*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:
OneRepublic - Counting Stars*
____________________________________
«Η Eva γέννησε εκεί, με την βοήθεια του Conor και μιας γειτόνισσας του πατέρα του. Το ίδιο βράδυ, ο Conor πήρε την Eva και το παιδί και έφυγαν.. αλλά πριν, ο Conor εξομολογήθηκε και κάποια άλλα πράγματα στον πατέρα του. Η πρώην σύντροφος του είχε δολοφονηθεί, το παιδί του Conor είχε χαθεί, εκείνος είχε επιστρέψει στους United Black και είχε κάνει ακόμη ένα πράγμα που δεν συγχώρεσε ποτέ τον εαυτό του γι’ αυτό. Είχε χρησιμοποιήσει την Eva. Την είχε προδώσει μάλιστα..με τον χειρότερο τρόπο.» ο Steve κούνησε το κεφάλι του πέρα δώθε νιώθοντας απογοήτευση για την συνέχεια που θα ακολουθούσε.
«Τι εννοείς;» ο Harry άφησε τις φωτοτυπίες πίσω στο γραφείο του Steve και τα χέρια του πιέστηκαν σε γροθιές.
«Αυτό που κατάλαβες, Harry. Είχε προδώσει την Eva από την αρχή..αυτό είπε στον πατέρα του. Δεν το ήθελε και αισθανόταν το ίδιο άσχημα όπως όταν τον εγκατέλειψε η συντροφός του.» ο Harry σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να περπατάει πέρα δώθε αναστενάζοντας βαριά.
«Τι-τι της έκανε το κάθαρμα;» γρύλισε τρίζοντας τα δόντια του από θυμό.
«Ηρέμισε..» σηκώθηκε και ο Steve όρθιος.
«Πώς να ηρεμίσω;! Νόμιζα τελικά..ότι ήταν καλός κατά βάθος, ναι εξαιτίας του η Eva μπλέχτηκε σε όλο αυτό και μπήκε φυλακή, μα προστάτεψε την κόρη μου! Προστάτεψε εκείνη! Έτσι τουλάχιστον πίστευα δηλαδή..» τα βήματα του σταμάτησαν, το δεξί του χέρι έτριβε το σβέρκο του και το βλέμμα του είχε ενωθεί με του Steve.
«Βασικά, την προστάτεψε..μα ταυτοχρόνως την έμπλεκε βαθιά σε όλο αυτό.» γέλασε απογοητευμένα ο Steve.
«Εξήγησε μου τι της έκανε λοιπόν!!» τόνισε ο Harry αρχίζοντας να χάνει την υπομονή του.
«Όπως σου είχα πει ήδη από το τηλέφωνο, η κατηγορία της Eva για φυλάκιση δεν ήταν μόνο για την δολοφονία του Ayden μα και για άλλες δύο δολοφονίες όπου βρέθηκαν δαχτυλικά της αποτυπώματα στο πτώμα και ίχνη από τρίχες της πάνω στα πτώματα.» εξήγησε ο Steve.
«Έπρεπε να το καταλάβεις από την αρχή. Βέβαια ο δικηγόρος που είχες βάλει για την υπόθεση, πάλεψε για να πίσει τους δικαστές πως εκείνη την ώρα απειλούταν η ζωή της Eva, ώστε να μπορούσε να φυλακιστεί ελεύθερη και τα επόμενα χρόνια να ήταν υπό παρακολούθηση.. μα δεν κατάφερε τίποτα τελικά.» συνέχισε να λέει ο Steve.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALIVE 3-Until You're Mine
Fiksi PenggemarΑρκετά χρόνια μετά, ο Χάρι δεν είναι πια το αφελές αγόρι που έτρεχε πίσω από τα φουστάνια της Εύα. Στη ενήλικη πια ζωή του, υπάρχει και μία κόρη, όπως και υποχρεώσεις οι οποίες τρέχουν η μία πίσω από την άλλη. Η ζωή τους πια δεν είναι καθόλου ίδια...