Teklif

752 12 34
                                    

••
Serkan heyecanı kalbinde hissederken kendisine bakan sevgilisinin gözlerinde kaybolup gülümsedi..

Eylül:Ne?

Serkan:Ne ne?Benimle evlen Eylül..

Eylül:Serkan ne diyorsun sen?

Serkan:Eylül beni duyuyor musun anlayabiliyor musun dediklerimi..

Eylül:Serkan..Farkında bile değilsin sen.Ya biz küçüğüz..

Serkan:Sana aşığım..Ne yaşından bahsediyorsun Eylül..Ne yaşından bahsediyorsun?

Eylül:Serkan..

Serkan:Sakın hayır deme özür dileme..Sadece evet de bana..Evet Serkan de..Geleceğimizi kuralım.

Eylül:Gerçeklere gözümüzü nasıl kapatabiliriz Serkan?

Serkan:Tek gerçek sensin benim için Eylül.İlk günden beri..Seni gördüğüm andan beri tek gerçek sensin benim için..

Eylül:Aşkım..

Serkan:Bana ilk defa aşkım diyorsun..Buna bile sevinemiyorum Eylül.

Eylül dudaklarını ısırdı.Nasıl evet derdi?Henüz lise bile bitmemişken evlilik de neyin nesiydi?2 ay sonra okullar kapanacak..Yepyeni bir hayat üniversite ile devam edeceklerdi.

Eylül:Serkan..Bak.

Serkan:Bakmam..Eylül böyle devam edemez.

Eylül afalladı.Bu da ne demekti böyle!

Serkan:Hayır birtanem..Hayır yanlış anlama beni birtanem..

Eylül:Serkan..Sen beni..beni nasıl kabul edersin?Biliyorsun Ke-kemal..

Serkan sevgilisinin bir şey demesine izin vermeden sarıldı ona sımsıkı..Eylül'ün yanaklarından akan yaşlar inerken Serkan sevdiğinin saçlarına buseler kondurup derin nefesler aldı..

Serkan:Sana bir şey olmayacak Eylül..

Eylül:Ama o-olursa..Ya olursa Serkan!Ben sana nasıl hesap veririm!

Serkan'dan sıyrıldı Eylül..

Eylül:Nasıl hesap verebilirim sana hı?Eşin nasıl olurum senin!Biz.. Biz seninle iki yıldır beraberiz..ama bak elimi bile tutamıyorsun!Serkan..

Serkan:Eylül buna takıldığına inanmıyorum..Neler diyorsun sen!

Eylül:Ben bıktırırım seni..Evlenirsek..bıkarsın!Ben ailem..Kemal!

Serkan:Bende bu yüzden evlenelim diyorum ya birtanem! Seni onlardan kurtarmam lazım..Yanımda olman lazım senin..Anla beni..Dayanamıyorum Eylül.Her an sana bir şey olur diye nasıl korktuğumu bilmiyor musun!

Eylül:Bildiğimden olmaz..Serkan benden sana eş olmaz!

Serkan:Ya birtanem..eş değil..Tamam eş olma..Yanında olayım..Birtanem bak bana gözlerini kaçırma benden..

Eylül:Serkan..Anlasana beni..

Serkan:Anlamıyorum Eylül.Anlamıyorum!Sende beni anla..İnat etme evlenelim..Nolur evlenelim..Yurtta kalamayacaksın bak artık.

Eylül:Kızlar-

Serkan:Ben senin ailen olmak istiyorum sen kızlar diyorsun Eylül!

Eylül:Tamam..Sakin ol tamam aşkım.

Serkan yine düşüvermişti bu kelimeye..2 sene sonra minik birliktelikleri sonrası Eylül'ün biraz daha olsun kendine rahat olmasını istiyordu.Bugüne dek "aşkım" bile dememişti kendisine.Eylül Serkan'ın uzattığı eli tuttu.

Serkan:Ellerimiz beraber olsun yeter tamam mı?

Eylül:Diyelim ki evet dedim..

Serkan sırıttı.Eylül'ün ellerini tuttu yeniden.

Serkan:Geçinmeyi mi dert ediyorsun?

Eylül:Hayır asla.

Serkan:Ne peki?

Eylül:Annen benden nefret ederken bu bize sadece zarar verir.

Serkan:Annemle evlenmiyorsun ama benimle evleniyorsun.

Eylül:Serkan..

Serkan:Birtanem..Hı?

Eylül bir şey diyemedi.Ne yapabilirdi ki?Sımsıkı sarıldı sevgilisine Eylül..Sımsıkı!Serkan'da huzurla  kızın saçlarına bıraktı ellerini..

Serkan:O zaman..

Eylül:Ne?

Serkan elini cebine attığında Eylül elleriyle ağzını kapattı.Yüzük?Yüzük mü almıştı Serkan Eylül'e.!Eylül inanamıyordu..Serkan çok ciddiydi bu kez demek.Öyle lafta değildi..

Serkan:Evet..Evet yüzük aldım sana..Bana evet dersen parmağına takacağım yüzüğü..

Eylül:Serkan..Sen..sen yüzük mü aldın?

Serkan diz çöktü Eylül'ün önünde.Eylül yanaklarına inen yaşlara engel olamıyordu.Serkan yüzük kutusunu açıp gülümsedi.

Serkan:Benimle evlen..Evlen ki daha güzel olalım.Evlen ki benimle geleceğimizi kurayım sana..Evlen ki..biz hayatı paylaşalım..

Eylül:Serkan..

Serkan:Benimle evlenir misin?Hı?18'inde..evlen benimle..

Eylül:evlenirim..Seninle evlenirim!

Serkan kalktı..Gülümsedi..Eylül'ün elini aldı eline önce minik bir buse verdi..ardından da gülümseyerek yüzüğü taktı sevgilisinin parmağına..Eylül bir kez olsun cesur olmak istedi..Serkan'a buse vermek istiyordu..İkisi de alınlarını yasladılar birbirlerine..

Serkan:İyi ki..Evet dedin.

Eylül:Teşekkür ederim..

Serkan Eylül'ün kendisini öpmeye çalıştığını anlayınca gülümsedi Eylül'ün başını göğüsüne yasladı..

Serkan:Her şeyin zamanı var..Şimdi ellerimi tut bana güzelce bak..şimdi bunun vakti..

Eylül:Teşekkür ederim..

Eylül ve Serkan el ele yürümeye başladılar.

-Bölüm Sonu

Nereden esti ne oldu bilmiyorum ama gerçi kimseler yok ama bir yandan da yazıverdim gitti😀
eysercilerrr yazarcııım sen buradasın biliyorumm 💛

-Esraa

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin