Chapter 20

1.5K 187 7
                                    

*Τραγούδι για αυτό το κεφάλαιο σε επανάληψη:

Justin Bieber - I'll Show You*

__________________________________

Τα μάτια της Eva άνοιξαν και κοιτώντας δίπλα της είδε πως ο Harry δεν ήταν στην θέση του δίπλα της στον καναπέ. Η προηγούμενη βραδιά ήταν η πιο όμορφη που είχε ζήσει τα τελευταία δώδεκα χρόνια, τον είχε κοντά της, κοιμήθηκαν μαζί κάνοντας αυτόν τον κρύο και άβολο χώρο του καναπέ ζεστό και βολικό έχοντας ο ένας τον άλλον στην αγκαλιά του.

Κατέβηκε από τον καναπέ αργά και κοιτώντας γύρω της είδε εκείνος δεν ήταν πουθενά ενώ η Derma κοιμόταν στο κρεβάτι ακόμη. Μια απότομη κίνηση της τράβηξε την προσοχή έξω από το παράθυρο του δωματίου και περπατώντας μέχρι την μπαλκονόπορτα κοντοστάθηκε εκεί για να δει απέξω από αυτό.

Ο Harry βρισκόταν στο μπαλκόνι του δωματίου, με την φωτογραφική μηχανή στο χέρι του να φωτογραφίζει κάτω από τη βεράντα και πέρα. Έμεινε να τον παρακολουθεί για λίγο, αυτό το χόμπι ήταν δικό της και φεύγοντας μακριά του το πήρε εκείνος μόνο και μόνο για να συνεχίσει να κρατάει ένα κομμάτι της ζωντανό μιας και νόμιζε πως εκείνη είχε πεθάνει.

Η παλάμη της άγγιξε το τζάμι και έτσι έβλεπε την ψευδαίσθηση πως τάχα μου άγγιζε τον Harry πάνω από το γυαλί. «Θέλω να σε προστατέψω. Θέλω να επανορθώσω.» μουρμούρισε στον εαυτό της. Το χέρι της άγγιξε το πόμολο της μπαλκονόπορτας και τραβώντας τη βγήκε έξω στο μπαλκόνι, ο Harry συνέχιζε να βγάζει φωτογραφίες δίχως να την καταλάβει μέχρι που έφτασε δύο βήματα μακριά του.

Αμέσως εκείνος τράβηξε την φωτογραφική μηχανή μακριά από το πρόσωπο του και  γύρισε να την κοιτάξει με ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο του. «Καλημέρα.» της είπε γυρνώντας το σώμα της προς εκείνη, τότε η Eva συνηδειτοποίησε τι φορούσε ο Harry. Ένα μαύρο στενό τζιν και ένα πουκάμισο λαδί ανοιχτό μπροστά, με ξεκούμπωτα όλα τα κουμπιά αφήνοντας σε πλήρη θέα τις γραμμές του V χαμηλά και των τατουάζ των κλαδιών, της πεταλούδας και των περιστεριών που είχε πάνω του.

Ξεροκατάπιε και κοιτώντας τον από την κορυφή έως τα νύχια ξανά έκανε ένα βήμα πίσω. Τον έβρισκε όμορφο και μετά από καιρό τον έβρισκε και τόσο σέξι που το μυαλό της οδηγούνταν στα όρια της τρέλας. «Τι-τι φωτογραφίζεις;» τον ρώτησε το πρώτο πράγμα που της ήρθε στο μυαλό προσπαθώντας να ξεχαστεί.

 «Διάφορα πράγματα, θέλω να ετοιμάσω κάτι όμορφο για την έκθεση που θα κάνω μόλις τελειώσει όλο αυτό.» Περπάτησε μπροστά της αφήνοντας τη φωτογραφική μηχανή να κρέμεται από το λαιμό του. «Σκέφτεσαι να κάνεις έκθεση;» σήκωσε το φρύδι της ρωτώντας τον. «Ναι..» αναστέναξε εκείνος. «Ω και τι λες να-..» πήγε να του πει μα μια σιγανή φωνούλα τους διέκοψε.

«Μαμά-μπαμπά..» η Derma στεκόταν αγουροξυπνημένη ανάμεσα στην ανοιχτή μπαλκονόπορτα. «Καλημέρα, κα-κάποιος χτυπάει την πόρτα νομίζω..» τους είπε σιγανά τρίβοντας τα μάτια της με τα χέρια της. «Καλημέρα..» είπαν και οι δύο γονείς της ταυτοχρόνως καθώς όμως ο Harry περπάτησε πρώτος πίσω μες το δωμάτιο.

«Όλα καλά;» βρήκε την ευκαιρία να ρωτήσει η Derma την Eva και εκείνη έγνεψε θετικά. «Μαμά, θέλω να ξέρεις πως το παιδί είναι σίγουρα του Billy, μπορεί ναι να είχα σεξουαλικές διενέξεις με άλλα αγόρια, αλλά μόνο με εκείνον έκανα έρωτα..το ορκίζομαι.» της ψιθύρισε γρήγορα η Derma βγάζοντας αυτό το βάρος από πάνω της και η Eva έγνεψε αμέσως στα λόγια της.

 «Εντάξει ζωή μου. Προσπάθησε να τα ξεχάσεις όλα αυτά, να προχωρήσεις και να επανορθώσεις για ότι λάθη πιστεύεις ότι έκανες.» την έφερε στην αγκαλιά της η Eva και την φίλησε δύο φορές στα μαλλιά. «Αμ-..συγγνώμη που διακόπτω την στιγμή σας αλλά ήρθε ο Will και θέλει να μας μιλήσει άμεσα Eva..» εμφανίστηκε ο Harry μπροστά τους, με κουμπωμένο τώρα το πουκάμισο του όπως παρατήρησε αμέσως η Eva.

«Εμ-ναι-ναι..πήγαινε να κάνεις ένα ντους μικρή μου και μετά κάλεσε να σου φέρουν πρωινό, πρέπει να τρως καλά.» της χάιδεψε τα μαλλιά η Eva και μπήκε μέσα. «Άκουσες τι είπε η μαμά σου.» της χαμογέλασε ο Harry παίρνοντας το πρόσωπο της μες τις χούφτες του. «Σε αγαπώ πολύ.» την φίλησε στο μέτωπο χαϊδεύοντας της τα ζυγωματικά της. «Και εγώ μπαμπά μου.» του χαμογέλασε αδύναμα η Derma. «Πήγαινε τώρα..» την παρότρυνε και μπήκαν μαζί μέσα.

 Η Eva είχε μόλις πιάσει τα μαλλιά της ένα ψηλό κότσο και είχε κάτσει απέναντι από τον Will στον καναπέ. Αφότου ο Harry βεβαιώθηκε πως η Derma είχε μπει για το μπάνιο έκατσε δίπλα στην Eva και έστρεψε πλήρως την αφοσίωσή του στον Will. «Λοιπόν..» αναστέναξε εκείνος.

«Όπως ήδη ανακαλύψαμε το τσιπ δεν υπάρχει πουθενά στα παλιά μέρη όπου έμενες Eva γι'αυτό έψαξα αναλυτικότερα την υπόθεση. Η ομάδα του Conor τότε αποτελούταν από τέσσερις βασικούς άνδρες, δύο  από αυτούς πλέον δεν ζουν, ο Connor πέθανε τότε και ένας Chris πρόπερσι την Άνοιξη, έχουν μείνει δύο πλέον ζωντανοί οι οποίοι βρίσκονται στην κυριαρχία της συμμορίας ενώ στην διοίκηση βρίσκεται ο γιος του ενός.» τους εξήγησε αναλυτικά.

«Ο ένας λέγεται Nelson, το επίθετο του δεν είναι ακριβές γιατί υπάρχουν έντεκα διαφορετικές καταχωρήσεις τα τελευταία χρόνια με αυτό και ο άλλος λέγεται Μax ο οποίος έχει αφήσει την διοίκηση στον γιο του τον Paul. Δεν ξέρω εάν είναι τα ακριβή ονόματα αλλά αυτά υπήρχαν σε υπογραφές, αυτά τα τέσσερα μαζί με τον Connor και μάλιστα ο Max όπως πληροφορήθηκα από τον πατέρα του Connor είχε αναφερθεί από τον γιο του κάποιες φορές.» σταύρωσε τα χέρια του και έριξε το σώμα του μπροστά στους αγκώνες του πάνω στα γόνατα του.

«Λοιπόν..πληροφορήθηκα πως ο Max ονόματι όμως πλέον Michael θα κάνει μια εκδήλωση σε ένα τριώροφο κτήριο στις παρυφές της πόλης σε έξι μέρες. Εκεί θα πρέπει να χτυπήσουμε!» χτύπησε με γροθιά το ένα χέρι στο άλλο καθώς ύψωσε τον τόνο του.

 «Και σε τι θα μας βοηθήσει αυτό; Πως θα το κάνουμε;» τον ρώτησε αμέσως η Eva. «Εγώ, εσύ, ο Harry και ο Steve ο οποίος δεν μου  σήκωνε  το τηλέφωνο παρεπιπτόντως όλο το πρωί θα πάμε εκεί. Θα μπούμε παράνομα μέσα, έχω βρει κάποια σχέδια, εσείς οι δύο..» τους έδειξε με τον δείκτη, πρώτα την Eva και έπειτα τον Harry. «Θα είστε καλοντυμένοι για να σας περάσουν για καλεσμένους, θα έχει αρκετό κόσμο οπότε δεν νομίζω να είστε εύκολος στόχος ανάμεσα σε όλους αυτούς, και εγώ με τον Steve θα είμαστε ντυμένοι με κουστούμια θα ανέβουμε στον πάνω όροφο ή στο κάτω, όπου είναι τέλος πάντων για να εντοπίσουμε τον γιο του Max. Θα τον βρούμε και θα τον οδηγήσουμε σε κάποιο δωμάτιο, απέξω θα μείνει ο Steve για τσίλιες, θα κάνω μερικές κουβεντούλες μαζί του, και αν δεν συνεργαστεί με το καλό θα τον καθαρίσω..» ανασήκωσε τους ώμους του ο Will.

«Τι; Όχι! Εάν το κάνεις αυτό θα κυρήξουμε πόλεμο μεταξύ τους και θα βρεθούμε κατευθείαν νεκροί όλοι μας!» του είπε απότομα η Eva τινάζοντας το σώμα της όρθιο από τη θέση της. «Συμφωνώ.» πρόσθετε ο Harry δίπλα του.

«Είναι η μόνη λύση, πρέπει να χτυπήσουμε σε κάτι που θα έχει αδυναμία ο Max, ο γιος του φυσικά, είναι το μόνο παιδί που έχει και μάλιστα έβαλε και στην κυριαρχία. Πρέπει έτσι να γίνει..ή βασικά..κάπως έτσι.» τόνισε τα λόγια του στο τέλος.

 «Δεν ξέρω..» έτριψε το σβέρκο του ο Harry. «Μου φαίνεται κάπως αυτό το σχέδιο, πιστεύω πως θα πρέπει να το συζητήσουμε και με τον Steve..» μουρμούρισε και αμέσως ο Will γρύλισε. «Δεν με εμπιστεύεστε λοιπόν;! Εγώ βρήκα τόσα πράγματα, έχω και χαρτιά αν θέλετε, ξέρω πολύ κόσμο, hackers, παλιούς πληροφοριοδότες και ανθρώπους που εργάζονταν σε γραφεία παλιών εφημερίδων και κτηρίων της πόλης που ανήκαν και ανήκουν σε αυτόν τον μαλάκα! Τους πλήρωσα στεγνά για να μιλήσουν!Τι άλλο θέλετε να κάνω;!» ύψωσε τον τόνο του τινάζοντας τα χέρια του στον αέρα.

«Ηρέμησε καταρχήν και κατά δεύτερον δεν είναι ότι δεν σε εμπιστευόμαστε απλά δεν ξέρουμε εάν όλο αυτό το κάνεις σωστά ή απλά με επιπολαιότητα για να βγεις υπεράνω από τον Steve.» του εξήγησε αργά ο Harry.

«Ασυναρτησίες!» του πέταξε πνιχτά ο Will.  «Ποτέ δεν θα μπορέσω να τον φτάσω, και δεν θέλω, δεν μου αρέσει εκεί που βρίσκεται τώρα, δεν μου αρέσει που τα έχει όλα..με αυτόν τον τρόπο..δεν προσπάθησε ποτέ μόνος για αυτά. Εγώ προχώρησα μόνος...Μην τον ξανά αναφέρεις ποτέ σε συζήτησή μας.» του τόνισε και ο Harry έγνεψε ελαφρά στα λόγια του δίχως να πει κάτι άλλο.

«Θέλω να βοηθήσω πραγματικά, είμαι διατεθειμένος να σας προετοιμάσω και για αυτήν την ηλίθια δεξίωση.» τους εξήγησε ο Will και ο Harry έσμιξε τα φρύδια του. «Πως;» τον ρώτησε. Η Eva παρέμενε σιωπηλή να παρακολουθεί την συζήτησή τους.

 «Όπως σας είχα πει και στην αρχή. Θα σας μάθω άμυνα και κάποιες διάφορες τεχνικές, και εσύ Eva..» έδειξε με τον δείκτη του την Eva. «Θα μάθεις στον Harry σκοποβολή. Ξέρεις ήδη, θα σας δείξω και εγώ κάποια άλλα επιπλέον πράγματα φυσικά, αλλά τα βασικά μπορείς να του τα μάθεις εσύ, ενώ στο ενδιάμεσο θα ασχοληθεί ο Harry με πιο ισχυρή εκγύμναση ενώ εσύ θα ασχοληθείς με άλλες τεχνικές.» τους εξήγησε και έγνεψαν και οι δυο τους καταφατικά.

 «Αυτό ναι δεν μας ενοχλεί, θα είναι καλό να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα πριν ακόμη συμβούν ή ακόμη και εάν δεν πάμε σε αυτήν την δεξίωση..και πάλι καλό θα ναι..» μουρμούρισε η Eva και ο Harry έγνεψε στα λόγια της τείνοντας το χέρι του γύρω από τη μέση της καθώς κάθισε πάλι δίπλα του.

«Πότε αρχίζουμε;» ρώτησε τον Will. «Λέω αύριο πρωί, για να προετοιμαστούμε κατάλληλα και να μιλήσουμε επιτέλους και με τον Steve για το όλο θέμα όπως θέλετε.» τους απάντησε.

«Ωραία, αύριο λοιπόν.» αναστέναξε ο Harry σφίγγοντας περισσότερο το χέρι του γύρω από την μέση της Eva.

[#ΝewUpdate: Ελπίζω να σας άρεσε. Βρισκόμαστε ακριβώς στη μέση της ιστορίας, ακόμη είκοσι κεφάλαια πριν το τέλος, οπότε έχουμε αρκετό καιρό μπροστά μας. Ευχαριστώ θερμά για όλη την στήριξή σας alivers μου. Μην ξεχνάτε να κάνετε FAVORITE/COMMENT!! All the love <3 #alivers4life]


ALIVE 3-Until You're MineOù les histoires vivent. Découvrez maintenant