Chapter 38

889 142 17
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Damien Rice - The Blower's Daughter*

__________________________________

O Will γύρισε από το νοσοκομείο λίγες ώρες μετά. Όχι πολλές. «Ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό. Απλώς ένα μικρό τραύμα στη μύτη. Όχι σπάσιμο όμως.» εξήγησε γρήγορα στην Eva που τον περίμενε στο διάδρομο. Η Anne από πίσω ακολουθούσε με αργά βήματα, κρατώντας μια σακούλα με τα φάρμακα για εκείνη στο χέρι της.

«Τι τρέχει;» ο Will κοίταξε εξεταστικά την Eva στο πρόσωπο. «Δεν ξέρω. Αλήθεια.» ήταν κάτασπρη και τα μάτια της ήταν βουρκωμένα. «Έφυγε από το δωμάτιο σας και πήγε πίσω στο δικό μας. Κάθεται στην άκρη του κρεβατιού και δε λέει τίποτα. Κοιτάει σαν χαμένος. Λες και τον έπιασε κάτι..δεν ξέρω. Μόλις βγήκα τώρα για να δω εάν έρχεστε, δε ξέρω τι να κάνω, ευτυχώς που ήρθατε.»


 Ποτέ δεν είχε ξανά δει η Anne τόσο ευάλωτη την Eva. Αμέσως η ίδια όρμισε μες το δωμάτιο και προχώρησε γρήγορα από το σαλονάκι στο υπνοδωμάτιο. Τον είδε εκεί. Στην άκρη του κρεβατιού, ακριβώς όπως τους είχε πει προηγουμένως η Eva. Κοιτώντας σαν χαμένος. «Γιε μου.» περπάτησε κοντά του. Δεν κουνήθηκε. Ήταν χλωμός και κάτασπρος στο πρόσωπο. Φορούσε εκείνο το πουκάμισο με τα περίεργα σχέδια που είχε πετάξει πρόχειρα πιο πριν πάνω του και το μαύρο ξεθωριασμένο στενό παντελόνι του.

Έδειχνε νέος μέσα σε ένα σώμα που του είχε δοθεί ημερομηνία λήξης. Η Anne κλαψούρισε και του έπιασε το χέρι. «Θα φέρουμε τη Derma. Θα πάμε να τη φέρουμε.» τον έσφιξε. Έδειχνε χάλια. «Πονάς; Πονάς κάπου;» τον ρώτησε μα δεν της απάντησε τίποτα. Η Eva έκλαιγε πίσω από τον Will κρυμμένη για να μην την δει ο Harry και να μην τον βλέπει και εκείνη σε αυτήν την κατάσταση.

Ο Will σιωπηλός παρακολουθούσε τη σκηνή. «Πρέπει να βιαστούμε.» γύρισε και κοίταξε τον Will, η Anne καθώς μίλησε. «Πάω να μαζέψω τα πράγματα. Έλα μαζί μου για βοήθεια και για να κάνεις τα τηλεφωνήματα.» του είπε έντονα. «Τι; Τώρα; Μα ο Harry είπε..» πήγαινε να αποκριθεί μα τον διέκοψε. «Πάμε!» του τόνισε και προχώρησε πρώτη βιαστικά έξω από εκεί.

«Έρχομαι και εγώ να δω εάν έχει αφήσει το κινητό της από εκεί η Derma ή το πήρε μαζί, ίσως μπορέσουμε να τη βρούμε και από αυτό.» μουρμούρησε η Eva. Προχώρησε μέχρι το μέρος του Harry αργά και έσκυψε να τον φιλήσει στο μέτωπο. Έπειτα στα χείλη και έπειτα ξεκούρασε για λίγο μέτωπο της πάνω στο δικό του. «Επιστρέφω σε ένα λεπτό. Σε αγαπώ.» του ψιθύρισε και έφυγε. Εκείνος πάλι δεν κουνήθηκε. Δεν έκανε τίποτα.

ALIVE 3-Until You're MineWhere stories live. Discover now