Chapter 5

2K 255 17
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

 Ed Sheeran - I See Fire (Kygo Remix)*

____________________________________

«Αυτά λοιπόν.» αναστέναξε ο Harry μπλέκοντας τα χέρια του μεταξύ τους πάνω στο τραπέζι.

Η Derma σιωπηλή μα πέρα για πέρα σοκαρισμένη καθόταν και κοίταζε έντονα μία τον πατέρα της και μία το ημερολόγιο που είχε στα χέρια της.

«Δηλαδή η μαμά ήταν μαζί σου μόνο για τα λεφτά;» τον ρώτησε αργά μα εκείνος έμεινε σιωπηλός, δίχως να πει τίποτα για λίγο.

«Όχι, ακριβώς.» καθάρισε το λαιμό του πριν μιλήσει.

«Ήθελε τα χρήματα για να τα δώσει στον αδερφό της τον Michael.» της εξήγησε με σοβαρό ύφος. Για λίγο επικράτησε σιωπή.

«Όμως ποιος τον σκότωσε ξέρουμε;» τον ρώτησε αμέσως μετά. 


«Ναι;» η βραχνή φωνή του ακούστηκε από την άλλη γραμμή.

«Harry!» αναφώνησε γεμάτη ανακούφιση η Eva όμως από την άλλη γραμμή επικρατούσε μια σταθερή σιωπή.

«Harry..η Eva είμαι!» του είπε ανήσυχα ενώ άρχισε πάλι να κλαίει.

«Το ξέρω..» ακούστηκε κατά κάποιο βαθμό αρκετά αδιάφορος.

«Harry σε ικετεύω σε χρειάζομαι! Έλα εδώ!» του είπε γρήγορα,

«Σε παρακαλώ!» τα χέρια της και το πιγούνι της έτρεμαν. Τον χρειαζόταν εκείνη την στιγμή, εκείνο το λεπτό, να την αγκαλιάσει σφικτά και να της πει πως όλα θα πάνε καλά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.

«Eva.. Μετά από ότι έγινε μεταξύ μας...Μετά από όλα αυτά τα λόγια και τον τσακωμό..αφότου με έδιωξες..με παίρνεις και μου λες πως θες να με δεις;» η φωνή του ήταν αυστηρή.

«Harry! Σε παρακαλώ πολύ..σε χρειάζομαι..δεν είμαι καλά! Δεν...δεν..ήρθε εδώ ο δολοφόνος του πατέρα μου!» του εξήγησε αμέσως.

«Τι;» την ρώτησε απότομα..γεμάτος επιτέλους ενδιαφέρον.

«Ήρθε να μου μιλήσει! Ήθελε να τον συγχωρέσω..μου..μου είπε..» οι λυγμοί την εμπόδιζαν να μιλήσει.

«Τι; Σε πείραξε;!» φώναξε ο Harry αυτήν την φορά.

«Όχι..μου είπε ότι εκείνος σκότωσε τον Michael!» κατάφερε να του πει. «Harry σε ικετεύω. Σε χρειάζομαι. Σε χρειάζομαι..» τόνισε τα λόγια της και εκείνος αναστέναξε.

ALIVE 3-Until You're MineМесто, где живут истории. Откройте их для себя