Chapter 28

1.1K 154 12
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Evanescence - Call Me When You're Sober*

__________________________________

Καταρράκτης αίματος άρχισε να κυλά από το λαιμό του Paul και σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε νεκρός μπροστά από την Eva. Τα μάτια της γούρλωσαν αμέσως και κάνοντας λίγα βήματα πίσω κοιτούσε το θέαμα μπροστά της έντρομη.

Μόλις σκότωσε κάποιον. Μόλις σκότωσε για μία ακόμη φορά κάποιον ενώ είχε υποσχεθεί τόσο στους γύρω της μα και τόσο στον εαυτό της πως δε θα το έκανε ξανά ποτέ. Αμέσως θυμήθηκε τα λόγια του Steve, πως δεν θα άλλαζε ποτέ, πως θα έμενε η ίδια πάντα, η ίδια κοπέλα που δεν αξίζει να βρίσκεται στο πλευρό του Harry.

Αίμα κυλούσε από τη μύτη της και τα χείλη της και το δέρμα του προσώπου της ήταν σχισμένο και μελανιασμένο. Μικρά ρυάκια αίματος κυλούσαν και από εκεί μα πόνος δεν υπήρχε. Πόνος υπήρχε μόνο στη ψυχή της. Πονούσε που πρόδωσε για μία ακόμη φορά τον Harry. Κάνοντας ένα βήμα πίσω ακούμπησε πάνω στον πάγκο και ξέσπασε σε κλάματα.

Το πίσω μέρος της παλάμης της άγγιξε το στόμα της και άρχισε να κλαίει νοερά κοιτώντας το νεκρό σώμα του Paul. Έπρεπε να βρει γρήγορα τον Will, γρήγορα, να έρθουν να πάρουν το πτώμα για να σωθεί. Δεν ήθελε να γυρίσει πίσω στη φυλακή, όχι τώρα που είχε τον Harry και την Derma, όχι τώρα που είχε την οικογένεια της πίσω δεμένη. Αν και δεν ήξερε εάν θα συνέχιζε να κρατιέται έτσι, φοβόταν για την αντίδραση του Harry αν μάθαινε τι είχες μόλις συμβεί.

Ξεροκατάπιε και κοίταξε γύρω της. Περπάτησε γρήγορα προς το άλλο δωμάτιο και βγήκε γρήγορα έξω από την πόρτα που είχε αφήνει ανοιχτή ο Paul μπαίνοντας. Έπρεπε να βιαστεί. Την έκλεισε δυνατά πίσω της και κοίταξε γύρω της. Κατευθύνθηκε μέχρι την σκάλα που οδηγούσε στους υπόγειους ορόφους και άρχισε να την κατεβαίνει γρήγορα όλη μέχρι να έφτανε στον πάτο της.

Φτάνοντας στον πάτο είδε την μεγάλη γκρι πόρτα που οδηγούσε στο εσωτερικό γκαράζ, έψαξε γύρω της και άλλη μια μικρή ασημένια πόρτα υπήρχε πιο δίπλα. Περπάτησε αργά μέχρι εκεί και κοντοστάθηκε για να ακούσει αν ήταν κανείς μέσα. Ίσως και ο Paul να έλεγε ψέματα, ίσως και να μη βρισκόταν εκεί ο Will μα εκείνη όφειλε να ψάξει κάθε σημείο του κτηρίου.

Έβγαλε ένα μικρό σπρέι μέσα από τα ρούχα της και ψέκασε ένα μαντίλι που είχε αρκετά. Ήταν υπνωτικό σπρέι. Κράτησε στο αριστερό χέρι της το μαντίλι και στο δεξί έβγαλε το πιστόλι της. Άγγιξε τον αγκώνα της στο πόμολο της πόρτας και ξάφνου την άνοιξε και την έσπρωξε με το πόδι της.

Ο Will
βρισκόταν δεμένος σε μια καρέκλα ενώ δύο μαυροφορεμένοι άνδρες, ένα ξανθός και ένας μελαψός στεκόντουσαν από πάνω του. Αμέσως εκείνοι γούρλωσαν τα μάτια. Έριξε με το πιστόλι στον ξανθό, στον αστράγαλο του και ο μελαψός έβγαλε το δικό του πιστόλι και την πυροβόλησε. Δεν πρόλαβε να απομακρυνθεί όμως και η σφαίρα τη βρήκε  λίγο πιο κάτω από τον αριστερό της ώμο κάνοντας τη να ουρλιάξει αμέσως.

ALIVE 3-Until You're MineOnde histórias criam vida. Descubra agora