή αυτό το άτομο σε εμπνέει. Ένας soulmate, είναι το άτομο που κουβαλάς μαζί σου πάντα. Είναι ένα άτομο που σε ξέρει, σε αποδέχθηκε και πίστεψε σε εσένα πριν οποιοσδήποτε άλλος το κάνει ή θα έκανε. Και ότι και εάν συμβεί, θα τον αγαπάς χωρίς τίποτα να το αλλάξει αυτό.Ότι και να έχεις τώρα θα το χάσεις, σωστά;
Ότι και να γίνει, όσο και να προσπαθείς να γραπωθείς πάνω σε κάτι, θα το χάσεις και αυτό, σωστά;
Εκείνον όμως τον άνθρωπο, δεν θα τον χάσεις ποτέ.
Όσο μακριά και εάν είσαι, ακόμη και εάν σε έχει αφήσει πίσω μόνο για καλό, πάντα θα σε αγαπά, ανεπιφύλαχτα.
Και θα ζείς για αυτόν.
Γιατί έτσι είναι.
Αυτό είναι που κάνουμε. Αυτό είναι που κάνει ο κάθε άνθρωπος. Μένει ζωντανός απλά ο ένας για τον άλλον.
[Δεν έχω ξανά κλάψει έτσι γράφοντας κάποιο update. ALIVE IS BACK! Ευχαριστώ για ότι έχετε κάνει μέχρι σήμερα. Το τραγούδι δίπλα έιναι το soundtrack όλης της ιστορίας. Κάντε παρακαλώ favorite και σχόλιο. Bye. Ilysm x]
ESTÁS LEYENDO
ALIVE 3-Until You're Mine
FanficΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...