*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
Hello-Evanescence*
__________________________________
«Λοιπόν θα μου πεις;» δάκρυα απειλούσαν να κυλήσουν από τα μάτια της. «Εμ..βασικά όλα ξεκίνησαν από όταν έμαθε ο πατέρας σου πως ο αδερφός σου είχε μπλέξει με όλα αυτά και έπειτα έκανε διάφορες μαλακίες για να βρει λεφτά και να κάνει ανταλλαγές..» αναστέναξε ο Steve.
«Πως ξέρεις πως όλα αυτά που μου λες είναι αλήθεια;» η Eva περπάτησε μακριά από τον σάκο, βγάζοντας το ένα γάντι από το χέρι της. «Αυτός που μου τα είπε, ισχυρίστηκε πως γνώριζε τον αδερφό σου, βασικά ο μεγαλύτερος ξάδερφος του τον γνώριζε. Λεγόταν Matthew..κάτι τέτοιο..» άγγιξε την πλάτη του πίσω στον γκρι τοίχο.
«Ma-Matthew, είχα ακούσει πως κάποτε είχε έναν Matthew φίλο νομίζω..» ένωσε το βλέμμα της με το πάτωμα προσπαθώντας να σκεφτεί.
«Λοιπόν, ο πατέρας σου ξέγραψε τα πάντα, είχε πει σε αυτούς πως θα ήταν αφοσιωμένος μόνο σε εκείνους για να σώσει τον γιο του ακόμη και ξεγράφοντας εσάς, την υπόλοιπη οικογένειά του.» της εξήγησε περαιτέρω.
«Μια μέρα έφυγε από το σπίτι, έκανε μια συναλλαγή, στην οποία όμως μες την βαλίτσα είχε βάλει ψεύτικα χρήματα. Οι φίλοι της σπείρας τα έλεγξαν και τότε δύο πιο στενά συνδεδεμένοι με τον πατέρα σου επέστρεψαν πίσω σε εκείνον, ήθελαν τα χρήματά τους κατάλαβες; Ο πατέρας σου είχε συνεργαστεί μαζί τους, τους είχε πει πως θα τους έδινε όλα τα χρήματα που ο αδερφός σου δεν καταφέρει να καλύψει μιας και είχε μπλέξει με πολλούς άλλους εμπόρους και σπατάλαγε τα λεφτά παντού.» Η Eva ξεροκατάπιε.
«Έτσι ήρθαν στον πατέρα σου και έγινε ότι έγινε. Απλά..» σταμάτησε τα λόγια του ο Steve και αναστέναξε βαθιά. «Απλά τι;» πέταξε το γάντι της κάτω με δύναμη η Eva. «Πες μου!» περπάτησε απειλητικά προς το μέρος του.
«Πριν από αυτά, ο πατέρας σου τους είχε απειλήσει πως θα δώσει ότι έχει και δεν έχει σε δύο επικεφαλής της σπείρας απλά για να αφήσουν τον αδερφό σου ήσυχο να ηρεμήσει και να μπει σε ένα κέντρο αποτοξίνωσης με την βοήθεια του ίδιου. Απλά.. αυτοί οι δύο πήραν κάποια χρήματα στην αρχή μα τελικά δεν άφησαν ελεύθερο τον αδερφό σου, ήταν ο καλύτερος έμπορος τους και ο πατέρας σου τους..»
Τα μάτια της Eva βούρκωσαν περισσότερο από πριν. Έκανε ένα βήμα πίσω και ξέσπασε σε δάκρυα. «Όχι!» φώναξε.
«Τους σκότωσε.» μουρμούρισε σιγανά ο Steve.
«Όχι! Όχι!» άρχισε να φωνάζει στην κορυφή της φωνής της εκείνη. «Όχι είσαι ψεύτης! Λες ψέματα! Δεν ήταν τέτοιος άνθρωπος ο πατέρας μου!» ούρλιαξε , βγάζοντας και το άλλο της γάντι. Το πέταξε κάτω και πέρασε τα χέρια της μέσα από της ρίζες των μαλλιών της ξανά και ξανά, κάνοντας τον ψηλό κότσο που είχε πιάσει να ξελυθεί και να πέσει κάτω το κοκκαλάκι.
YOU ARE READING
ALIVE 3-Until You're Mine
FanfictionΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...