*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
Red Hot Chili Peppers - Californication*
__________________________________
Περπατώντας προς το μέρος του Steve, η Eva και ο Harry διέκριναν τώρα άλλο έναν άγνωστο τύπο δίπλα του. «Αμ-παιδιά, από εδώ ο αδερφός μου, ο Will..» τους τον σύστησε. Δεν έμοιαζε καθόλου με τον Steve, εκείνος είχε κοντοκουρεμένα καστανόξανθα μαλλιά και γαλαζοπράσινα πράσινα. Σε γενικά πλαίσια αν και ήταν αδέρφια με τον Steve και είχαν τον ίδιο πατέρα, ο Will ήταν αρκετά διαφορετικός από εκείνον, το πρόσωπο του ήταν πιο γλυκό και ήταν φανερό πως ήταν πιο ελκυστικός από εκείνον.
«Χαίρομαι που σας γνωρίζω..» έτεινε το χέρι του προς το μέρος του Harry και της Eva και σφίγγοντας το χέρι του και ο ένας και ο άλλος ακολούθως, έμειναν να κοιτιούνται για λίγο σιωπηλοί μεταξύ τους προσπαθώντας να βρει ο καθένας μια κατάλληλη πρόταση για να ξεκινήσει την κουβέντα.«Ο Will είναι εκείνος ο οποίος θα μας βοηθήσει επιπλέον με την όλη υπόθεση..» αναστέναξε ο Steve και ο Harry με την Eva έγνεψαν απλά στα λόγια του. «Εμ, μου άρεσε πολύ η υπόθεσή σας, οπότε είπα..γιατί όχι, θα ναι καλή ιδέα..» ανασήκωσε τους ώμους του καθώς τους μίλησε.
«Λοιπόν, πάμε στο αυτοκίνητό μου και-..εμ, πάμε να συζητήσουμε στο ξενοδοχείο σου Harry;» έτριψε τον δείκτη του το σβέρκο του ο Steve καθώς απευθύνθηκε σε εκείνον. «Εμ-ναι-ναι..» συμφώνησε ο Harry και αμέσως πήρε την Eva από το χέρι καθώς ξεκίνησαν να περπατάνε όλοι μαζί προς το αυτοκίνητο του Steve. Η Eva έριξε το βλέμμα της στα ενωμένα χέρια τους και χαμογέλασε. Αμυδρά θυμάται στιγμές που περπάταγαν έτσι χέρι χέρι δημοσίως, οι στιγμές πρέπει να ήταν πολύ λίγες, ελάχιστες.Το περιβάλλον μεταξύ του Steve και του Will φαινόταν σε γενικά πλαίσια έντονο, αλλά κανείς από τους δυο τους δεν μίλαγε στον άλλον. Μπήκαν στο αυτοκίνητο του Steve μπροστά εκείνοι και στα πίσω καθίσματα η Eva με τον Harry και ξεκίνησαν.
. . .
«Περάστε..» άνοιξε με την κάρτα του την πόρτα του δωματίου ο Harry και πέρασαν όλοι σιγά σιγά μέσα. Ο Steve άφησε τις βαλίτσες της Eva στην άκρη και περπάτησε μέχρι το σαλονάκι που υπήρχε μέσα στο μεγάλο δωμάτιο για να καθίσει.
«Είναι μεγάλο..» σχολίασε η Eva κοιτώντας γύρω της γεμάτη έκπληξη. «Λοιπόν, από πού ξεκινάμε;..» ρώτησε αμέσως ο Will καθώς κάθισε στο πρώτο σκαμπό που βρήκε μπροστά του μες το σαλονάκι. «Περίμενε να ακούσεις πρώτα και μετά βλέπουμε..» του πέταξε απότομα ο Steve και ο Harry έσμιξε τα φρύδια του. Η Eva κάθισε σε μια πολυθρόνα και ο Harry δίπλα της, πάνω στο μπράτσο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ALIVE 3-Until You're Mine
ФанфикΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...