*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
Clairity-Exorcism*
__________________________________
Τα βλέφαρα της Eva άνοιξαν και κοιτάζοντας το λευκό κομψό ταβάνι από πάνω της αναστέναξε. «Έφτασε η μέρα.» μουρμούρισε στον εαυτός της σιγανά. Η ημέρα της δεξίωσης είχε έρθει και τα πράγματα θα πέρναγαν απότομα σήμερα στο άλλο άκρο. Σήμερα θα έβαζαν μπροστά όλο το σχέδιό τους, σήμερα θα έπρεπε να κυνηγήσουν την δική τους δικαιοσύνη.
«Καλημέρα αγάπη μου.» ακούστηκε ξαφνικά η βραχνή φωνή του Harry στο δωμάτιο και σηκώνοντας το σώμα της στους αγκώνες της η Eva τον είδε να στέκεται απέναντι από τον κρεβάτι, με την πλατύ του στον τοίχο να την βγάζει φωτογραφίες.
«Θεέ μου, τι κάνεις;!» κάλυψε με το ένα χέρι της τα μάτια της ενώ με το άλλο τράβηξε το λευκό σεντόνι μπροστά της για να κρύψει τη γύμνια της. «Είσαι γυμνός!» του είπε ξέπνοα ενώ συνέχιζε να έχει το χέρι της πάνω στα μάτια της. «Το ίδιο και εσύ!» της αποκρίθηκε φωναχτά και εκείνος αφήνοντας ένα έντονο γελάκι να του ξεφύγει.
«Έλα τώρα, μη με τραβάς φωτογραφίες.» του είπε έπειτα καθώς σηκώθηκε από το κρεβάτι συνεχίζοντας να κρύβει τα μάτια με την παλάμη της και το σώμα της με το σεντόνι. «Λοιπόν..όχι.» τον άκουσε να ξεφυσάει. «Harry! Άσε την φωτογραφική και πήγαινε ντύσου τώρα!» τον μάλωσε μα εκείνος γέλασε πάλι και δεν της έδωσε σημασία.Προχώρησε γρήγορα από μπροστά του για να πάει στο μπάνιο μα ξαφνικά ένα τράβηγμα ένιωσε χαμηλά στο σεντόνι και τα βήματα της σταμάτησαν. «Τι κάνεις;» τον ρώτησε σιγανά. «Πατάω με το πόδι μου το σεντόνι..» της απάντησε αδιάφορα. «Άφησε το Harry..» γύρισε προς το μέρος του για να του μιλήσει, συνεχίζοντας να καλύπτει με την παλάμη της τα μάτια της.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις έτσι; Το έχεις δει εκατομμύρια φορές..» της είπε γελώντας. «Δεν είναι το ίδιο, όταν το βλέπω σε εκείνες τις περιπτώσεις και τώρα..» του παραπονέθηκε. «Το ξέρεις και η ίδια πως λες ασυναρτησίες έτσι;» συνέχισε να πιέζει το πόδι του στο σεντόνι γελώντας.
«Όχι δεν λέω..άσε με σε να πάω στο μπάνιο παρακαλώ.» του είπε και εκείνος αναστέναξε. «Εντάξει.» της είπε και η Eva γύρισε να φύγει, μόλις έκανε ένα βήμα το πόδι του άγγιξε πάλι το σεντόνι τραβήχτηκε από γύρω της και έμεινε γυμνή μπροστά του. «Όχι!» έκανε πνιχτά εκείνη και έτρεξε μέχρι το μπάνιο.
Ο Harry ακούστηκε πίσω της να γελάει τρανταχτά καθώς την έβγαλε αρκετές φωτογραφίες. Ήταν σαν θεά μπροστά του. Ειδικά η στιγμή που το γυμνό σώμα της πήγε να μπει στο μπάνιο, το σκοτάδι του δωματίου και το λαμπρό κίτρινο φως του μπάνιου ήρθαν σε τέλεια αντίθεση.
Εκείνος περπάτησε μέχρι την πόρτα του μπάνιου και χτύπησε μία φορά πριν μιλήσει. «Μπορώ να έρθω μέσα να κάνουμε μπάνιο μαζί;» την ρώτησε σιγανά. «Όχι! Είσαι τιμωρημένος Harry!» του απάντησε η Eva και εκείνος γέλασε δυνατά. «Καλά θα τρυπώσω σε λίγο τότε, ούτως ή άλλως σε ένα λεπτό θα με θες μαζί σου.» της είπε πίσω από την πόρτα και η Eva χαμογέλασε στον εαυτό της.
Όσο και αν ήθελε να το παίξει αυστηρή, την ήξερε τόσο και δεν άντεξε πολύ. «Τότε..θα κλειδώσω.» γύρισε το κλειδί στην πόρτα και περπάτησε πίσω μέχρι την ντουζιέρα. «Κακό κορίτσι!» φώναξε ο Harry και εκείνη γέλασε πριν μπει κάτω από το ντους και ανοίξει το νερό.
YOU ARE READING
ALIVE 3-Until You're Mine
FanfictionΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...